Tips om hår produkter

| tips
Jag har användt flera sorter av TRESemmés produkter och jag tycker att de är jätte bra. De luktar gott, håret känns friskt, skönt och lent. Deras prisklass är lite dyrare men de är värda det. De är dessutom stora förpackningar så de räcker väldigt länge. Ett hett tips för dig som vill ha ditt dröm hår!
Mathilde

Har inte vågat prova det, men kanske skall göra det. Det är väl inte såå dyrt heller.?! =D

Michelle Osein

de är bra!
hoppas du har haft en fin tisdag! :)

Enya♥

Sv; riktigt nice!

de där är bra! :)

Jos

Härligt!

Olympia Thurfjell

Fin blogg.
Allt bra?

vilma

min mamma har dom men jag får inte använda dom :)

J O Y ♥

Åh älskar TRESemmé! :}

Moa

Allt bra? :) Sjukt fin blogg!

DIANA ÖSTERBERG

de använder jag med! bra är dom. :)

klara engström

fullkomligt älskar deras produkter!!

patriciac.blogg.se

De där har jag inte provat.

-Tack Amanda♥

♫♪ sandra T

bra tips :)

Emelie

Har också använt denna produkt också någon gång. Men gör de inte nu men funderar på att köpa deras värmeskydd till styling:) Många säger att den är bra!

LIENE

sv: Nej jag har inte sett hela serien. Det var väl the OC vi pratade om?

Säkert bra tips :) Jag har fortfarande mitt ett år och över gamla schampoo men den funkar lika bra som i början :D låter kanske äckligt eller något, men nej, den håller sig länge.

Sarah Persson

Men det är väl mycjet i förpackningarna va? :)

Sarah Persson

Har du prövat någon annan produkt av dr? :)

Amanda Blomkvist

Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

Jasmine Lundvall

Håller meed!

Jessica

fin blogg! Allt bra med dig? :D

elle

hih! Haft en bra dag? :D

moshiie - 2013 is my year

dem verkar vara sjukt bra men bara så sjukt dyra också :/

Jenna

ÅÅ jag måste testa dom! Taack! :)
Älskar tips!

moshiie

Hehe i slutet av inlägget skriver du " ett tips för dig som vill ha ditt drömhår "... Mitt drömhår är friskt, inte slitet och långt hår! :D kan dem fixa det med? ;)

sv: hehe okej :D ja det vart supergott!

Elin

Bra tips, kanske ska testa det :)

Tove

Låter bra ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: