Otränade instruktörer?

| Åsikter
Jag har funderat på en sak.. Ni vet när man ska till gymmet och köra ett pass? Då vill man ju gärna att ledaren som leder själva passet ska vara ganska vältränad. För om de är små mulliga och otränade så börjar man ju undra hur bra träning det där egentligen är? Okej att man inte blir vältränad direkt och kanske inte ser resultat samma dag som man börjat, men instruktörerna gör ju ändå de där passen ganska ofta. Borde man inte då se resultat på de? Självklart kan de leda ett bra pass ändå men ger det något resultat? Jag skulle i alla fal vilja att de såg ut som någon man kan inspireras av. Just a thought.. Vad tycker du?
MADDISENJ

jag håller med, blir mer inspirerad och peppad att köra hårt när tränaren är vältränad

Cajsa

Ha en bra kväll söt!

Julia Wisniewska

allt bra?:)
KRAM.

J o j z y ♛

Så sant !

Olympia Thurfjell

Har du haft en fin dag?
Glöm inte att kika in hos mig. :)

J O Y ▲

Jag håller faktiskt med!
Om dom kör de passen minst 1 gång i veckan så tycker man ju inte att dom borde vara "mulliga".
Och dessutom är det ju bättre med inspiration om man vill bli vältränad. :}

J O Y ▲

sv: Ja men eller hur!
Man går ju inte på gymmet/gruppass för att bli mullig haha!
Jag som försöker gå ner i vikt skulle ju inte bli peppad av en som är som mig, då skulle jag bara bli förbannad och tro att det inte går haha! :D

ebba

hej super fin blogg du har och allt bra? kolla gärna min blogg :)

- du är snygg! <3

LINNEA

håller med dig ! har dock inte varit på något pass än hehe..


sv; ja visst va den klockren (A) kram <3

basebollivet.blogg.se

jag håller med dig. precis som en frisör ska vara fin i håret. annars springer jag därifrån!

Anna | Lauana

Fin blogg!:)

Carolina Thoor

Håller helt med dig! :D <3

♫♪ sandra T

ja fast alla ser olika ut, vissa har bara en bredare kroppsbyggnad än andra :)

Thea

Håller absolut med dig!
Kolla gärna in min blogg
Kram :)

Hanna♥

håller med dig! skulle inte bli särskilt taggad av att ha en ledare som är småfet

Lifeaslina.webblogg.se

Tycker också det är lite kontigt när ledarna inte är vältränade..

Inga-Linn

en kan ju även om den är lite mullig leda och coacha väldigt bra så det är svårt, men jag skulle not tycka att det känns bättre med en vältränad ledare:)

Natalie

Tack så mycket!

Jo jag själv skulle bli rätt fundersam om jag kom till ett pass där instruktören var mer överviktig än vältränad..

Ida

Håller verkligen med dig...

Jonna

Klart man skulle fundera om personen var överviktig, haha. Men så länge instruktören gör ett bra jobb och själv klarar av passet utan att bli helt "döende" så är det ju huvudsaken ;)

Josefin

Alltså det beror ju väldigt på hur man är byggd. Man kanske ser lite större ut att de som har supervältränade magmuskler och så. Och sen kan man ju träna för både nöjet och hälsans skull istället för att lägga fokus på viktminskning. En "mullig" tjej kan ibland vara bättre tränad än den där smala tjejen som man har som inspiration. :)

ninni

håller med dig :)

Maddää

Åh, håller med dig där! Samma hos frisören - har inte frisören snyggt hår vill man ju inte att dom ska klippa ens hår! ;)

kram

Natalie Salazar

ja håller helt med känns ju mer "seriöst" om pass ledaren är tränad :D

Elvira

Sjukt fin blogg!

Hur har din dag varit? :)

Kika gärna in på min blogg!

ronja norlén

dom är ju tränade men man har ju olika kroppar och är olika byggd, vilket gör att alla inte ser lika tränade ut även fast de är det. man behöver inte ha välformade magrutor och stora biceps för att vara i bra form :)

Evelina

Tycker inte de spelar nån roll. Beror på lite vad det är för träning förstoss :P

Rebecca

Jag håller med, däremot har jag aldrig sett en otränad tränare :P

Anonym

håller med dig till en viss del :P men är man inte trött efter ett pass så har man ju inte tagit i tillräckligt mycket. så då spelar det nog ingen roll om tränaren är fet eller inte. allt handlar om att man ska veta hur man ska träna.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: