by amanda

| Vardag
Godmorgon världen tänkte jag just skriva när jag insåg att klockan är halv 4? Tiden går så fort ibland. Jag ska snart röra mig hemifrån för att möta Sofia och Tess inne i stan. Vi ska gå på bio och se Ego. Det kommer att bli grymt, har velat se filmen så länge. Jag hoppas den lever upp till mina förväntningar. Ha en bra fortsatt dag! <3
Esmeralda <3

Vad fastnar du för hos i en blogg? och vad tycker du om att läsa om i bloggar?
Ha en super dag!
Kram^^

LinnJ

Hoppas du får ett bra avlsut på denna veckan, kram :)

Malin

önskar dig en fortsatt bra kväll!

Katarina

Hej fin blogg kika gärna in på min blogg:)

Nina, drömmen om att bli fotograf~

Hejsan! Fin blogg tjejen♥ Vilken är din favoritlåt just nu? kramkram!

bella davis

hej sötis! har du haft en bra lördag? kramar

Fiona o Ebba

hejhej! fin blogg! vad händer ikväll sötis?:)

Natalie

Berätta hur filmen var sen! Har också velat se den men alla har så olika åsikter om den :)

M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

♫♪ sandra T

finis :)

Liborius

åh jag ska se ego på alla hjärtans dag med mina vänner:D

felicia

fin bild

Linn Svensson

Åh jag skulle med vilja se ego!!
Sv; var filmen bra? :D vad ska du göra ikväll?

Ida ♥♥

Åh den kommer verkligen leva upp till dina förväntningar!! det är den bästa filmen som har gjorts i historien jag lovar! :D

Sv: har varit bollkaisa och pluggat hehe;)

Sarah

Va kul o gå på bio :)

ebba och fiona

okej vad roligt, vilken film?

ebba och fiona

Åh den vill jag och Fiona gå på! :) var den bra?

så himla fin hela tiden!! <3

Fiona och Ebba

fin blogg design! kolla gärna in vår blogg och kanske lämna en kommentar om vad du tycker om den? kram!

Emelie

fin du är!

Emelie

Fin blogg! Var filmen bra? :)
Lust att göra bloglovin byte? :)

Jennifer

Jätte bra blogg du har! Läs gärna min. Kram Jennifer

Emma - my blog, my life

fin bild:D

sofia

fin bild :)<3

viki

Sv; aaawh tack! :D
Vill se ut som du haha ^^

Ha en fin kväll ^^
Många kraaamisar!

tessan

Fin du är:)

Linn

Fin blogg! :D
Bloglovin byte? :)

Jennifer

Allt bra idag då? :)

Liborius

var ego bra?:D

Malin

sv; tack!

fin:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: