by amanda

| Vardag
Anmäl er till veckans blogg! (klickbar länk)
 
Jag har glömt att berätta om jobb intervjun som jag var på i måndags. Det var som telefonförsäljare, i Alvik där jag skulle sälja lotter. Jag klarade intervjun och fick jobbet men jag tackade tyvärr nej. Jag kände att det inte var något för mig. Visst är det pengar och visst ser det bra ut på CV:t. Men så länge det inte känns bra så tänker jag inte göra det. Jag ska fortsätta jobba hos pappa tills jag hittat ett annat jobb.
Ida ♥♥

Snygg!

Sv: Tack snälla! :D

Carolina Thoor

Jätte fin bild! :)

Jag tror jag ska nog chilla med en film, prata med älsklingen :D vad ska du göra ikväll?<3

Amanda

sjukt fin design du har!

har du haft en bra dag? :)

sofie

jaa det var det :D fin bild!

Sarah Persson

Vad bra att du gör som du själv vill! :)

Natalie

Ja supergott :)

Snyggt!

♫♪ sandra T

fin färg på läpparna :)

Cajsa

superfin bild btw! :D

Emelie

Åh vad fin du är!
Händer imorgon? ♡

sofia

super fin bild på dig! :) <3

Felicia [14år och rullstolsbunden]

Sv; Haha tack!

As fin bild ju! :D

Emma

Åherre vilken fin blogg du har!!!!

Moa & Nessie!

sv; hehe okie! fin du var på bilden!
allt bra? :)

bella davis

hej där! :) haft en bra dag? kramar

basebollivet.blogg.se

Vad fin du är. Trevlig helg.

Elin Lundström ( FOTOBLOGG )

så fin blogg!

Kaffehörnan

Vad fin du är

Linda

Det är det värkligen jag älskar pasta :)

Du gjorde rätt i att inte ta jobbet. Fin du är. Allt bra?

TOGETHER IN PARIS.

Finns det något du inte äter? Tex kött, mat med gluten, kolhydrater osv?

ERIKA ENROTH

Bloglovin byte?=)

Cajsa Lindahl

God morgon söt! Hoppas du får en fin lördag. :)

Enya♥

Ofta du tackade nej?! :0 fin bild btw!

CaiCais ~

Hej! Superfin blogg! ♥
Några planer inför sportlovet?

Emma

Det är viktigt att det känns rätt!

Kaffehörnan

Vad stark tjej du är som tackade nej. Man har ju hört och sett dom blir behandlade

Daniella Book

Allt bra då?:)

Hannah Danielsson

haft en bra start på lördagen? xx

herreguuud vad fin! <3

Natalie Salazar

söt vilka fina ögonbryn du har :)

Maddää

Allt bra?
kram

Emma - my blog, my life

vilken super fin bild:D

Nattis

Va fin du är!

Sarah

Ja förstår dej :)
Kan inte sj tänka mej att jobba som telefonförsäljare :/
Va jobbaru me hos din pappa? :)

Ponnydressyr

snygg blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: