by amanda

| Resor
Jag kom hem från Rhodos natten mellan onsdag och torsdag. Och jag längtar redan tillbaka. Jag saknar folket, jag saknar värmen, jag saknar närheten, jag saknar solen, jag saknar pulsen, jag saknar att känna musikens rytm vibrera i hela kroppen, jag saknar att lära känna nya människor varje dag, jag saknar att vara vaken hela natten, jag saknar att se solen gå upp på morgonen, jag saknar nästan lukten av spya inne på Solsidan. 
 
Rhodos resan måste ha varit det roligaste jag har gjort. Inte bara för att vi festade utan också för att jag fick spendera tid med tjejerna, att jag fick chansen att åka för mina föräldrar trots att jag inte är 18 ännu. Nu är jag tillbaka på landet igen och jobbandet är igång. Men nu är det inte lång tid kvar innan jag åker hem för sommaren och strax efter det börjar även skolan igen. Puss&Kram 
 
thea och johanna

sv: Tack hehe :p
Låter som en jätterolig resa! Kram :D

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och superhärliga bilder!! =)

liborius

åh nice!!

snälla rösta på min outfitbild (nliborius) http://vagabond.com/Wayoutwest/#home jag blir otroligt glad om du röstar! <3

Nathalie Tegelstam

Bloggen har legat nere en dag, nu ska det funka dock utan min domän, så här kan du gå in http://sveablogg.se/nathalies/ :)

Hoppas du får en jätte bra söndag!
Åh vilka härliga bilder :)
kram

cajsa och beda

härliga bilder!

Alice

Jag var på rhodos 2009 och det är verkligen en jättefin ö. Hoppas du hade det bra! :)

evelina

låter som du haft en riktigt spännande och rolig resa i rhodos! Hoppas du får en bra dag och hör gärna av dig! <3

Elin Horn

Allt bra då? :)

alice

låter underbart! vill också åka dit, får bli nån gång i framtiden!
sv: ah hade jättekul :)

Karin Lygnersjö

Sv: Åh blir lite avsundsjuk ;)
Ser ut som ni haft en grym resa :D
Kram

Linnéa

Ja, det känns verkligen skönt att ha nått o se fram emot när hösten drar igång :)

Fina bilder :)

Petra

Fina bilder

Emelie

Låter som en riktigt bra resa! Fina bilder (:

Helen

Jag förstår att du vill tillbaka ser ut som ni haft det toppen :D

Carolina Thoor

Ja, jätte mysigt :D fina bilder! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det ser verkligen härligt ut!!

anna

åh tackar :D härliga bilder :)

Linnéa

Så lite så :)
Hoppas du får en finfin kväll <3

Malin

sv; tack! <3

åh, de ser ut som ni har haft det asbra:)

linah brown

fina ni är<3

selmishiz

Härliga bilder ! :)

felicia

Saknar Rhodos när jag ser dina bilder åh, solsidan va lätt en av dom bästa klubbarna :)

Natalie

Härliga bilder! :)

Svar: Härligt att höra! :)
kramis♥

Celine

Härliga bilder :)

kaffehörnan

Du klär dig jättebra

cajsa torres

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: