by amanda

| Övrigt
Igår på Gotland åkte vi runt i bilen och tittade, åt thai buffé, besökte Kneippbyn, lillebror badade i vattenlandet, vi åt glass nere på den berömde glass stället i hamnen och vid middagstid avgick båten från Visby hamn. Det var en jätte mysig helg och här bjuds på bilder från gårdagen. 
Louisefoto

Fina foton :)

J E N N I F E R | FOTO

Jättehärliga bilder!

Carolina Thoor

Åh såg genast på bilderna att det där var Gotland :D love it!

Ja.. Skönt att höra :) <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

LORISSA LOVEBOMB

ÅÅåååh villa villekulla :D <3

Kashaya

Jag har aldrig varit på Gotland, ser väldigt mysigt ut.

Sofia - Lever drömmen i LA

härliga bilder :D

Cornelia & Cassandra

låter kul! :D

Linnéa

Gillar verkligen bilderna, så fina <3

Fanny

Sv: Ne det har jag inte! Får prova den! :D

Ser sjukt mysigt ut!

elin wahlberg

vilka härliga bilder!

Kaffehörnan

Vad fint der ut

linah

så fint:D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag hade kunna strosa runt där en hel helg utan problem!! :)

Inga-Linn

Underbara bilder!:D
Sv; Varsågod!:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilka härliga bilder:)

♫♪ sandra

härliga bilder!

Nathalie

härliga bilder!

sv: jag jobbade på park o gata :) min sommar har varit helt fantastisk! har varit med kompisar och ridit väldigt mycket :) vad har du gjort?

Sara

Härliga bilder! :D

Absolut!

Madeleine

ååå saknar redan sommaren av att se på dessa bilderna

Vera ♡

Åå vad fina!!

Celine

Haha är det där villa villekulla? Haha ser iaf precis ut som det :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: