Tagga valborg

| Vardag
Valborg idag! Jag, Filippa, Cecilia, Lisa, My och Filip befinner oss hemma hos Filippa. Vi har precis ätit en god middag, kött med pommes och bearnaisesås. Nu håller vi på att fixa oss för kvällen. Jag hoppas ni alla får en riktigt lyckad kväll så hörs vi imorgon! 
Sarah Persson

:) ha en bra kväll fina du, ta hand om dig!

Lifeaslina.webblogg.se

- Tack så mkt, verkar som du får en bra valborg! :)

Hannah Danielsson

hade ni det kul? xx

Helen

hoppas du hade en grym kväll :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Så trevligt det ser ut :)

Ping Lowhngren

Oh va hälgit alltid trevligt med valborg med brasa o häng med kompisar ju ;)

ViktoriaCaroline

Allt bra med dig idag? :)

Vilket härligt gäng :D

Amanda [SPONTAN]

Såg ut som en bra kväll!

SVAR: Tack så mycket :)

Felicia

har du haft en bra dag idag?:)

frida

Hoppas ni hade en lyckad kväll :)

Sarah

Kött, pomme o bea e ju aldrig fel :)

Helen

Hade du det trevligt?

Caroline Tano

Hoppas du hade en bra kväll! Kramar :)

Hoppas ni hade en trevlig valborg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: