Film betyg

| Filmbetyg
3/5 hjärtan
Scary movie 1 - Filmen börjar med att en vacker high school-elev mördas och sedan upptäcker en grupp missanpassade tonåringar, alla givetvis spelade av 20- till 30-åringar, att de har en mördare ibland dem. Hjältinnan Cindy Campbell och hennes gäng med korkskallar måste göra allt för att skydda sig från mordgalningen, men också från den påfrestande reportern Gail Hailstrom som inte vill lämna dem ifred.
 
Scary movie 2 - Cindy, Ray, Shorty och Brenda är på college och de försöker glömma vad som hände under förra årets Halloween. Men när den ondskefulle professor Oldman föreslår att de ska undersöka det så kallade Hell House flyter snart blod, spyor och var i stora mängder. Huset är fullt av dystra hemligheter och vännerna tar itu med att avslöja dem. Oavsett hur skvättande och ofräsch de är.
 
Scary movie 3 - I den tredje delen av Scary Movie-serien måste Cindy undersöka mystiska fältcirklar och videoband och även hjälpa presidenten med att förhindra en utomjordisk invasion.
 
För att se trailers, tryck här - 1, 2 & 3
 
Eftersom de här filmerna hör ihop och jag såg de allihopa under samma vecka tänkte jag att de får vara i samma inlägg. Det känns lite för jobbigt att skriva de i olika inlägg. Jag tycker i alla fall att filmerna är ganska roliga men samtidigt konstiga. Jag satt där och ba "eeeeh", haha men de hade ändå en bra humor i sig. Lite läskiga är det ibland men man påminns ständigt om att det är på skämt. Det är kul att de relaterar till andra skräckfilmer som man känner igen. Det är även kul att ha sett scary movie filmerna, för de är absolut inte dåliga men de är absolut inte på topp tio listan heller :)
Bild lånad från google
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Håller med om att de här filmerna är ganska roliga, i alla fall ettan och tvåan:) Fast det var så längesedan jag såg dessa nu att jag knappt minns dem.

- Nej på denna bloggen har jag inget tatueringsinlägg. Har fått frågan några gånger om jag inte kan visa dem och jag vet inte varför jag inte gjort det ännu haha.
Ska försöka hinna med att göra ett sådant inlägg:)
Kul att du vill se dem.

Men vad skönt att ni har bokat en ny nu då:) Så att du faktiskt kommer iväg:)
Kram

linah brown

haha så sköna är doom :D

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Vet inte om jag sett dem :O

lina

den filmen är så bra:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är riktigt sköna filmer! :)

Älskar scary movie :D

Felicia

Är allt bra med dig finis?:D<3

benedit ♥

de är roliga!^^

sv; hihi ja :D

lina

hoppas att du haft en bra dag:)

Jazzmine

Härlig blogg :)

Amanda

Åh, de är inte alls min typ av humor i de filmerna!:-)

Lotta

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) Och jag håller med dig om filmerna, dom är bra men inte så bra att man vill se dom flera gånger som man vill göra med andra bra filmer :) Fast om man är på rätt humör så kan Scary Movie filmerna vara sååå sjukt roliga faktiskt, minns att jag såg den fjärde när jag var på sånt humör :p

Inga-Linn

Jag ser typ aldrig filmer som hör ihop.
Sv: Eller hur?:D

ViktoriaCaroline

Vad hittar du på nu då? :)

Natalie Salazar

haha en klassiker :D jag har nog alla dem hemma hahaha

Petra

Gamla filmer

F E L I C I A

jag tycker inte dem är jättebra faktiskt :/ så fula ;)

Angeliqa

Haha dom där filmerna är ganska bra, men håller med om att de är ganska udda/konstiga. xD Du har oxå fin design :)

Sara - Hold on be strong

haha sååå sköna!!
sv: jaa verkligen :D
kram

Emma

Vilken gullig och härlig blogg du har! 😊
kram!

sanne-madeleine

allt bra med dig? :)

Linn

har sett alla hehehe :P
Allt bra? :)

Louise

åh tycker de är så otroligt tråkiga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: