Gotland dag 1

| Resor
Vi kom till Visby igår halv 12 ungefär. Checkade in på hotellet och så. Imorse blev det frukost runt halv 10 och sedan en sväng på stan. Vi åt lunch på en creperiea och sedan skjutsade pappa mig till Ulrika. Underbart att se henne igen! Vi fikade med hennes familj och grannar, kollade på film och pratade om allt och inget. Nu är vi tillbaka på hotellet och ska ut på stan för att äta något gott på resturang. Ha en fin kväll! Pussar
 
Bilderna kommer senare, hinner inte ladda upp nu!
ANGELICA.BLOGG.SE

men gud vad mysigt :D

alexandra

Förlåt för sent svar. Jag följer dig fortfarande! :)

Malin Maria Johansson

Jätte härligt fin bild! :)

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!

Gotland är så mysigt :D

Frida G

SV: hehe :)
vad gör du? :)

Nathalie Nyrén

Ja jag med :D Här däremot endast varit där 2 gånger ^^

Malin Maria Johansson

*svar:* Varsågod :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Vad äre du aldrig gör? :P Har glömt vad jag skrev, haha ^^

Anonym

sv. Okej okej. Ska lägga mig alldeles strax. :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Just det, det va ju det jag skrev :P Okej, vrf inte? :)

Anna med A

haha weheartit såklart

Malin Maria Johansson

*svar:* Hehe okej :P

Åh tack!

Sandra (Lilly)

Trevligt med en resa till Visby ;)

Allt bra?
Kram

Ina♥

Tackar :D

Anna med A

Okej:)

ingalinn

Sv: Tack så mycket:)

Malin Maria Johansson

*svar:* Hihi :D

Malin Maria Johansson

*svar:* vi ska stapla färdigt en massa ved, ska sen jag bära in lite ved, kolla jobb och sen bara ta det lugnt reste av dagen tror jag, du då? :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Hehe japp! Åh men va mysigt :)

EMMAS!

fin bild :D

Anna med A

vad gör du idag då? :)

JOHANNA NILSSON

fint!

Ina♥

Hon tackar nog :D <3

Malin Aurora

Åh Gotland<3

Sara

Om ni gillar annaellinors videobloggar borde ni kolla in mina också :)
http://www.videofy.me/dj5i2gpa/586346
PUSS!

Fannie

hehe :)

Anonym

sv. Helt okej. :)

♫♪ sandra T

fin bild :)

Beatrice Jakobsson (foto)

men åhhh, är du på Gotland!! :D Hade vart kul att träffa dig!

Jättefin bild :D

SVAR: haha, men fika är ju gott :D

SVAR: ja, det var galet gott :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: te är så himla himla gott :D

Josefin

Någon gång ska jag också besöka Gotland, det är nog ett måste. Det verkar så himla mysigt :)

Joanna

fin biild:)

Elin

Tack, allt bra?

eallo - mode, träning&hälsa

Hihi varsegod :)

MADDISENJ

Hur har din helg varit?

M I C H A E L A

- Taack :D

Cajsa

jo helt ok med mig med. :)

Sandra (Lilly)

Det är toppenbra med mig, hemma och mellanlandar innan nästa fotografering :)

Vad ska du hitta på ikväll då?
Kram

ELIN CECILIA

haha ja yummy :D

åh fin bild!

Hjälp mig i mitt inlägg :)

sofia

jaddåå :D <3

ingalinn

Helgen blogg är avgjord för denna gång. Kika in och se om det är du som är vinnaren!:) Kram!

Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

jättefin bild!<3

Frida G

S:V haha jag med :D

Melinda Nyrén

Vilka serier brukar du kolla på?

Fanny :)

Sv: Tack Tack :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Vad gör du? :)

Elin

Det är bra, har du haft en bra start på veckan?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nu är jag tillbaka igen:) Hade det kanon i Grekland:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: dryygt! :) Tack så mycket!

Anonym

sitter i skolan dudå?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

Anonym

Okej:)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Nathalie Nyrén

Ja okej vad kul :D


Ha en fortsatt bra dag!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla. Jo men det var jättefint och mysigt, men det finns ju hur många öar och ställen som helst som räknas till Grekland så nästa gång blir det nog en annan ö:)

ingalinn

Sv: Ja!:)

elin stridh

tack sjä'lv :)

FlizanLizan

sv: okok, jag lyssnar på musik ;)

Fanny :)

Sv: Tack ^^

sofia

klart :D <3

Kajsa

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

Sandra

sv: aha det är ett Uppsala lag :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt, då hoppas jag att du får åka:)
Jag var bara borta en vecka:(

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Det kan bero på att jag tog en bloggpaus nu direkt när jag kom hem kanske:)

Sophie - autophoto

Nu kan du kolla om dina favorit bild vann tävlingen! :)

Direkt länk: http://autophoto.blogg.se/2012/september/vinnaren-av-capture-summer.html#comment

M I C H A E L A

- hihihihi :D

Hur är det ikväll? :D

sofia

tack :) <3

Tove A

Fin blogg !

- Haft en bra daG? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: