låt aldrig rädslan att förlora, hindra dig från att spela

| Djupt

Emmy

sv: tack :)

felicia - fotokobran

sv; jaha, går du i grundskolan? :)

madde!

sv: haha ja! är ju tvungen att visa killarna att jag också kan spela!:)

Ping Lowhngren

nejmen nu får du susa så gött!^^

ELIN CECILIA

ja :D älskar själv att handla på rea :D så klart jag ska sätta ner priserna :D det ärj u höst va fna :D

felicia - fotokobran

sv; jaha :)
ja, jag går också på gymnasiet ! :)

Ping Lowhngren

oh tack de ska jag allt! ;D

- caroline

sv; haha sant, men jag gör det aldrig ändå :'D <3

madde!

sv: jo jag tycker också det! asså tycker de är en sak att typ köra nån gång som jag kan göra, men att sitta hela dagarna är bland det tråkigaste jag tycker man kan göra! dom som spelar då blir så himla osociala. det är grymt tråkigt;/ alla här där jag bor spelar typ varje dag, från dom kommer hem från skolan tills dom ska sova. så sjukt tråkiga..

~ L I N N ~ 

Fina du !

Eriica

fina bilder på dig :)

linah

finis <3

Fröken Josefine

Fina bilder på dig :)

Hihi, okej :)

martina

sv; tack! :)

Lillablå♥

Jag förstår inte rubriken :p vad menaru ? :D<3

tereseflinth - fotoblogg

sv; Aw tack!

Vad gör dudå? :)

Elin

bra :) gör du idag?

Sanna

Sv: tack så jättemycket :)

ebba

sv; haa tack desamma! :)

DIYS

snygg! :D

sarah

tjohej det va länge sen hur står det till?<3

~ L I N N ~ 

Så lite så! :'D <3

sarah

är hemma och har streptokocker;(

Inga-Linn

Sv: Ja!:) Det var roligt för henne!:)

Fannie

Okej, trevligt! :)

▲SandraKarlsson

svar: så lite så :)

Jonna

allt bra idag? :)

LINNEA

va görs då :) <3

Elin

Tack!

Allt bra?

♫♪ sandra T

ha en fin tisdag :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

älskar rubriken!:)

kaffehörnan

Fina ord

FlizanLizan

sv: händer idag? :D

Liene

Låt aldrig rädslan vinna, det är den som hindrar dig från att spela:) eller vi kanske tänker lika?

Ronja

SvaR; ja det har du rätt i!
aha vart ska ni åka då? :)

du är så fin! <3

Julia

Hej! Kolla gärna min blogg! Jag bloggar om basket, humor, musik och mer :D

Sagaaaaaaaaaaaaaaa

åh! fin blogg du har!:)

H A N N A ♥

sv: tack så hemskt mycket! :D
allt bra med dig?

Sophie' ♥

Finis! <3

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

Fin du är!

moufieeh ♥

sv; okej, jag tar det lugnt bara :) allt bra?
kram

Emmy

sv: :D

M A T I L D A ♥

så söt du är ! :)

EBBA

fin du är :)

sv: jo det är bra! vad gör du?

Sandra

sv: för att jag inte hann och sen äter jag inte kanelbullar så jätte ofta. Försöker äta lite nyttigt.. men det går inte så jätte bra haha xD

Erika

Finis!

Eleni

Kikar in här och lämnar ett spår.
Hoppas du haft en bra dag :)

Caisa Källgren

söt du är!

sofia

nå idag så har man haft skolan, varit barnvakt och pluggat, dusj? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: underbart med bio :)

anna

härligt :)

ne typ jobb å träna hoppas ja :)

Emmy

sv: de är du me :)

Anna med A

Ja:)

Becka [fotoblogg]

Så bra rubrik! :)

Enya♥

Sv; ja eller hur! :D

sofia

okejj :) <3

Enya♥

Sv; tack! :)

▲SandraKarlsson

svar: tack så mycket! :)

anna

på ett dagis :)

~ L I N N ~ 

På fredag så :-D <3

Emmy

sv: så lite så :)

Ronja

Svar; aha, har du varit där förut? jag har varit där det är jätteskönt och varmt och härligt! :D

tack!

Anna med A

Ja!

~ L I N N ~ 

Tack sweetie :D <3

Lillablå♥

Jaha :) nääe jag hade omvandlat bokstäverna i min hjärna ^^:)<3

Emmy

sv: varit i skolan sen har jag bara tagit de lugnt sj? :)

sofia

tack :) <3

s

jadå :) <3

Liene

Önskar dig en fortsatt bra kväll söt:)
Kram

felicia - fotokobran

sv; samhäll med inriktning media, dudå? :)

Emmy

sv: okej :)

sanna

Sv: Va härligt :)

Enya♥

Sv; allt bra? :)

Anna med A

hehe jag med ;)

Älskar din rubrik!

moufieeh ♥

hejhej! :)
jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt iPhoneskal från iphoneskal.se, och det skulle vara jätteroligt om du var med! :D

länk till inlägget:
http://moufieeh.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-iphoneskal.html#comment

kram!

Inga-Linn

Sv: Tack, du är fin du också!:)

Fannie

Det är toppen! lite trött bara.. sj? :D

veronica

snygg blogg! kika gärna in på min blogg, och se en 14åring same tjejs liv består av nere i luleå :) Lägg gärna en kommentar också... kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: