by amanda

| Vardag
Ja jag älskar såna här bilder :)
 
Idag slutade vi runt 2, drog till gymmet direkt och sedan hem igen för att duscha. Jag sitter just nu och väntar på att vi ska äta middag, är jätte hungrig och sen ska jag sätta igång med pluggandet. Har prov i psykologi på onsdag (?) Ni får önska mig lycka till, har en känsla av att det kommer gå dåligt. Kramis ♥
It's just moi!

lovely pics!

elin stridh

haha jaha nej jag var abra smakråd åt min pojkvän! :)

Inga-Linn

Dom bilderna är fina!:)
Sv: Tack!:)

Cheersisterss

Beeing à cheerleader <3333333333

NICOLE

Gillar också sådana bilder! :)
SV Inget speciellt :) Dudå?

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

åh va ja älskar sånna här bilder, man typ blir kär i de :D Haha :D
kramis♥

haha är de inte isabelle strömberg på den där ögonfransgrejen? ;) hon bor typ 4 kvarter från mig!

sv: hihi<3

Cheersisterss

Aaaa:) cheeeeer<333

FlizanLizan

sv: härligt att höra, jora allt e bra :)

Ellen

Gillar också såna här bilder :)
sv: Absolut :)

LINNEA

underbara bilder <3

ladies.webblogg.se

Vad mysigt det låter! :)

Anna med A

Tack!

ladies.webblogg.se

Kan tänka mig det! Hur har din måndag varit då? :)

Anna med A

avd gör du? :)

Liene

Gillar också bilderna.
Lycka till! Inte behöver det gå så dåligt som du tror. Trots allt gör man ju sitt bästa när det väl gäller.

sofia

jopp :D <3

Frida Grimhage

stämmer bra!! :)

Anna med A

Jag med!

sofia

aa de är den :) <3

KassandraPalma

Jag älskar med såna bilder!!

Vad är det du mest vill göra "before you die" ? :)

sofia

tack :) <3

Moa Simborn

Underbart!!

Enya♥

Sv, tack så mke! :D

Älskar sådana bilder som girlythings :)

Enya♥

Sv; hihi jag med! (:

Anna med A

haha jaaa :)

Cheersisterss

Vi tävlar dm i mars och sm i maj :) sen finns de små tävlingar som få ställer upp i:) men vi ska tävla på Stockholm winter games i januari 2013:))

Enya♥

Sv; haha ohja! :D

Anna med A

haha på bilden? det står ju

Lina

Älskar också sånna där bilder^^

sv; Jadå! :D

Enya♥

Sv; händer imorrn? :)

Cheersisterss

Vi är 15, själv då?:)

sofia

haha jaa :D <3

Lina

sv; Ja sen stämmer dom också! :D

Elin

Det är bra :) haft en bra dag?

elin stridh

ija (:

Anna med A

vem tycker du är bäst i xfaktor? :D

▲SandraKarlsson

svar: jobbigt :(

Enya♥

Sv; tråkigt (a) praoa :)

- caroline

sv tack sötnos!
hur har helgen varit då? :) <3

Enya♥

Sv; hos min syster, fotograf :)

Isabelle<3

Var gärna med i min tävling SOM AVSLUTAS INATT!!:)

http://www.nattstad.se/Isabellealberti?id=4139864

sofia

snacka om att de var de :D <3

LINNEA

mår du bra då?<3

NICOLE

SV Oje gött ;)

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

Underbara <3

Jag är förresten finalist i en tävling, är bidrag två. Om du kan rösta på mig får du en länk i ett inlägg om jag vinner, skulle vara sjukt snällt! http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Enya♥

Sv, ja! :D

sofia

såå skönt :D <3

FlizanLizan

sv: haha japp :P
följer du xfactor? :)

Ping Lowhngren

kan visa här :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Channing_Tatum
typ 10:e raden PÅ Early life

LINNEA

sv; samma här :) <3

Liene

sv: Hoppas du haft en bra dag annars då:)
Kram

elin stridh

nää tycker det är skit dåligt hahaha :D ruå?

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Vad ha du haft för dig idag? :D

LINNEA

sv; hhi ja :) <3

elin stridh

tycker det är tårkigt bara haha trodde de skulle likna idol mer med auditions o så där man kan skratta lite men varje deltager filmas ju i 20 min typ haha har itne sett det från usa så visste inte :P

Ping Lowhngren

nej då!^^ men har hört av flera av imna kompisar men man vet ju aldirg ;)

sofia

joo, såg du? :) <3

elin stridh

haha lär ju se finalen eller är de idag :D hahaha ingen koll1

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hehe, Okej. Nja jag ha tagit de lugnt. :D Och nu svarar jag lite på kommentarer. Senare blir det nog sängen. :-P Haha. Trötta jag! ;)

KassandraPalma

aha haha, kom inte ihåg det :)
Varför just Usa? alla säger liksom usa, det måste finnas en anledning...

jag skulle också vilja resa jorden runt och sen kyssa min dröm kille längst upp i Eiffeltornet (?) när det är solnedgång

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Göra imorgon då? :D

NICOLE

SV taack :)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Nja inte mycket. Blir nog bara att slappa och ut och ta höstbilder. :D Haha. Lillan kom hem idag. Så imon blir det nog höstbildstagning. ;P

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Åh, okej. Vad synd :(

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

guuud så fin blogg:o
allt bra med dig sötis?:) kram

EBBA

fina bilder :D

sv: nice! hur har dagen varit?

Anna med A

haha okej. jag vet inte riktigt :)

KassandraPalma

Jaaa! Det är så typiskt amerikanska filmer liksom haha blir smått avundsjuk (:
Har du en absolut favorit film som du kan se flera gånger i rad utan att tröttna, asså en du såg när du var liten ?
med tanken på att jag kollade på Monster Inc idag... haha

Anna med A

haha jo absolut! men vet inte alla namn hehe

Mikaela

Så fina bilder!

Ping Lowhngren

haha jaa!^^

Ping Lowhngren

jaa den e super braa ju 8DD

Becka [fotoblogg]

Haha, de flesta stämmer så bra. :)

Fatma

bloglovin byte? :)

julia

älskar också såna bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: