by amanda

| Natur
Igår kväll efter bowlingen så åkte jag och Lisa hem till mig och åt middag. Sedan träffade vi Micke och Tobias igen. Vi gick hem till Micke där vi satt framför datorerna och spelade LoL. Hahah de gav oss en undervisning om hur man gjorde.. Idag så har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt. Mötte My i Slussen en snabbis och gick sedan och åt med Lisa. Ikväll ska förmodligen jag, Lisa, Micke och Tobias gå på bio. Men vi får se om vi hittar någon. Puss&Kram 
Moa

jo men det tycker jag väl!
vad har gjorts idag då?

Anonym

fin blogg :D

Sandriiiee - Kungälvs största blogg

Visst är de :D Allt bra med dig då :)?

Sotnosen!

Låter som en trevlig kväll!

mickis

sv: jadå:), haft en bra dag ?:D

madde!

sv: ja verkligen supergott!
vilken fin bild:)

Nelly

haha tack!
kram

marina

sv. Tack så mycket. :)

- caroline

sv; härligt, jo här med :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Fannie

Tack du! :D

ANGELICA.BLOGG.SE

grymt fin bild :D

michelle W

Japp ! :)

Ellen

Sv: Det var så lite så! :) Vad har du gjort idag då?

M A T I L D A ♥

sv. ja det har jag :)
KRAM

Bea

Fin blogg :)

Sandra Saandriiie Åhfelt

Härligt :) de e bra :D Göra något skoj i helgen då :)?

KassandraPalma

Taack desamma!
Har du också höstlov nu?

olivia

sv; okej va roligt! jag ska bara ta det lugnt och kolla på film :D

sofia

jaoo :D <3

anna

haha ne känns som när man väl ä ledig äö man så trött så man inte orkar me å spendera några pengar :P

Lotta

Sv: Jaa, det hade jag verkligen :) och otroligt fin bild! Ser ut som en riktigt höstig bukett =)

Jonna

cool bild :)

FlizanLizan

sv: jag kom precis hem dudå? :P

ida

Fin bild!

Sv: hihi (:

KassandraPalma

jaa :)
Har du hittat på något minnesvärt under höstlovet hittills ? (:

KassandraPalma

Har träffat släkten och fixat håret, träffade kompisar igår :)

Att lära sig spela sådana spel krävs tålamod, undra på varför killar sitter hela dygnet och spelar ;)

linah

snygg bild!

emilia

sv; nej förstår de ;)

marina

sv. :)

cheersisterss

samma här, gick bowlingen bra igår ? :) kram

M A T I L D A ♥

sv. åhh tack så mycket ! :)
KRAM

michelle W

Japp !

ida

Sv: Varsågod! :D

Julia

Frågestund på bloggen.
Ställ gärna nån fråga!:D

Moa

gött! samma :) för jäkla härligt!

madde!

sv: inga problem:)
ha en bra dag!

Fannie

hehe :D

sofia

haha :D <3

sofia

visst äre den :D <3

KassandraPalma

haha tack!

Jaa, jag har testat alla möjliga data spel men efter jag har suttit i några minuter och försökt lära mig får jag panik och skriker... nej men jag klarar inte av de haha

sofia

vad händer idarrå? :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja någon gång vill jag nog göra provet, men jag lär aldrig få bra på det haha.

FlizanLizan

sv: händer idag då? :D

olivia

sv; japp haha :)
vad ska du göra idag?

LINNEA

sv; ja verkligen :)
amanda en fråga ? skulle du kunna hjälpa mig med en tillfällig header där det typ som på din bara står " linnéaelisabet " eller något? <3

marina

sv. Jag gillar instagram också, det är faktiskt ganska roligt. :)

cheersisterss

härligt :D hur e de idah då?

Agnes Eriksson

tack sötis :D

Anna med A

ska göra middag snart :)

snyggounik - you can make it!

Ja det tycker jag med :)

M A T I L D A ♥

haft en bra dag ? :)
KRAM

hanna ♡

tack sååå mycket du! :D

Ellen

Sv: Kul! :D Inte så mycket, tjillat!

FlizanLizan

sv: jaha så skoj, jag har pluggat idag och senare blir det bowling :P

sandra

sv: skönt att höra!
det kunde varit bättre men ska inte klaga

anna

härlig bild :D!

Lovelis<3

Snygg bild!
Allt bra med dig? <3

Madeleine - I always do it my way!♥

Vinnaren av ett valfritt smycke från yoco.se finns nu uppe på bloggen, klicka in och se om det blev du! :D

Direktlänk: http://madelajnee.blogg.se/2012/october/vinnaren-av-ett-valfritt-smycke-fran-yocose.html#comment

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; haha tydligen ;D

allt bra med dig sötis?:)

LINNEA

sv; aha okej sorry <3

KassandraPalma

haha jaa jag förstår dig !
Min bror och hans kompisar brukar lära mig (:

ANGELICA.BLOGG.SE

Hoppas bowlingen gick bra :D

ida

Sv: är med en kompis idag :) dudå? :)

martina

VILL DU FÅ EN VALFRI GRATIS RING FRÅN SMYCKESKOMPANIETT?
Klicka på länken då! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/22991/alla-mina-blogglasare-far-en-valfri-gratis-ring-fran-smyckeskompaniet/

Moa

tack så mycket finis :*

Johanna

Veckans Blogg är nu utsedd, kika in och kolla om de blev DU :)
Kram <3

Emma :)

Just nu har jag en Dagens Blogg tävling på min blogg! Jag lottar 3 vinnare så var jätte gärna med!:D http://eemmafernhagen.blogg.se/2012/october/liten-tavling.html#comment

sofia

okejj, inte såå mkt, varit med brudarna :D <3

michelle W

Kul med bowling

emilia

sv; vi får hoppas på det :)

kompakt

Var med och tävla i vår veckans blogg tävling. Tävlingen avgörs imon, så passa på idag sista dagen! http://kompakt.blogg.se/2012/october/bli-veckans-blogg.html# lätt som en plätt att vara med. / kram kompakt.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag mår bra, du då? :)

Mamma Wild ❤

vilken fin bild :}



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: