by amanda

| Övrigt
Grattis på födelsedagen världens finaste mamma!
 
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm

Igår så hade jag en trevlig kväll hemma hos mina kusiner med riktigt god mat. Runt 21 drog jag mig mot stan, mötte Sofia, Felix och Emil (tror jag hehe) Vi satt på Espresso i någon timme och hade det mysigt, åkte sedan till Skanstull där vi mötte Filippa, Lisa, My, Filip och Vendela. Jag och Filippa sov hemma hos henne och eftersom mammis fyller år idag så har jag ätit middag med familjen och sedan firat med fika med släkten. Är super trött nu så ska se ett avsnitt av Pretty little liars. Puss&Kram
elin stridh

kul återkom emd favvosar: D alltid kul o höra :D

Inga-Linn

Grattis till henne!:)

anna

planer för nästa vecka då?

sofia

tack :) <3

Inga-Linn

Sv: heh, ja!:)

linnhahne.blogg.se

Veckans bloggvinnarna + ny omgång! Delta gärna igen :-D -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1.html#comment

madde!

sv: ja verkligen! man vill bara gosa med han hur mycket som helst!:')

anna

härligt ne typ jobba,kompisar, ullared

madde!

sv: haha:)
har du haft en bra dag då?:)

Inga-Linn

Sv: Tack så mycket!:)

snyggounik - you can make it! =)

Hihi grattis till henne! :)

LindaViola - mamma till två!

Fina bilder!

madde!

sv: ja den har vart helt okej:)

sofia

fina bilder :) <3

Clara Ringqvist

Så mysigt!

ANGELICA.BLOGG.SE

grattis till henne :D

antonya.blogg.se

Du får gratta mamma från oss läsare :)

Liene

Grattis till din mamma:)

Mums med middag med familjen och fika:D

Lina

sv; ja mmmm.. :)

Inga-Linn

Har du haft en bra helg? och Vad har du gjort?:)

felicia - fotokobran

sv; ja, väldans skönt! :)

elin stridh

har du sett att adaras.se har en tävling med mig där man kan vinna valfri vara? :)

alvis

fina bilder. gillar mest den sista :)
sv; min vecka har vart super! :)

elin stridh

nej tyvcärr? haha

alvis

sv; ja eller hur! hoppas du får en trevlig vecka :)
Kram!

Lina

Hej, har en typ av tävling där du kan vinna en länk i ett av mina inlägg. Läs mer här; http://linaslove.blogg.se/2012/october/inspirations-hjalp.html - om info och annat! Hör av dig om du inte förstår! Puss och kram!

felicia - fotokobran

sv; hihi! :)

KassandraPalma

jaha oj, förstår dig !
inte för att gå in i den privata men är dina föräldrar skilda?

★ Ida

fina bilder!!

Sv: tack snygging! :D

- caroline

sv; haha ja verkligen :( <3

♫♪ sandra T

nice!

Ping Lowhngren

vasse go!^^

~ L I N N ~ 

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

Aili

Mysiga bilder! :)

M A T I L D A ♥

fina bilder ! :)

Inga-Linn

Sv: Okej, det låter bra! Jag var på fest och sen har jag varit mycket med familjen!:)

Nelly

Vore kul om du ville kolla in min nya blogg och lämna en kommentar!
kram :)

Liene

Godmorgon! Hoppas du får bra start på dagen:)

Nelly

tack<3

snyggounik - you can make it! =)

Hihi :)

snyggounik - you can make it! =)

tackar! :D

elin stridh

haha nej men de var liksom ett tips till dig, där ud kan vinna någon av dina favvosar :)

FlizanLizan

sv: goodie, yes :P

linnhahne.blogg.se

Så lite så :)

linnhahne.blogg.se

Tack söta du hih ! :D

linnhahne.blogg.se

Mysiga bilder btw! :'D <3

snyggounik - you can make it! =)

hihi allt bra med dig då? :)

Veronika

Fin blogg vill du göra ett bloglovin byte ? :) <3

sofia

varse :D <3

linnhahne.blogg.se

Så lite så :D

linnhahne.blogg.se

Jo det är bara bra :) Själv då?

linnhahne.blogg.se

Skönt att höra! :D <3

MADDISENJ

fin ljuslykta

Nathalie :)

Sv: tack så mycket! :) allt bra? :)

FlizanLizan

sv: jag bakar sj? :D

felicia - fotokobran

sv; tack! :')

Jessica

Kolla in min sida och skriv en fråga i min frågestund jag har! ;)

Josäfin Andersson

Gillar ljuset i den första, galet snyggt :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Har du haft en bra dag än så länge?? =)

Emma

jättefin ser mysigt ut!
allt bra med dig? :)

Jonna

tack :)

▲SandraKarlsson

svar: haft en bra dag idag? :)

madde!

sv: japp! har du några planer för veckan?:)

linnhahne.blogg.se

Blir nog mys med mamma som vanligt, tjocka pizza oså haha :D SJälv då? <3

sofia

pluggar lite halft och ska snart å gymma, dusj? :D

Veronika

Vaa bra, nu följer jag dig så kan du följ mig ha de bra :)

ebba

veckans blogg är nu avslutad , blev du en av vinnarna ?
om inte så kan du vara med igen :)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Händer idag? :D

Ellen

Sv: Var så lite så :) Taack! Vad har hänt den här Måndagen?
Kram!

Carolina

Gratta från mig :D fina bilder! <3
Ja, det var första gången jag åkte hem till han :$ spännande!<3

moufieeh

fina bilder!

sv; härligt, det är bra med mig :) vad gör du?
kram

FlizanLizan

sv: det kmr komma upp bilder och recept på det jag bakade :P

elin stridh

nemas :D

Angelina

åh PLL!! :D

Becka [fotoblogg]

Åh grattis till henne! :D
sv: Så glad jag blir att du tycker det, verkligen. Tusen tack finaste du! ♥

★ Ida

Grattis i efterskott till din mamma :)

Sv: varsågod :)
åh tack snälla du! :')

felicia - fotokobran

sv; hihi, tack! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: