by amanda

| Vardag
Mobil bilder från veckan. 
 
Igår spenderade jag hela min dag framför The Vampire Diaries. I allafall fram till klockan 18 då våra gäster kom. Det var trevligt och vi åt ost med kex + frukter, bild nummer 3&4. Jag gick sedan ut och mötte Elin. Vi gick hem till Olivia där hon och Annie väntade. Vi åt jordgubbar och bananer doppade i smält choklad. Sedan kom Filippa och Julia. Då körde vi norsk karaoke och gick en tips promenad där frågorna bestod av oss själva. Haha, typ som första strul, fester osv. Sjukt kul. Därefter bjöds det på choklad mousse. Senare på kvällen träffade vi Micke och Viktor. Jag och Annie sov hemma hos Filippa. Tack för igår!
 
Vaknade upp där imorse, såg klart en film och sen gick jag hem. Nu sitter jag hemma och fortsätter kolla på serien, ska försöka plugga lite till psykologi provet på onsdag också. Ha en bra kväll ♥
Cajsa

hihi gött! :D

| photo |

Sv; Jaha oj, är inte det typ.. jättesvårt?

rosapennor.blogg.se

Sv: Bara bra!

Fina bilder!

felicia - fotokobran

sv; jasså, vilken film? :)

Aili

Fina bilder! :)

sofia

tack :D <3

- caroline

sv: tack så mycket :D

★ Ida

Söt!

Sv: haha ja visst är den söt :D

Art By Tina - Konst & Fashion

Herre så mycket god mat!

Emma

Jag har en frågestund på min blogg just nu och det vore super kul om du ville gå in där och ställa en fråga eller två! kram

Ellen

Sv: Okej, låter kul! :) Har typ bara tagit det lungt och tjillar med en kompis :D

sofia

åå såå gott de ser ut på bilderna på maten :D <3

| photo |

Sv; Men hoppas det kommer gå bra!:D

Cajsa

kollar på en dålig film.. :P

Frida G

SV: Härligt! Vad gör du? :D

sofia

hah de var de säkert :D <3

Veronika

Fina bilder :) Kraam

linnhahne.blogg.se

Vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1-2.html#comment

anna

härligt :)

ne ja gör inte så mycket alls :)

- caroline

sv; hur har din helg varit då? :)

Cajsa Lindahl

snow white, the tail of terror

anna

tackar :D

har du några syskon?

Pretty Little Liars Fanblogg

Åå vad jag tycker om din blogg! Älsar dina bilder! :)

Ping Lowhngren

hehe så lite så! ;D

Cajsa Lindahl

hehehe... :P ja! :D
nej nu ska jag snart sova tror jag nog. :)

Caroline Nilsson

Vinnaren av Veckans Blogg är nu utsedd, kika in och se om du var en av de lyckliga! :)

marina

sv. Nä då är det inte lönt. :)

Amanda Andersson

Hejhej!
Jag har då fått chansen att få en sponsorerad tävling! Gå gärna in på min blogg och kolla vilkoren på att vara med och anmäl dig gärna! ha det bra kram!
http://amandaandersson.devote.se/blogs/22724868/taevling.htm#WriteComment

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh vad gott allting ser ut att vara :D

Amanda Andersson

Snälla va gärna med<3

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh chokladmousse, himla gott :D

Jonna

har du haft en bra helg? :)

sofia

mm :)

anna

åh najs ne ja har tre syskon :)

- caroline

sv; härligt jo jag med :D <3

anna

en lillasyster å två äldre bröder :)

★ Ida

Sv: Varsågod! du ja :)

Lillablå♥

Vilken sesong?<3

Ping Lowhngren

tack så mkt :D

Ronja

Svar; tack! :)
hur är det då?

| photo |

Sv; Tack!

madde!

sv: tack desamma!
åh älskar outfiten som är på fjärde bilden, så sjukt snyggt!:)

felicia - fotokobran

sv; jaha, bra? :)

A L V A (foto)

Fin blogg!

LindaViola - mamma till två!

Sv; ja, det är det verkligen :)

felicia - fotokobran

sv; nähe, okej :/

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack så mycket :)

Ping Lowhngren

thihi :D

Ping Lowhngren

joo tack den har varit bra själv då? C:

linnhahne.blogg.se

Kul att du är med och tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

| photo |

Sv; planer för imorgon?:)

Ping Lowhngren

fan va najs :D

felicia - fotokobran

sv; haha, gjorde du? ;$
taack (a)
Min egna låt kommer faktiskt på spotify om några veckor, hihi :)

linnhahne.blogg.se

Helt okej, men lite sällskap skulle inte skada hehe :)

- caroline

sv; Tack detsamma sötis <3

Lillablå♥

Okej nice :D vilket avsnitt?<3

cheersisterss

händer nu i veckan då? :) krammmm <3

M A T I L D A

sv. det var det också ! :D

Cheersisterss

Sv; Jo tack, allt är bra! :) Händer idag då? (:

Vi har frågestund nu så fråga gärna något :)

Anna med A

Tack!

Inga-Linn

Sv: Varsågod:)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Lisa

Mysiga bilder, ser ut som du haft det bra! :) vad använder du för hudvård och hur ser dina rutiner ut?

saga linnes

Ja, dom är så himla mysiga :D

josefine

okej, dagen igår var bra :)
Allt bra idag ?

t

grym blogg!
allt bra? :)

madde!

sv: inga problem!:)

Enya♥

Sv; jao :)

felicia - fotokobran

sv; tack! :)

Liene

Vad mycket gott där:)

Sophie "autophoto"

Mummsigt du :P

Mikaela

Sv: Vad kul att du gillar vattenbilder :D

åh fruktfatet såg jättegott ut ;)

A L I C E L A R S D O T T E R

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: