Länkbyte

| Länkbyte
 
(Bildlänk) 
Kolla in den här bloggen, tjejen lägger in jätte fina bilder som hon själv har tagit. Toppen för er som gillar foto, och för resten av er så bjuder hon på en hel del annat också! 
danten89

Bara att bita ihop :)

elle

Så lite, allt bra sötnos? :)

elle

Härligt att höra! Det är fint här med :D

Felicia

sv: kom nyss hem, du? :D

Ping Lowhngren

ah nej har dom! ;O

anna

tackar :D

hoppas du har haft en bra tisdag

Elin♥

Sv: hehe har du några planer för resten av veckan då? :)

sv; hihi ja :)

M A T I L D A ♥

sv. nähe okej :/

Madeliene!

sv: Tack så mycket sötnos!

elle

Absolut! Planer för morgondagen? :D

LINNEA

hihi :D<3

olivia

sv; tack :D

danten89

Pluggar till USK ska det vara inte på distans :P

Angelina

sv: okej, men varför inte bara sätta olika färg då? x)

Cajsa

jo... :/ men men...får ta det så länge....tills jag går under men aja...

elle

Trecligt! :D
Ja har massa att planera in så får se hur det blir hah!

- Caroline

sv; åh tack så mycket :D <3

Enya♥

Sv; hihi allt bra då? :D

KassandraPalma

Vad ska du hitta på imon ? :)

Kul med länkbyte :D

Emma Härnqvist

Roligt med bloggtips :) Väldigt lik en tjej jag känner!

AMANDA MALMEHED

Trevlig med länkbyten!
SV; Jag tränar friidrott 4 dagar i veckan :)) Tränar du någon sport? Eller har du kanske? :)

sommarblom.blogg.se

sv: Hehe okej, kanske ska titta på ett avsnitt då och se om jag gillar den också :D

Felicia

allt bra;)

hanan ebba axelsson

Allt bra med dig idag? :)

Mathilde

Hoppas på en bra dag idag. =P

Inga-Linn

Gör du bara länkbyten med dom som har lika många läsare som du?:)

Ida

sv: hihi okej, det är superdupermega bra! ;)

Ellinore Lundin

Skönt och höra :D

Amanda

Ha en bra dag!

Jeanette

sv: Vad bra :)

M A T I L D A ♥

sv. taack så mycket ! :)

Beatrice

Ja :D vad gör du då? kraaam

Sophie "autophoto"

Nu finns länkarna på de som röstade på mig ute! :)

elin stridh

hehe :D gör du då?

Carro - http://four.blogg.se/

Ha en fortsatt bra dag :)
Kram

Eleni

Kel med länkbyten.
Det är så svårt att hitta andra bloggar annars!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

allt bra? :) <3

Alva

sv; De är super! :D Vad händer imorgon? :) kram!

hanna ♡

hur är det med dig idag då? :D

Michelle - foto

SV: Okej :)
designen är jättefin!

Lillablå♥

Tackar :D<3

Felicia

sv: härligt, samma här;)

Beatrice

Den gick bra dom skulle höra av sig i slutet av veckan! :) hihi kraam

anna

händer ikväll då?

Sophie "autophoto"

Vad tycker du nu? :)

http://autophoto.blogg.se/designer/?tmp=36046

Sophie "autophoto"

Sen btw måste headern va 800px :)
den du skickade va på 700px!

M O A

Hej! Brukar ha "kollar" då och då för att se vilka som fortfarande följer mig av mina bloglovinbyten. Så följer du fortfarande mig? Jag följer i alla fall dig! Om du har tagit bort mig säg gärna till så försvinner du från min bloglovin. Kram :)

Lillablå♥

Men jag köpte andra ^^ mina föräldrar älskade den!<3

EMMAS!

ha en bra kväll:D

sandra

sv: jadu, vi är vänner just nu. Vi träffades ju i lördags och jag sov hos honom, vi beteer ju oss som om vi skulle vara tillsammans fast vi inte är det :P

sandra

sv: från min sida, ja men vet inte vad han tycker om det. Han verkar rätt bestämd så /:

Enya♥

Sv; tackar! :D

sandra

sv: ja man får ju alltid hoppas, skulle vara en dröm som går i uppfyllelse ^^ haha

Enya♥

Sv; hihi händer imon? :)

sv; haha ja :D <3

sv; jaha okej :) <3

Beatrice

Det hoppas jag med :D hihi
allt bra med dig?kraaam

Beatrice

Det är bra med mig :) gör du? kram

sv; haha :D <3

- Caroline

sv; åh ja förstår dig :/ <3

Inga-Linn

Sv: Åh, vill du göra ett länkbyte med mig då?:)

Beatrice

inte mycket alls :/
sj ?

Lillablå♥

Du sa tredje? :p<3

Inga-Linn

Sv: Vad roligt! Ja visst kan vi vänta ett tag det förstår jag!:D

☆Z I N J A☆

Kul med länkbyte :D

Emelie - Emelies Christmas

Kanske ska kolla in då :)

Beatrice

niiicee :D

Inga-Linn

Sv: Ja, verkligen!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: