by amanda

| Vardag

Hej! I fredags så sov Lisa hemma hos mig så när vi vaknade upp på lördags morgonen så åt vi frukost tillsammans och sen gick hon hem. Jag duschade och fixade mig och sedan mötte jag Jair. Vi tog en promenad och åkte sedan in till stan, han köpte en present och så tog vi en fika på Espresso house. Därefter åkte jag hem, degade och kollade på några avsnitt av Desperate housewives. Vid halv 11 mötte jag Sofia och Tess inne i stan. Vi hängde med några av Tess kompisar tills de skulle gå och då drog vi vidare till Café 60. Ja, jag vet att jag fikade två gånger på en dag men blev typ tvingad... :D Haha, sov hemma hos Sofia sen. Idag efter jag kom hem från henne har jag bara tagit det lugnt, kollat serier, Solsidan osv. Ha en fortsatt fin kväll ♥
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack Amanda:)

Felicia

sv: vad roligt!;)

∞Ellen Warsén

Sv: Härligt! Jo, det är toppen! ^^

Lillablå♥

Jadå :D hur var din helg?

As fin bild , tjejen :D <3

KassandraPalma

haha jaa, och den är super braa!
Hur många Converse äger du? :)

Lillablå♥

Varsågod :)

Okej, skönt att höra :D <3

hanan ebba axelsson

Sv: Det låter bra det :D Hoppas du kikar in ofta :D

Ping Lowhngren

awgullig bild<3

oh haru redan sett den? :D

FlizanLizan

sv: ja jo vet har ibland oxå´stannat upp men sedan lyckats resa mig igen haha :P

Lillablå♥

Bra med segt! Betyder att man har längre tid ifrån skolan :D tadaa! Aja, aa nice! <3

danten89

Favoritserien?=)

Melinda Nyrén

Tack så mycket!
Vad har du gjort i helgen då?

hanan ebba axelsson

Skönt med lite lugn dag :)

Cajsa Lindahl

jo då det har jag väl. :P
btw, jag tror inte att jag kommer kunna ses på måndag den 26:e... måste se hur det ser ut för mig då...återkommer.

Kashaya

Lät som en trevlig helg.=)

Sv. New York, London eller Berlin just nu tror jag.

hanan ebba axelsson

Sv: Ja hunden är super söt! Hahah:(

linnea holmden

- typ berätta om vad du blogga om bara :)

anna

härligt :D

jo samma här :D!

linnea holmden

- ta vilken du känner för :) jag tog på din header

hanan ebba axelsson

Sv:Hahaha! Vad gör du? :)

ANNA-SARA

fin blogg! :-)

ANNA-SARA

SV: tack, lust att göra ett bloglovin byte? :-)

Nathalie Nyrén

Ingen fara :>

danten89

Serien merlin ska det ju vara?=)

danten89

Jag älskar den serien iallafall ;)

hanan ebba axelsson

Sv: Ja, okej! Soft :) Lyssnar på musik å svarar på kommentarer :)

Nathalie Nyrén

Tackar :D

Hur är det med dig??

- Caroline

sv; åh tack :D
hur har helgen varit då <3

Lillablå♥

Hur länge har du praktik egentligen? :o du höll ju på för tre veckor sedan väll? :) <3

Michelle♥ - foto

Har du gjort din design själv? :)

SV: Ja!

Madeliene!

- Fin blogg! Allt bra? :)

Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Sv: Oj förlåt.. Jag glömde det..
Fin blogg.

Elin

allt bra?

M A T I L D A ♥

sv. hihi ja det är det :) har du en pojkvän? :)
KRAM

Emelie - Emelies Christmas

Ha en riktigt fin måndag :) Gillar bilden!

Mathilde

SV: ellerhur, älskar de bilderna med.. =)

Ellinore Lundin

Skönt och höra :)

Sophie "autophoto"

Ja :)

den ser ut såhär just nu men är inte färdig än, men blir nog färdig ikväll :)
http://designbyautophoto.blogg.se/amandasdesign/?tmp=63934

Like it?

Sophie "autophoto"

Tack så jätte mycket :)
Imorgon är röstningen avslutad så lägger jag in länk då ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Förstår det :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha det gör väl inget att du fikade två gånger:)

Amanda

Fin bild!

♫♪ sandra T

fin bild!

Felicia

sv:jo, lite svårt, men jag får försöka. ;)

så otroligt jävla fin! <3

EMMAS!

fin bild:D

den bilden ska du ha som header!! :D

Ping Lowhngren

Not bad! ;D hade du skoj då? :D

∞Ellen Warsén

Sv: :)
Haft en bra dag? ^^

Jonna

jadå :)
haft en bra helg då?

anna

ja ska se på film sk d¨`

mergimtare

fiin blogg :) sugen på ett bloglovinbyte?

KassandraPalma

har du inga svarta ? ;)

jag har ett par lila, rutiga, svart och vita (:

olivia

sv; tack så mycket :D

Madeliene!

sv: jorå det är helt okey! :)

Madeliene!

sv: jadå! :) några planer för veckan?

Madeliene!

sv: okej :) Trevligt! Jag ska väl plugga typ bara :)

Cajsa Lindahl

måste ev. stanna och öva på skolan men försöker flytta dagen för jag planerade med dig först. ;-)

danten89

Det handlar om Merlin, som blir "betjänt" till kungen och bär på hemligheten att han kan magi, som är bannlyst i Camelot där dem bor. Det är fullt av öden och äventyr och kärlek ;)
Hehe.

danten89

Finns nog på youtube ;)

Cajsa

hehe men det ska nog lösa sig...just nu vill jag verkligen ses också! Pallar inte att vara hos mormor och morfar mer än nödvändigt...

Cajsa

behöver någon att prata och umgås med. :P

Madeliene!

sv: Inte så jättemycket. Men min klass är på praktik, och jag kan inte ha praktik. Så sitter i skolan och tar igen sånt jag har missat, väldigt segt och det är väl en hel del, men det går! :)

Madeliene!

sv: Jag har socialfobi så klarar inte av stora folksamlingar. :/ Jag hoppade av i år ett av gymnasiet , och även halva året av 2:an så har massa att ta igen nu sista året. :)

Cajsa

inte alls och jag pallar fan inte att bo här mer... :S

danten89

Lugnt annars=)?

∞Ellen Warsén

Sv: Härligt! :D Jadå! ^^

Lillablå♥

Härligt med 4 veckors praktik! Det har jag med sen i ettan ;) men vi får inte välja vad vi vill jobba med ^^<3

sandra

sv: ja okej :) jag har precis duschat så gör inte så mycket :)

sandra

sv: jadå :) haft en bra dag?

Madeliene!

sv: Jag får ta nya tag nästa höst! :)

Lillablå♥

Ja, jag är 96a? :) jag menar att jag oxå har praktik i ettan, men inte denna termin, do you get it? :)
Jaa, då är jag inte ensam om det :) mycket matte i din skola? :)<3

Inga-Linn

Sv: Ja, det är ju jättebra med sånna!:D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej så ska du inte känna vännen

Art By Tina - Konst & Fashion

Finns väl ingen gräns på hur många gånger man får fika på en dag=)

SB

Mysig blogg :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: