by amanda

| Vardag
Halloj! Idag har min mammis äntligen kommit hem från Thailand. Så hon hämtade mig efter jag slutat och vi åkte lite ärenden. Har ätit spagetti carbonara till middag, kollat på Portkod 1321 och nu Gossip girl. Jag ska fortsätta med det nu, och äta choklad. Hehe, kramis ♥
Nelly

jo bara bra:)
kramis

Emma

Tack, nu har jag följt dig ;)

Linnea

sv: Jaha, men så spännande! :)

Kajsa Johansson

Fin du är! :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; ja hon är duktig :D

fin du är!

elle

Så lite sötnos! :D

Sophie "autophoto"

Sådär nu är det fixat :)

självklart kan du få det :)

Sophie "autophoto"

Btw hela designen är klar nu om det inte är något mer? :)

Lillablå♥

Ja verkligen :D<3

Beatrice

De är super bra med mig :) kram

Rhoda Rodis Alemayehu'@fb

Jo, allt är fint!
Fina bilder :D

Mirella .

vad tycker du om portkod 1321? :)

Elin

Allt bra?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas hon hade med sig presenter till dig haha:)

Madeliene!

- fin du är :) <3

Lotta

Sv: Jaa :) Är allt bra med dig idag då?? =)

Cajsa

synd att vi inte kunde ses idag. :( har jag fortfarande inte fått pengarna i slutet på denna vecka ska jag ringa dem.

Emelie - Emelies Christmas

Åhh jag vill också ha choklad och kolla på GG :P

ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

Linn

Sv - tack så mycket dina bilder också ^^

Jeanette

sv: Okej, mysigt :)

Ping Lowhngren

Hhaha alltid! xD

kaffehörnan

Vad mysigt och gott, imorron är jag tillbaka igen

kaffehörnan

Gonatt och sussa gott

KassandraPalma

vad långt hår du har!

Ida

Sv: varsågod :)

Sofia - FOTO

Sv: Tackar! :)
Allt bra idag?

Amanda

Söt du är!

M A T I L D A ♥

sv. taack så mycket för din fråga, kommer svara på den i helgen ! :D
KRAM

Evelina

Söt du är :)

anna

HEj!

Blev lite krångel på min blogg så man inte kunde kommentera, så ville bara säga att det fungerar igen (skickar ut detta till bloggarna som senast kommenterade)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket fina du! :)

Caroline

Sjukt fin blogg du har! Hur mår du idag? Pussar

amanda

åh portkod är så himla bra ! :)

Luìza Lolita

Hej hej :), hur mår du idag?
kram

LINNEA

görs? :) <3

ebba

vinnaren av dagens blogg kolla om du blev nån av dom! om inte så kan du vara med igen och så väljer jag en vinnare imorn :)

HANNAH

Sha!
Galen och random brud här som letar efter lite roligt nytt folk som vill gästblogga hos mig! (du får göra ditt inlägg hur du vill välj själv om du vill skriva / videoblogga / använda bilder osv) Är du intresserad så släng in en kommentar så kanske vi kan fixa ihop en grym gästbloggning? :d

Ser du detta som spam/irriterade/reklam ber jag om ursäkt!

Enya♥

Sv; jao! :)

FlizanLizan

sv: härligt att höra :D

Anonym

choklad är aldrig dumt !:)

Sophie "autophoto"

Förstod faktiskt inte vad du menade :)

danten89

Varför skulle du sälja då?=)

Sophie "autophoto"

Kolla nu då? :)

Sophie "autophoto"

Om de inte är något mer så är den färdig nu :)

danten89

Nice nice .)
Händer ikväll?

ebba

sv; kul att du är med! lycka till:)

danten89

Blir väl samma här =)

Sophie "autophoto"

Du har ju gjort det förut så de klarar du nog :)
Men när vill du ha den på din blogg?

Sofia - FOTO

Sv: Sådär.. Vaknade upp och mådde dåligt men det är lite bättre nu! :)

ebba

fina bilder! :)

Sophie "autophoto"

Spelar ingen roll för det mesta lägger jag själv in den ifall det kan bli några komplikationer :)

Sophie "autophoto"

Det lilla hjärtat är enkelt att sätta in själv men om du vill ha hjälp med det så kan jag fixa det :)
Hjärtat är en symbol bara :)

anna

okej :)

ne ja stickar strumpor >.<

Sophie "autophoto"

Den ska alltså vara sist i texten om dig som du har nu? :)

Sophie "autophoto"

Jag vet nu vilket hjärta du menar o det fixar jag!
Lägger in designen nu :)

a

hahah ja jo men man känner sig ju som en tant

danten89

Oh ja ;)
För din del med ju!

anna

snygg deisgn du har fixat :D!

Klara-Fina •

Sååååååå fin blogg!

Anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanjas - man får mer läsare på direkten!

http://Lanjas.com Hon bloggade föresten om din blogg =)

Nelly

ha en bra kväll:)
kram

Sophie "autophoto"

Sådära :)

Sophie "autophoto"

Hinner inte idag, kan försöka fixa det under helgen om det är okej?

Anonym

Får du ibland BloggTorka och undrar vad du ska blogga om? Tror du att du skulle få fler läsare om du var mer aktiv och skrev intressantare inlägg? Skulle du göra det om du hade fler ideér och slapp lägga tid på att fundera? Testa använd BloggTorka.se, lägg även till dina egna tips och bli länkad och få fler läsare.

http://www.bloggtorka.se

Lillablå♥

Noope så länge har vi känt varann. Vi har bara varit tillsammans i 3 månader. Dem andra förhållandena vi hade fungerade inte så bra då. Men om dem hade fungerat hade vi varit tillsammans nu i ett år och en månad igår ^^ :)<3

Elvira

snygg blogg:)

kommentera gjärna en ide till min julkalender på bloggen:´

http://photobyellis.blogg.se/2012/november/lamna-ide-er-till-min-julkalender.html
photobyellis.blogg.se

Sofia - FOTO

Sv: Ja det är skönt :)
Vad händer imorgon?

madde!

sv: tack!

guud vad fin du är!:)

Linnea

sv: Tack så himla mycket! :) Vad glad jag blir! Ditt hår är väldigt fint det med :D

Elin

Gör du?

Johanna

ja, det är kul! :))

pinglowhngren

jaa eller hur! :DD

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det blev tokfiint<3

Elin

allt bra?

Marika Saarenpää

Hej! Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag :) Har ni fått snö hos dig än? :)

WhoIsThis

nice :D

louise

det bra med mig med :), hur har din dag varit?
kram

Marika Saarenpää

Vad kul :) Samma här!

ladies.webblogg.se

Är det roligt då? :)

kaffehörnan

Fina bilder du bjuder på

emilia

vilka söta bilder :)

Anonym

sv: ja de är snat:D va händer idag?

louise

Ok :), har en trevligt helg :)
kram

Elin

allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: