by amanda

| Vardag
Min uppdatering suger bokstavligen när jag är med kompisar exakt hela tiden, kan ju inte sitta vid datorn då hallå?!
I förrgår sov ju jag hos Filippa och när vi fixat oss så mötte vi Hanna och Filip. Hanna har ju äntligen kommit hem från London, har saknat den lill skiten! Vi sprang runt i stan i några timmar tills jag och Hanna åkte hem till henne. Lämnade min väska och sedan drog vi ut igen. Vi tog tåget till Rönninge där David mötte oss. Vi åkte hem till honom, chillade galet tills Cecilia, Oliver och Nicklas kom. Vi åt grillat till middag, lyssnade på musik och sedan drog vi ut och spelade lite kubb. Resten av kvällen fortsatte spenderades hemma hos David med mina fina vänner. Jag och Hanna kom hem runt 1-halv 2. Nu sitter jag hemma hos mig och har just ätit lite lunch. Ska gå och möta Sophia nu, vi ska in till stan. Men vi hörs ikväll! Puss&Kram




Isabelle Johansson - TÄVLINGAR!

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe och ny omgång, så klicka in och se om det var du som vann!

http://ijjohansson.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg-v20-ny-omgang.html#comment

Sara

Nu är vinnarna av veckans blogg utsedda. Kika in och se om du var en av vinnarna, om inte, anmäl dig igen!



Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/may/vinnare-av-veckans-blogg-205.html#comment

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Det är viktigt att man lägger kompisarna före bloggen :D Så du gör helt rätt!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha ett bra slut på veckan! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en najs söndag!

Den blir nog bättre än min iaf ;)



PUSS & KRAM!

linnea

plugga och träna :) själv då?

Carmen Mathilde

hoppas du fick en bra dag i alla fall. =D

sandra

sv: hehe aa :P

ha en bra kväll sötnos :)

▲ L I N D A

sv: skitskönt :D har ni fint väder?

Sophie' ♥

- så lite så :) <3

Nathalie Tegelstam

Sv; härligt, samma här :)

sandra

samma, fina bilder

▲ L I N D A

dagens blogg-vinnaren är uppe på min blogg nu!

kolla om det var du som vann :) om inte, det kommer fler chanser.

http://xiaos.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-2.html

EMMAS!

fina bilder :D

Sara

sv: Härligt! Jag skickar en kommentar när det har avgjorts!



Allt bra? :)

Felicia

sv: Tack :D

sV; ja verkligen :D

ha en bra kväll sötnos :)

danten89

Toppen :)

Görws?=)

Anonym

sv; görs? :D

sv: så lite så :)

sv; Haha ja visst är dom :D

FREDRIKA PERSSON

SV; åh tack! :D

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Ja lite iaf:P



Haft en bra dag?:)

~ L I N N ~

Veckans blogg är nu dragen, kika in & se om det blev du & om inte så finns en ny chans redan nu ;)

> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-2.html#comment

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Absolut, hade en jättebra helg, dudå? :D

Ina♥

Tack för frågan :D<3

linajakobsson

SV: Vad kul att du är med!

Har du några planer inför den kommande veckan? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: JA, men det tycker jag är helt okej :D hihi

Hanna

Är du awesome?

Anmäl dig då till Veckans awesome!

Kram



http://ssuddet.blogg.se/2012/may/da-borjar-vi-veckans-awesome.html#comment



Btw: Fin blogg! ;)

Nathalie Tegelstam

Sv; yes :)

sv; kul att du är med & tävlar om att bli veckans blogg hos mig, lycka till!

allt bra med dig annars?

hanna ♡

tacktack! :D

Sara

sv: Tack :D

Louisa

SV: Härligt! :D

Jo, tack samma här!

Anna med A

Haha tack :D

danten89

Ska se lite tv snart :)

Vad gör ni? :)

sabina

:)

hur mår du?

fina bilder!



sv: jajemän jag har haft en bra helg! har du? :)

Anonym

sv: okej :D Det är toppen här med! vad gör du:)?

Florina ", ♥

så lite så :D allt bra?

▲ L I N D A

sv: härligt :D händer imon?

Anonym

sv; :D

ska du se bb?

Zahraa

Hej!

Nu är vinnaren från JallaJalla veckans blogg utsett. Gå in och kolla om det blev du. Om inte, var gärna med i nya omgången:



http://twogiirls.webblogg.se/2012/may/jalla-jalla-veckans-blogg-3.html#comment



/Zahraa

Sophie' ♥

- du är snygg! <3

fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: det är jättebra :) Händer imorgon?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej :)

Anonym

vad bra :) jo det är bra :)

sv; tack sötis :) händer ikväll?

Lina

sv; kul! :D typ inget chattar oså :)

hoppas du fick en fin söndag.

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: härligt, samma här :D

händer?

Isabelle Johansson - TÄVLINGAR!

sv; jag mår sådär, läs mer om varför jag mår sådär i mitt senaste inlägg.

några planer inför den kommande veckan?

Nathalie Tegelstam

Sv; Helt klart :)

Anna med A

vad gör du?:)

linajakobsson

SV: Låter ju superkul! Jag ska nog inte göra så mycket förutom att gå i skolan :p

Louisa

Vad gör du då? :D

▲ L I N D A

sv: ska till skolan bara :( hur ska du klippa dig då?

sv; åh mysigt :) ska kolla på sex and the city ;)

fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: åh alltid kul med förändring i håret :D Jag ska nog bara ta det lugnt!

Anonym

ja :)

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: okej, jag lyssnar musik :D

Louisa

SV: Okej är det bra? :D

Svarar på kommentarer!

sabina

bra:)

Isabelle Johansson - TÄVLINGAR!

sv; tack så mycket!

Cajsa

aww tack sötnos! :D glad jag blir! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej :D

Jättefin blogg du har finis!

Är allting bra med dig idag?

Kramar! :)

sv: jadå, själv? :)

sv: härligt :)

sv; tack! :)

sofia

Jaaappp :D <3

Florina ", ♥

sv:härligt! jo det är bara bra här med ;)

EMMAS!

allt bra?:D

Ina♥

Hehe :D usch skola imorn..<3

Isabella Axelsson

sv: tack :D

kram

Anonym

sv: jag ska plugga :) Hur har din helg varit ? :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag gör inte mycket alls, ska försöka välja en film som vi kan somna till :) själv då?

Anonym

inte mycket dudå?:)

Cajsa

btw, sötnos! Är i sthlm just nu! :D Vill du ses en sväng i morgon? :D

Ina♥

Ja fy är nog rätta ordet! :(<3

Patricia♡

Det är väl kul att du har massa vänner att vara med:)

hanna

Älskar dig

-alice wisansaya thaweesap♥

vad söt du är ! :D

är det bra med dig ? :D kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: