Svar på frågorna, del 5

| frågestund
Eftersom flera har bett mig göra video inlägg så har jag nu gjort ett där jag svarar på de sista frågorna från frågestunden. Höj ljudet för att höra så bra som möjligt. Videon är lite för lång men det märkte jag inte ens själv fören efteråt så... Enjoy

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

~ L I N N ~

Åh det är så bra! :D

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om armbandet från Oxxo design :D Lycka till!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: du är inte ensam :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ahha ja xd<3

LINNEA

aww tack amanda !! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Dom frågade aldrig, tror det var en kompis sak! :)

karolinajonsson

Kul med videoinlägg :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D <3

Sofia

aa :D <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

nejmen gud jag vet inte alls :O

HAHHAHA <3

LINNEA

görs♥

karolinajonsson

Jag kanske själv borde ge mig på ett till videoinlägg nån dag ^^

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hah ja :D

men vi kan snacka mer imorn, måste sova med min brossa ny (3år) så ja :D gonatt sötis <3

kram:D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes, min bror och hans två vänner. Fast känner dom sjukt bra :D

Anna med A

Linje 123 kapad :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej nice :D

~ L I N N ~

Yeah! :D

Sv: Nice:)!

vad är det för litem kamera du filmar med?:)

den verkar ha bra kvalit!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

LINNEA

sv; åh kommer ihåg när ja spela de :D

men ja ska snart lägga mig i sängen och spela/kolla på tv! kram<3

~ L I N N ~

Inte planerat något mer än skola oså hehe! Själv då? :)

INNEA

ja de ska bli mysigt ! vi hörs imon puss♥

~ L I N N ~

Hih jaha!

Roligt :D

~ L I N N ~

Hih förstår jag :D

EMMAS!- alltid tävlingar

ja :D hur mår du?:D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej kul :D ska sova nu snart :)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott i natt:D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Haft en bra vecka? :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt, jo tack det är toppen med mig :)

Har du haft en bra helg? kram :)

Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra ikväll då? Gjort nåt skoj?=

sara

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

vilken gullig röst du har !;) <3

Malin

vill du bli veckans blogg? gå in på min blogg för att anmäla dig ;) lycka till!!!

DIANA ÖSTERBERG

sv; ligger död i sängen, sj? :)

danten89

Händer under måndagen?=)

Hanna Håkansson [ Foto ]

19 :)

Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

SARAH CARLSTEN

Ha en bra start på veckan! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja, jag sskulle sammlat pengar as länge :D

LINNÉA FLYSTAM

Nu är Veckans blogg igång igen! Var med och tävla om en länk på 100-200 nya besökare! Och det ända du behöver göra är att skriva att du är med, enkelt va? :)



http://linneaflystam.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v11.html#comment

Anonym

sv; :)

Vilma

Sv: Helt OK, planer för dagen ? ♥

Milia

Fin blogg du har! Allt bra? :)

karolinajonsson

Hehe ja iofs ^^

LIENE

sv: Jag är väldigt trött på senaste tiden. Du då?

LINNEA

godmorgon♥

Erika

Hur mår du idag? :)

Jolline

KOllade på hela videon. Najs inlägg =)

Lisa

kul att du tycker det:D

Alma

Hur mår du idag då?

Kitiwara & Chong

Sv: Tack! Allt bra idag? :D

Kram

S O F E N - rock/photo/life

Kul med svar i videoinlägg tycker jag :D

Sannalitens.se

Svar: Okej :) Gud vilket fint väder vi har idag! Har ni också det? Äntligen vår! Kram!

Evelina

Fin blogg! :)

~ L I N N ~

Är 16, fyller 17 haha :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

VAKEN :D

eller ja, har vatt de ett tag^^

vatt i skolan ju :d

ihih vad händer idag? :D <3

Amanda Persson [foto & fotboll]

ta chansen att vinn ett valfritt smycke här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-fran-alottalove.html#comment

Patricia♔

sv: Tack:)

Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

sofia

hah joo, svårt att ta sig upp från sängen :p <3

Caroline Blomberg - blombergs

hoppas du får en bra vecka! :)

naxo - bloggen med tips!

Hur mår du? :D

MichaelaMagnusson

sv: vilken dag fyller du då? :) och ett stort grattis i förskott! :D

CONVERSE

- Jag ska fylla i en arbetsansökan :3

Vad gör du?

Josefine 

Hi bra svar!

Anonym

Hejsan !

Nu är DAGENS BLOGG utsedd och nu får du kolla om det blev du :D roligt va :)?

Tack för att du var med, och du FÅR gärna vara med igen!

KRAM SAANDRIIIEE.BLOGG.SE

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-6.html#comment

amanda

Hoppas du får en fin vecka! :)

Anna med A

Jodå :)

Ina♥

:) <3

therese

Hej, kör lite dagens blogg nu så det skulle vara roligt om du ville vara med :) avslutar imorgon!



http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/march/va-med-och-tavla-i-dagens-blogg.html#comment



kram /therese

Milia

Sv: Jodå, det är bra :) vad gör du då? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

Sofia

tack :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: