Cecilia gästbloggar!

| gästblogg
Cecilia här, amandas snygga kusin ;) tänkte gästblogga lite åt lillen eftersom hon är uppe i björnriket nu och har tydligen glömt lösenordet till hennes internet. Får hoppas på att hon kommer på det snart så hon kan blogga igen!

Jag har inte så jättemycket att berätta förutom att jag har varit ledig från skolan idag så jag har hängt med min pojkvän och hans mamma. Vi käkade lunch på Edsbacka Wärdshus där hans mamma jobbar och sedan åkte vi vidare till Sollentuna Centrum och köpte en iPhone till killen. Nu är jag hemma och har precis ätit, ska alldeles strax ta en dusch! Jag är ledsen över att amanda inte kan vara med och spela junior leauge på söndag på bowlingen, behöver alltid henne... Hon är den bästa som finns och betyder mycket för mig! ♥

Ha det bäst! Puss <3

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo tack! det är jätte bra med mig också :) vad har du gjort idag? kram

Pernilla

Svar: tack!

Åhh jag önskar jag kunde bowla haha jag e kass!!

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: jaha, såg inte det :P Men den var jätte fin!

Cajsa

Allt bra med mig med! :D

johanna

jodå, det rullar :)

annars då, vad händer i veckan?

elin

tack! hoppas du haft en bra dag :D kramii

Felicia

SV. vsg



puss

Ina♥

Hehe aa det gör vi :D

Jennica - mamma till Melwin

Hej! Jag har en ny blogg nu. Vill du att vi ska fortsätta följa varandra via bloglovin så lägg till min nya blogg - mammajennica.blogg.se



/ jennica.spotlife.se

alexandra

sv; tack :)

Astrid.

Var med i tävlingen om två paket nail polish stickers :) Kika in på min blogg och anmäl dig:)



Om du inte gillar reklam, så ber jag om ursäkt!

Kram

Sofia

kul med gästblogg :D

bexollila.

aha vad najs hehe

sv: :)

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: var så lite så! Vad ska du göra i helgen då? :)

Esmeralda

Hej du!

Har du en blogg (ja, det ser jag ju att du har, men alltid bäst att fråga! ;)) och vill tjäna pengar på den, snabbt, enkelt, och HELT GRATIS?! Isåfall tycker jag att du ska klicka på länken här nedanför och läsa mer om hur du gör på min blogg! :D

LÄNKEN: http://esmiiie.blogg.se/2012/february/har-du-en-blogg-och-vill-tjana-pengar-pa-den.html#comment



HA DET GÖTT!

♫♪ Sandra T

kul med bowling :)

Anonym

:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

haft casting precis.. vad har du gjort sötnos :)? kram

Evelina

Ska du göra ikväll? :)

karolinajonsson

Tack så mycket ,D

juliaa

sv: tack så mkt. allt bra? :)

Anonym

Ska nu ut med hunden, självdå? :)

Vendela

sv.Jaadå! Vad gör du?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

här med!

juliaa

sv: jo de e bra, lite trist med vädret :)

Vendela

sv.Samma här,och gör om bilder. Vad kollar du på?

juliaa

sv: vettefan asså haha. det varvas med att regna å sedan blir det klarblå himmel för att sedan regna igen :P

sandra

sv: Ja riktigt gott :D

juliaa

sv: jaa nää , inte så kul faktiskt. de ska ju va sommar nu så man kan ligga å sola :D

▲ Mohammedi's™

Hejsan! Vill du också få flera läsare?

- Jag tipsar här: http://mohammedis.se/2012/march/jag-tipsar-mera-lasare.html#comment

Vendela

sv.Väntar tills dubbelliv börjar :) Kollar du på det?

sandra

sv: att han är :D

Vendela

sv.Ja! Älskar det! Vad kollar du på,på MTV då? :)

sv: Tack så mycket! :)

emma

Hej! Fin blogg du har :) Kika gärna in i min :) Pusss

juliaa

sv: man är ju så himla vit nu va efter vintern :) vill bli brun haha :)

juliaa

sv: tack :)



jag var ändå i thailand i december med det försvann ju fort som bara den :/ och sj kan man inte sola solarium för vågar inte stänga luckan för jag är så rädd att den ska fastna så att ja inte kmr ut haha

emma

gillar verkligen din header :) så himla fin :)

Vendela

sv.Kan inte riktigt förklara...hehe ;

juliaa

sv: jaa hur mkt kostar de å sola solarium egentligen? :P

emma

då kan du ge mig den :D

juliaa

sv: jaaha, senast jag gick så kostade det typ 30 kr och då fick man en halvtimme tror jag :) men det var ju ett tag sen också ;)

sofia

tack :D <3

juliaa

sv: jaa men som sagt de va ett tag sen också haha

emma

snällt hurru :)

Ina♥

Hehe aa :D är allt bra? <3

SABINA MONTERO

Fin blogg! Allt bra? :)

super fin blogg!

sv: haha :D

juliaa

sv: gör du då? :)

sofia

hihi :D <3

sv: okey gött!

de e super me mej!!^^

va görS??

SABINA MONTERO

Sv: Tack! Allt är bra med mig med :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

juliaa

sv: precis samma haha. och kollar på lyxfällan :)

juliaa

sv: sen är det ju revenge :D har du kollat på de ngn gång? :)

sofia

haha joo :D

Anonym

Okej :)

Anonym

Jaha okej!

Anna med A

visst är han söt :)

Anonym

ska kolla tv :D

Anonym

biggest loser :D<3

Anna med A

har du djur? :)

LINNEA

sv; va gör du ikväll då :)

Anonym

gött<3

Anna med A

Okej :)

Anna med A

vad gör du? :)

Anonym

nää va roligt!

har inget planerat just nu :)

Anna med A

kollar på revenge :)

Isabella

sv; Tack :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

gick de bra o åka då? :D

Patricia♔

sv: Samma här, jag kikar på Biggest Loser Sverige. Vill också gå ner så mycket i vikt som de gjort!:/

karolinajonsson

Kul att bowla :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihih :D

Isabella

sv; vad gör du?:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

aha :( men bra du ahde kul iaf :D

Anna med A

ja :)

karin

ååh, bowlar du? :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: