by amanda

| Vardag

Blev väckt imorse vid 11 av pappa. Gick upp och duschade, fixade mig och åt frukost. Sedan åkte vi förbi bowling hallen och hämtade mitt klot, till apoteket och hämtade ut some stuff och därefter åkte vi förbi mamma för att hämta ett par jeans. Nu är vi hemma igen och ska snart äta lite lunch. Om några timmar kommer mamma och hämtar mig för att åka till kusinerna. Jag och min kusse Emma ska bli firade eftersom båda fyller år nästa vecka. Super mys kommer det bli. Vi hörs när vi hörs. Puss&Kram
Simona

sv: samma här :)

Simona

hihi :)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; helt ok, själv? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

fan vad söt du är :D

♫♪ Sandra T

fina örhängen!

Simona

sv: Tack ska du ha! :)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; lite kompis skit och ont i halsen hehe :p

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; ja, ne det är lugnt <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Säger bara sanningen :)

MichaelaMagnusson

SÖT!

danten89

Okey :D

Hoppas du får massa fina saker idag då?^^

SAGA LINNES

Snygg :)

MichaelaMagnusson

sv: tack så mycket!

~ L I N N ~

Riktigt kul!

Är 95a :)

danten89

När ska du iväg då?=)

Anonym

fin♥

danten89

Och du bara sitter vid bloggen? ;)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv, jaha :) har du många syskon?



aaw tack sötan! puss

~ L I N N ~

Vård & Omsorg, själv då? :)

Johanna

Svar : Bra till en början, men just nu är allt åt helvete mellan oss.. Jag blir så jävla trött på mig själv, att jag fortsätter att ge honom chans på chans. Och allt han gör är att göra mig besviken om och om igen... <3

danten89

Finns väl MASSOR av saker att göra än att sitta här?=)

Johanna

Svar : Mycket. Vill inte ta det här, får ta det på sms eller på facebook eller något. Eller om vi ser till att träffas snart <3

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; okej :D jag har en storebror :)



åååh du är så fin!

kram

LINNEa

så lite bruden!

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; :))

vart har du köpt dom fina örhängena ? :)

kram

filippa

sv: du är fin! <3

LINNEa

tack amanda<3

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; hihi jaha :D aaassnygga iaf :)

kram

Alice - Bilderbyalice

Hejhej, jag har just nu en tävling där du vinner valfritt smycke! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/march/tavling.html#comment

kram :)

filippa

sv: hahahhaha nej har bara fått fräknar :OOOOOO<33

~ L I N N ~

HEhe okej!

Är du 96a eller? :)

LINNEA

hihi<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra ;D!

LINNEA

verkligen<3

LINNEA

eric (saade) är ju där så de är höjdpunkten på kvällen! men annars typ danny, loreen och ulrik di?<3

LINNEA

nicex♥

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha tänkte nyss kommentera din blogg, så hade du redan kommenterat min :P

sv- hihi ja :D för den har lixsom allt :D

kram<3

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

vad driver dig att blogga? :)

kram

Miss Sunshine

Söt :D

Cajsa

jo det är bara bra med mig. uttråkad bara. :/

sofia

japp, men lördag nu ;) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa, det är doM! :)

Anonym

fina ögon!

naxo - bloggen med tips!

Hur mår du? :D

Ida

frågestund på bloggen , ställ gärna en fråga ! :D

Ina♥

Sagoland- Medina ^^

Hanna Håkansson [ Foto ]

aa :)

~ L I N N ~

HEhe okej! :)

Fin bild btw!

Emelie

Jätte jätte jätte fin bild :D <3

Malin

Mysigt med lite firande:)

N

åh vad fin du är!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aa :D

ja, asså endå, hon blev sjukt glad oxå :D <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen! :)

vadå då? <3

Sofia

men jaa :D <3

Cajsa

ja verkligen! :D

Sara - Mamma till Nova

Ja de va det verkligen. :D

Vad gör du ikväll?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tråkigt, fast det är rätt svårt. men att klistra in bilder och sånt är lätt! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, tråkigt! :(

Sara - Mamma till Nova

Ska slänga mig i bingen nu. :P Nattinatt! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

afan! :O

men tycker endå synd om gubbjävlen :( <3

Sara - Mamma till Nova

Sov gott. :D

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag varit bra :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :(

julia ♥

sv: Härligt! Samma här :)

Händer imorgon då?

danten89

Loreen vann överlägset :D

Minst topp 5 i Eurovision ;)

Annika - drömmen om 11 barn

sv jag mår illa och är trött, så det är därför - blir nog bättre tills imorgon ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hahah xd<3

sofia

haah okejj :p <3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack :D godnatt ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Görs? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

godnatt :D

Andreas

Gillar du hockey? Isf är AfterIce.se något för dig. Annars är du hur som helst välkommen in på min blogg och skriva en passande kommentar till ett inlägg, så lovar jag att besöka din blogg om du lämnar en länk. Ingen klagar ju på fler besök, eller hur? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

fin du är :D

sv: okej :D jag också :D

händer sen idag då? :)

Ina♥

Hehe aa helt okej :)

~ L I N N ~

Så lite så :)

Emma

Fin blogg! :)

LINNEA

verkligen♥

nathalieandersson'

3 vinnare från veckans blogg tävlingen har nu valts. Blev det du? om inte så har du fler chanser! sluta aldrig hoppas.

direktlänk -> http://nnathalieanderssons.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg.html#comment

kram! ♥

snyggt! :D

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; det låter ju superkul!:)

på min tecknablogg är det så kul att få respons på hur människor om bilderna. Det är superkul! även om det inte är positivt, det är kul att se vad andra tycker liksom :) men sen har jag en annan blogg : http://www.emmwahmattsson.blogg.se som är lite med personlig, då är det så kul att fixa med bilder på vänner och annat kul! och precis som du så har jag lärt känna massa ;)

kram

naxo - bloggen med tips!

sv: samma här, haft en bra dag? :)

Sannalitens.se

Svar: Okej :) Kommer du titta på Eurovision Song Contest sen i maj eller när det är då? När det verkligen gäller? :) Jag brukar inte planera att det, men då mina vänner är väldigt inne i det brukar det sluta med att jag får lov att se de ändå. Haha! Kram!

Felicia

fin bild! :)

fråga gärna nåt i min frågestund! :)

http://feliciastid.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

Cajsa

ja då var det söndag då.. :P

linnea

så snygg!!!

Sara - Mamma till Nova

Hänt något kul idag?

cindy

snorsnygga örhängen! :)

jennifer

riktigt fin bild :D

F R I D O N

fett god carbonaran! :o

Felicia

SV: jaaaoooww



puss

Emma

Hej! Förlåt för ett super sent svar!

Har varit full rulle hos mig, mamma har opererat ryggen, jag har varit borta hos några vänner i en vecka nästan. Varv därför dåligt med bloggande och svarande på din kommentar. Men förhoppningsvis blir det bättre nu när mamma är hemma igen.



Allt bra med dig annars? hänt nått roligt medans jag varit borta?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: