by amanda

| Vardag
Fick sluta tidigare idag så jag och Filip blev skjussade till bowling hallen. Käkade lite och körde 3 serier. Sedan var det dags för privat lektion. Det gick bra idag och jag är stolt och glad över min insats. Jag hoppas jag fortsätter såhär nu, det är så lätt att komma in på fel spår "/ Träffade även Max där. Vi tog sällskap till Slussen och så åkte jag och Filip vidare. Vi sprang lite ärenden åt honom och sedan blev vi skjutsade hem. Åt middag, pluggade matte och sedan blev det Top Model Sverige.

Imorgon kommer jag att åka till Björnriket för att åka skidor. Jag kommer att vara där tills på söndag men datorn är ned packad så bloggen kommer inte behöva lida för mycket. Vi hörs väl imorgon igen när vi har kommit fram. Puss!

Denna snygga earcuff fick jag med mig hem idag!
bexollila.

hur vill du färga ?

linnea holmdén

- tack så mycket :) allt bra?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Javisst :D:D

e

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en earcuff. Klicka här och var gärna med! http://eljgustafsson.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-earcuff.html#comment

Kram.

Jossan ★

Sjukt snyggt med earcuff! :)



sv: Tack! Kul du tyckte det, haha dock var jag lite småflummig :)

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Vilken fin bloggdesign du har! Är det du som har gjort den? :9

Hanna Håkansson [ Foto ]

minns inte :(

karolinajonsson

Fint!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aw tack sötnos! :D<3

linnea holmdén

- härligt! :D jora allt är toppen, lite små trött bara :)

karolinajonsson

Hehe okej :D

sv: jag följer dej nu och blev nummer 238!:)

gör desamma o skriv vilket nummer du blev!:)

Evelina

Snyggt! :D

Härligt att höra, samma här :)

Kajsa

BLOGGTÄVLING OM VALFRITT IPHONESKAL!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-valfritt-iphoneskal.html

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi<3 :d

sv: va roligt!:)

va gör du?

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

snyggt!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Godnatt och sov gott :) Hoppas du hade ett bra avslut på måndagen!

johanna

jodå samma här, allt rullar ;)

snygg earcuff du har där ;)

danten89

Vad gör du nu?=)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Skoj att du var med i dagens bloggtips. Svar på om du fick en av dagens platser eller ej ser du här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-5.html



Där finns även chans att anmäla dig till morgondagens inlägg om du vill - vilket jag såklart hoppas på! :)

bexollila.

aha knas jag tkr du ska färga det ljusbrunt :D

alexandra

Vinnaren av veckans blogg är utsedd! Klicka på länken för att se om det blev du!



http://thisisalexandras.blogg.se/2012/march/vinnaren-ar-utsedd-1.html#

Hanna Håkansson [ Foto ]

okej :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag har faktiskt inte så mkt planerat för morgondagen, så det blir nog lite trädgårdsgöra. Ska fota lite i trädgården för att dokumentera o sen blir det att röja lite där ute :) Vad ska du göra i fjällen? Åka skidor? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv : Tack!

Önskar dig en awesome onsdag! :D

Vendela

Hoppas du får en riktigt bra onsdag! Vad ska du göra idag? :)

Anneli

Snygg earcuff!:D

Linnea [Fotoblogg]

SV: Jag är sjuk.



Vad gör du??:D

KRAM

e

Vad kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

Allt bra annars?

S A R A

sv; härligt! jo samma här :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Du ska inte behöva vara avis! :)

karolinajonsson

Så lite så :D

karolinajonsson

Inte mkt hittils, ska äta frukost nu och sen gå till skolan för att ha franska :(

LINDAVIOLA!

Snygggt!

Anna med A

Samma här :)

Miss Sunshine

Snyggt!

sv: den MÅSTE du se filmen äger haha :P

Emelie

Sv: Du kommer alltså inte på tävlingen i helgen? xd <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :D

Lisa

fint=)

Patricia♔

sv: jag får ångestanfall för att jag tycker att jag är så tjock osv..

Isabella

sv; Bara bra :) Vad har du gjort idag då?

Carin

har du nån bloglovin länk? :D

sandra

Snygga örhängen :D

HANNA

vad tycker du om dagens outift? :)

sofia

okejj :D

LINNEA

kom nyss hem :D

ebba & isabella

vi är nu tillbaka efter bloggpause och uppdateringen startar vi nu med en tävling , kika in och va med du också :)

N

Nu är jag tillbaka i bloggen efter en lång paus!



Kika in och se vad jag shoppat under tiden jag vart borta! kram/N

Kitiwara & Chong

Sv: Tack så mycket! Allt bra idag? :D

Vill du ha chansen att synas framför våra 200-400 läsare? Var då med på veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/march/vinnarna-ny-omgang.html :D

Kram

C O R N E L I A

Jättefint! :D Det är snyggt med sånadär.

Madeleine - I always do it my way!♥

Hejsan, tittar in & önskar dig en fortsatt härlig onsdag! :D

Shue! Hoppas du haft en bra dag och får en fortsatt bra dag! :)

Esmeralda<3

Fin blogg:)

Allt bra med dig?

Kram^^

joanna

cool bild:D

Vad ska du göra på påsklovet då?:d

Jossan ★

sv: Haha ja faktiskt. Särskilt på kvällen då man är lite tröttare kanske :'D Skrattar åt allt och inget, älskar känslan ;)

Emmy (whitesnowman)

Vilken fin! :D Vart kommer den ifrån? :)

Esra

jag har haft en bra dag.

Önskar dig en trevlig dag

danten89

Jaså?=)

Vad för lunch?

Hemma?

Jag slappar innan praktiken ;)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack snälla du :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi bra, :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

vart o tränat, sj? :D

sv: hehe najs :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

fan av kul :D

karolinajonsson

Haha nej astråkigt när man inte kan :p

sv: visst e han :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad ska du göra idag? :)

Isabella

sv; okej :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

tack sötnos :D<3

Patricia♔

sv: Tack snälla du för dina ord.

kram

Anonym

görs då :D

e

Ja verkligen! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

Hur är det med dig?

Anna med A

Ja :)

N

sv: tycker jag med! hur är det me ddig föresten? :)

juliaa

snyggt örsmycke :D

sv: okej, jag ser på tv o lyssnar ppå musik, typ!:)

allt bra?:P

Vendela

Haft en bra dag? :)

sofia

haha jaa :D

sandra

sv: det var så lite så :)

Emelie

Sv: Aw, okay ;) Men när skulle vi ses? Typ nästa vecka dåra? (:

Sandra

Såå fin! :)

Ina♥

Ja det var as gott :D

HANNA

sv: taack så mycket! haft en bra dag? :D

Lisa

så lite så:D

Patricia♔

Vad gör du ikväll?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en fin kväll! :D

S A R A

hoppas du haft en bra torsdag!

danten89

Hur är det annars med dig då?=)

Kram

Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Dagens två bloggtips är uppe och anmälan till morgondagens tipsrunda är alltså också öppen!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/utkast-mars-29-2012.html

Esra

Önskar dig en trevlig fredag

Sandra S

Snygg!! Vart har du köpt den?

Esra

Dagens blogg vinnarna är uppe nu.

http://eessrraa.blogg.se/2012/march/vinnarna-pa-dagens-blogg.html#comment

LINDAVIOLA!

Snygg din nya header är!

amanda ruiz

den e ju så himla snygg!!! har en exakt lika ;)

ronja

sjukt snyggt örhänge!

Cindy [Cindyles.blogg.se]

snyggt örhänge :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: