by amanda

| Outfits

Äntligen åkte Viktoria ut från Top Model Sverige, jag vet inte varför men jag har aldrig riktigt gillat henne.. Nu tänkte jag ta mig en kopp te, lyssna på musik och kolla lite bloggar. Imorgon föresten börjar fotokursen som jag och Ulrika ska börja på. Åh vad jag ser fram emot det! ♥

Hanna Håkansson [ Foto ]

nice :D

Sara - Mamma till Nova

Hänt något kul idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt :D!

DIANA ÖSTERBERG

sv; gör mat :P

hanna

fin blogg!



Jag skulle uppskatta väldigt mycket om du skulle ville ta dig tid att kolla in mitt senaste inlägg, lagt upp en video om KONY, en man från afrika som kidnappar barn för att träna upp dom till soldater eller ha dom som sex slavar. Och nu är de många som har reagerat starkt på detta så nu försöker dom sprida denna video om detta. För att i slutändan få stopp på detta. Att fånga Kony.

Angie Obell

härligt!

Johanna

Sv; okejj :)

Johanna

Sv; Sitter och fixar lite med bloggen, själv? :D

Angie Obell

Tack :)

Angie Obell

härligt

MICHAELA - FOTO

sv: jadå!

Några planer för veckan? :)

Angie Obell

haha oj förlåt

Johanna

Sv; ahh, mysigt :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

Vara med pojkvännen, träffa kompisar, min kusin kommer även i helgen och sover hos mig!

Angie Obell

tur de :P

sofia

okejj :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja! Har inte ätit på hela dagen, så här snackar vi hungrig :D

Johanna

Svar : Tillbaka på bloggen nu gumman <3

Angelica

Kändes bra också! Hade du en bra Tisdag? Såg du på DH?



Jag brukar ju i vanliga fall aldrig göra reklam för något men nu har en bloggare (manlig) startat en grupp på facebook där vi som bloggar kan få en bättre kontakt med varandra, byta ut ideér publicera våra bloggar och diskutera allt från enskilda inlägg till kommentarer kod hantering med mera. Gå med för att göra oss bloggare starkare!



https://www.facebook.com/pages/Blog-Communication/284751774930570

Molly

Allt bra med dig? :D

♫♪ Sandra T

nice!

~ L I N N ~

Hehe okej! :)

Patricia♔

Håller med, gillade henne inte heller så mycket.

elin

haft en bra dag? :D kramii

Louise - Moving to Turkey :)

hoppas din tisdag har varit lovely :)

danten89

Hur är det? :)

Kram

Emma | Fotograf från Norrland

Hej! Vilken fin blogg du har! :)

allt bra med dig?



Kram!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Haft en bra dag? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

sova snart, sj? :D

Ina♥

Aa :)

Snygg design! :)



Allt bra?

Anonym

sv: varsågod :D

Sara - Mamma till Nova

Göra idag?

Beda o Cajsa

HA en bra dag! :)

Anonym

Snyggt!



Haha, jagtbyckte att hon var rolig :D

Felicia

Men så snyggt!



puss

Anna med A

Ja :)

sv: okej :)

ebba & isabella

gårdagens dagens blogg är avslutad och en ny omgång är nu uppe :)

Chriis

SV: hehe ah en del :)

celine

Jättefin blogg! :)

Anonym

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling, det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Olessia

snyggooo

Miss Sunshine

Snyggt!

jr

Fint :)

Gabbi

Sv: Hehe, tack så mycket! :D

JENNI ~

Åh, superfin blogg! Lust att följas via bloglovin? :D kram

Denise 22 - mamma till Kevin 6

Gud vilken härlig outfit :)

Mathilde

SV: =D snygg jacka...

nicoline

haft en bra dag?:)

Hanna

Hej, åh vilka snygga kläder, passar så bra ihop, älskar färgen svart också.

Var kommer jackan ifrån? :)

SV: Jag tog det mest lugnt träffade några vänner och var ute mycket.

Svarar på lite kommentarer nu, nt något speciellt...

Kraam <3

Amanda

hej söt!



var gärna med i min tävling på bloggen :D

EMMAS!- alltid tävlingar

snyggt :D

LINNEA

tack ! :D

Emelie

Lycka till på kursen! :D

Anonym

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling,

det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

MICHAELA - FOTO

sv: Ja, faktiskt :)

Allt bra idag?

SVAR: Så lite så :D

Sami

Ja :) hoppas det går bra med fotokursen<3

Amanda Persson [foto & fotboll]

svar: det är bra här med :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

skönt! :D

EMMAS!- alltid tävlingar

allt bra?:D

Patricia♔

Vad har du hittat på idag?:)

nicoline

jarråå :D

Patricia♔

sv: Är fotokursen bra?:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tackar :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: nää ;(

händer imorgon då? (:

ABSOLUTE ELIN

rätt att hon åkte ju!!

händer hos dig då? :D

Angie Obell

så lite så :)

Angie Obell

så lite så :)

Malin

snyggt!

Anna med A

MADE :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: