by amanda

| Vardag
Idag efter skolan drog jag och Filippa till gymmet. Efter ett antal timmar där så åkte jag hem, packade och sedan kom pappa och hämtade mig. Åt middag och pluggade lite. Om en stund kommer Filip hit, vi ska ta en promenad och bara prata lite. Jag bloggar kanske mer när jag kommit hem igen. Puss&Kram
karolinajonsson

Fina fjäderörhängen!

Madde

Ja , vi får se hur de blir ;) puss

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

Lil bex'

asså att du haft en blogg här eller har haha

~ L I N N ~

Hhe nej? Inte publicerat någon svarskommentar? ;D

Molly- drömmen om att bli modell

allt bra med dig? :D

Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Jadå :D

Lil bex'

ah okej testade du också eller hehe ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jobb intervju! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hhehe sötis :D

Anonym

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-10.html#comment

Dagens bloggvinnare är nu utsedd ! Kika in och se om det blev du, eller om du ska anmäla dig igen =) KRAM



Missa inte min tävling om att få vinna tandblekning !

TÄVLINGEN FINNS PÅ BLOGGEN!

Hanna Håkansson [ Foto ]

hahahahah!!!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yupp :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ica det som jag var idag på, det som jag ska få prov jobba är Konsum! :)

Lil bex'

Ah du e smart du hehe!

Hanna Håkansson [ Foto ]

HAHAHA

Lil bex'

hahaha ja ganska (a)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv:yes, har du sökt något? :)

sofia

okejj härligt :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Samma här, värdelöst

Molly- drömmen om att bli modell

sv; tack! :D

Ida

Vill du göra mig en tjänst? Du blir länkad i min blogg som tack!

Rösta på mitt rum här: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=13183

Kommentera sedan vilken "röst" du blir, allstå numret som står ovanför röstknappen EFTER du har röstat! :)

Om du är med i ngn tävling där man ska rösta, skicka länken till mig så i en kommentar så röstar jag på dig! :) Tack på förhand!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

inte ja heller, men behöver en ibladn ;)<3

kram<3

Alma

Sv:Tack så mycket!



Förlåt för sent svar förresten :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Dagens blogg är nu avslutad och istället så har det kommit upp Veckans blogg, då jag kände att jag inte hade tid med dagens blogg. Var gärna med om du vill!

LINNÉA FLYSTAM

Gud så söt!



SV: Så lite så! Haft en bra start på veckan? :)

Linda

gör inte mycket alls;D

Ina♥

Musik :)

Moa Mildén

Heheh ;)



Vad gör du då? =)

Anonym

Jätte fin bild på dig :)

danten89

Varför inte dådå?)

EMMAS!- alltid tävlingar

ååh tack :D

allt bra?:D

gisela<3

haft en bra dag? :)

Lil bex'

hehe okej !

vf inte det då?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Vad gör du? :)

Nayomi

hoppas det blev en mysig promenad så ;D

Lil bex'

ah okej hehe !

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Okej :) kollar BB

- MHANNAS.BLOGG.SE '

vill du göra bloglovin byte? :) Om du vill det så följ mig på bloglovin och berätta vilket nr du blev så följer jag dig direkt efter! :) kanske redan frågat? kram

danten89

Vad gör du istället då?=)

Lil bex'

det är bra haha de e så kt kaos !

danten89

Jag har tvn på nu när jag sitter här =)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Mihii :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hihi ja :)

Lil bex'

haha japp bättre än vad det brukar va :_D

Emelie

Sv: Hejhej! Fast du e sötare ^^ Yaay! När då hade 'planeraren' tänkt? ;) <3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Tack xD

Lil bex'

aaw tack!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hihi :D

Emelie

Sv: Hahah de är bra och träna! (Inte för att jag gör det...) Men nästa vecka blir bäst eftersom jag är lite upptagen den här veckan ^^ Har du privat träning i morrn?<3

Lil bex'

hur gillar du mig som rosahårig då ;)?

nathalie

fina bilder:)

danten89

Jag har min bärbara på mitt bord i rummet och tvn här bredvid ;)



Moa Mildén

Härligt! Just nu pluggar jag..

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Önskar dig en awesome tisdag! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hahahaa!

Miss Sunshine

Snyggt!

Ina♥

Tack ska du ha :) din med!

Molly- drömmen om att bli modell

sv; händer det något speciellt i veckan? :D

gisela<3

vill du ta del av mina hundratals läsare? anmäl dig då till dagens blogg!

http://giselaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-igen.html



kram! :)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jadå :) Allt bra idag? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

oki jo de är toppen :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, inga svar ifrån dom du sökt? :)

Felicia

skönt med lite träning!

pusss

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Louise - Flyttar till Turkiet

önkar dig en underbar tisdag :)

Mathilde

Snygga örhängen. =D

alexandra

Vill du synas för min 1500 läsare? Då ska du delta i dagens blogg!



http://thisisalexandras.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

Emilia

Hej! Gillar du våren eller sommaren bäst???

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hoppas du får en finfin tisdag :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha de varen :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

läget? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

typ inget haha, hungri :( Sj? :D

Louise - Flyttar till Turkiet

Allt bra idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: