Svar på tal

| Svar på tal
Sofie om by amanda:
Snälla kan du svara på det här!! Är ni vänner med Matilda igen?? Hon dissade väl er i typ 2 år för sin pojkvän? Hur blev ni vänner igen??
Svar: Jo det där stämmer väldigt bra. Matilda var vår bästavän tills hon blev tillsammas med en kille i lite mer än 2 år. Och sedan så började Hanna umgås med henne mer och eftersom vi umgicks med Hanna så började vi smått vara med Matilda också. Men nu när det har hänt lite grejer, är sommar och vi börjar i gymnasiet så vet jag inte om vi kommer umgås så mycket mer, vi får se :) Hoppas du fick svar på din fråga.

Jag hade besöksrekord två dagar i rad häromdagen! Fan vad nice :D

Igår kväll var en bra kväll trots att mamma tvingade hem mig tidigt. Imorse ringde klockan runt 8, var hos tandläkaren 9. Jag tog ut min tandställning! Fan vad skönt det känns och jag är såå nöjd. Hanna kom till mig runt 1, vi har ätit lunch, glass och kollat på tv tillsammans. Ikväll ska jag träffa Filippa och kanske några mer. Vi får se vad som händer. Puss&Kram

Carolina♥

Javisst kan vi spela nu :)<3

Carolina♥

Hihi okej :) <3

Lina

Sv: Jaa tror jag ska göra det :)

FELICIA BHUIYAN

Åhh vilken fin blogg du har! Allt bra med dig? :)

Lisa

så fint:D

Bella Davis - MODELL BLOGG

jätte fin bild! hur varmt är det i Sverige idag?? kramar

FELICIA BHUIYAN

sv; det är bra! vgd? :)

danten89

Har du med nya blogg.se nu=?=)

Carolina♥

Fin bild :D <3

Lina

allt bra? :D

danten89

Ja nu har jag fått den nya ;(

Haha.

Händer ikväll?

samara

hej de var riktigt längesen :D haft ett skönt sommarlov hittils?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Älskar tröjan du har på dig :D



Och kul med besöksrekord :D

Emma

Fin blogg! <3 Allt bra?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, det är lite synd att vi inte får vara lediga samtidigt osv :(

Lisa

så lite så:)

Kaka - RAILROAD.BLOGG.SE

Fint :D

Jag tog ut min tandställning för.. ja vad kan det vara.. Två år sedan? Är supernöjd. :D Hade den i fyra år dock.

sv: okej, jag glor på tv :P

Ida Lindborg

Sv; oki :)

Sandra

sv: ja jag ska bara ha tid till det också :P

MADDISENJ

Just nu kan du vinna en plattång till ett värde av 520:- i min blogg. In och tävla vettja så kanske just du blir den lyckliga vinnaren :)



Du kommer direkt till tävlingen här: http://maddisenj.se/2012/june/vinn-plattang.html



Om du inte gillar sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

Jossan ★

sv: Tack så mycket!

Använder du nya blogg.se så du får mina svar?:o

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D

fin bild!

sv; åh tack :)

samara

ja verkligen, har inte vart ute så mycket dock men att bara va ledig från skolan e skönt iaf haha :)

Emma

Ah, vad kul hur många hade du? <3

sv; vad gör du? :) <3

Jossan ★

sv: Okej, då har du inte fått svar?:o

Helt förvirrad är jag med det nya :(

sv. typ samma :)

idioterna

sv: vad roligt! lycka till ;D

Lina

sv; N4mn4m! vilken smak? :D

samara

jaså? :o hos mig va de soligt hela dagen

Carolina♥

Det var så lite så ! :) <3

sv; åh tack :') <3

Silvia

Hejhej, vilken fin blogg du har :)

Har frågestund, ställ gärna frågor det vore jättesnällt http://slm.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment.

sara

sv: Tack så mycket :D Din med. VAd har du gjort idag då?

sv; hihi <3

Anonym

ja super gott, fin bild :)

Anonym

sv: okej :D Jag har inte gjort något...

Anonym

nemas :D

Anonym

tack :D vad är ditt besöksrekord? :D

Anonym

15 000 haha men de va ett tag sen :P

Anonym

ja men lite läskigt :P

MichaelaMagnusson

Söt :) HUr mår du? :P

Anonym

jo men de ju sjukt mkt människor haha varför vill dom läsa min blogg liksom haha :D

Lina

sv; ååååh så jävla god! :D

Lina

sv; Ja b&j's är ju det bästa som finns !!:)

MichaelaMagnusson

SV: Härligt :) Jo jag mår fint!

Carolina♥

Javisst kan vi spela :D<3

Anonym

tack <3

Lina

sv; Det gör jag med ibland :o

Anonym

:D

MichaelaMagnusson

SV: :)

Ska du hitta på imorgon då? :P

Anonym

åh tack :D

Anonym

så jävla skönt o ta bort den :D

sv: i midsommar ska jag till ås med släkten, själv? :)

Andrea

Sv: Tack desamma!



Härlig bild :D

Anonym

haha ja för länge sen :)

Andrea

Vad fotar du med för kamera? :)

Anonym

1 år sj?

Anonym

hahaha 111 ;)



men dom tog bort min för tidigt har fått världens problem med min käke efter, haha dödar din gläjde kanske haha men om dom sa att dom tog bort den för tidigt på dig med kanske du ska kolla? har fått världens knäppningar och vätska i leden :/ har haft de i flera år o de går inet att göra nåt åt de o de ger daglig huvudvärk :/

MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Kul med besöksrekord två dagar i rad! Och gud så skönt att ta ut tandställningen, verkar som om din dag varit riktigt bra då :D



sv: Tack :)

sofia

tack, sötis :) <3

Fotograf Sandra

Det är bara bra med mig :)



Hur ska du tillbringa din onsdag?

Kram

Anonym

tur :)



ja, och ingen vill ta på sig ansvaret ;) svensk sjukvård in my heart <3

Carolina♥

lina-t heter jag :) <3

sofia

skönt utan tandställning :) <3

Andrea

Sv:Jaså, läser aldrig sånna ;) Jag vill ha en sån, är den bra? (:

Anonym

dom nekar allihop o han jag hade har bytt arbetsplats ;) wonder how eooonder why (8) haha :P

Anonym

man orkar liksom inte haha

Carolina♥

Så nu spelar vi :D <3

Anonym

haha jo men de ju inte försent, håller ju fortfarande på med det här o går där, vart fick du din brace? :) såg att du bor i estocholmo :D

sofia

japp, var oxå för mig då när jag hade de :) <3

Ida Lindborg

Söt!!



Sv: hihi tack :D

Anonym

hahaja :P



eastman vet ud vart det ligger, st eriksplan?

alice

Söt blogg du har !:)

Carolina♥

Det var kul att spela :D men skäms över att förlora två gånger i rad xD <3

matildac

jättefin blogg! följa varandra på bloglovin?

Jennie

Superfin klänning, varifrån är den? :)

Jennie

sv. den på bilden :) eller är det en tröja kanske? Väldigt fin iallfall

rebecca

Åh vad fin tröja :)

Andrea

Coolt halsband :)

Alexics

Åhh vad underbart! Jag längtar också tills när jag får ta ut min tandställning!

BATT

awesome!!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: