Somebody that I used to know

| Djupt
Jag har alltid använt min blogg som en dagbok, som ett ställe där jag kan skriva av mig och dela med mig av mina känslor. Men på senaste tid vet jag inte längre vilka som läser min blogg och hur många utav de som borde läsa den. Egentligen är den ju till för alla eftersom jag har den öppen, men ibland så önskar jag att folk inte visste vad den hette. Men nu är det som det är och det bidrar tyvärr med att jag inte alltid kan vända mig hit när jag behöver skriva av mig.

Hur som helst så sitter jag här framför datorn, lyssnar på gamla låtar och drömmer mig bakåt i tiden. Jag har genom åren gått igenom mycket, speciellt inom kärleken. Kärleks problem är jag expert på. Hur blev det så? Vad har jag gjort för fel? Varför drabbas alltid jag av känslokalla idioter? Det är smärtsamt, ingenting jag vill vara med om. Men tack vare det så vet jag att jag inte dör av smärtan. En dag så kommer jag må bättre igen. En dag så kommer just den där personen betyda så lite för mig att tiden med honom kommer vara svår att minnas. Jag kommer fråga mig själv om det där verkligen hände. Jag kommer titta tillbaka och inse att jag var värd så mycket bättre.

Från och med idag så kommer jag att ta dagen som den kommer. Snart är det sommarlov och då kommer jag fly Stockholm mer än en månad. Jag ska ta vara på de personer som betyder mycket för mig. Spendera min tid och energi på de som faktiskt ställer upp för mig när jag behöver det. Jag ska må bra, jag ska leva för nuet och jag ska framför allt få känna den lycka som jag vet att jag kännt så många gånger förr.

Jag kände på mig redan från början att det skulle sluta med att jag blev sårad. Genom min magkänsla så visste jag att ingenting kunde sluta bra. Och jag hade så rätt. Det spelar ingen roll hur det slutade, för oavsett vad så hade det blivit som det blev. Istället för att du skulle tvingas välja så tog jag beslutet åt dig. Du hindrade mig från att ha kul, må bra och känna glädjen. Du gjorde mig besviken allt för ofta och mina tankar vandrade alltid iväg på fel banor. Men samtidigt fick du mig att känna mig levande. Du fick mig att vilja flyga upp ur sängen och skrika ut genom fönstret. Men inget av det spelar någon roll längre. Det var inte rättvist mot mig. Nu ber jag dig från djupet av mitt hjärta, lämna mig i fred och låt mig gå vidare.


Ina♥

Najs :D jo jag kom oxå nyss hem<3

Ina♥

Varit hos min farmor och farfar :)<3

Cess

Svar; såbra! ja jag med!



Hoppas du sover gott inatt! :)

Cess

Svar; haha tackar, dsm! :))

Cess

Svar; vsg!:)

danten89

Jag har sett på film =)

Själv? )

hoppas du sover gott inatt sötis :)

Anonym

sv; skolan, chillat, osv! :D



händer idag då? :D

Ina♥

Ja det är faktiskt sant! :)

hanna ♡

tack så mycket :)

Malin

Skönt med sommarlov snart! :)

frida nyburg

Tackar:)



Händer idag?



fin bild



kram

Anna med A

Tack!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Usch, inte kul när sådant händer :( Att man blir sårad osv, hoppas du har fina vänner som tar hand om dig vännen ! <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Men verkligen :(

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, verkligen det tycker jag med :D

Jättefin text!

Cess

Snart sommar! härligt eller hur?^^



Vad tycker du bäst om, Sommar eller Vinter?(:

danten89

Hur är det idag?=)

Anna med A

vad gör du?:)

Cess

Svar; typ ingenting, dudå?^^

Cess

Svar; Gogirl! Sommar är bäst!:))

Anna med A

Skönt!

Jag ska snart åka iväg:)

Cess

Svar; haha ja ;P

Anna med A

Hem till min mamma och äta middag med henne:)

hanna

jag älskar dig! <3

danten89

Nice nice =)

Jo allt bra.

Cess

Svar; tack så mke! :)

Älskar bilden, jättefin :D

♫♪ Sandra T

<3

danten89

Vad händer nu då?=)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Jo då den var bra :)

Jätte fin och härlig bild :) kram

Patricia♡

sv: Tack rara du, jag hoppas också att jag blir bättre snart. <3

~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar i veckans blogg, LYCKA TILL! :-D

EMMAS!

sv: aww tackar :D

ramina

åh vilken fin bild!

Carolina - Beridare på stall Assla

Åh, känner igen mig så väl när jag läser ditt nedersta textstycke...

sv: :)

danten89

Går det bra?=)

Jag ska snart fixa nåt att äta.

finis!

sv: hihi japp :)

Carolina - Beridare på stall Assla

sv: ett förhållande som gick åt helskotta :P

danten89

Kanske korv med bröd, grilla lite ;D

danten89

Ja ledigt imorn då? ;)

sv; vsg :)

danten89

Några planer?=)

sv: skönt! när slutar du skolan? :)

sv: näe men asså.. jag menar sommarlov, hahaha :')

Patricia♡

sv: tack fina du!



Gumman, vad ledsen jag blev av detta inlägget. Ingen ska behandla dig illa:( Du är värd så mycket mer. Glöm aldrig det<3

Maja

hej hur mår du ? :)

kram!

ramina

sv: så lite så:)

tack!



allt bra med dig?:)

sv: gud vad tidigt! ;p jag slutar den 15.e :)

Cess

Svar; ;p

danten89

Ska försöka att känna mig svensk ;)

sv: haha ja jag vet :(

Patricia♡

sv: Det är klart att det gör ont, och du har all rätt att vara ledsen över det här, men lova mig att gå vidare sedan. Finns här om du behöver skriva av dig<3

Ina♥

Nej det är jag och min kusin :D <3

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

Emma

Ha en bra dag!

frida nyburg

tackar:)



vad gör du då?



kram

danten89

Ja precis? ;P

sv: ja, särskilt nu! :D

Patricia♡

sv: tack fina du! Åhh stolt jag blir över dig!

sv: jag går i 8.an! du då? :)

Cess

Svar; asså ja jag med, jag är besatt av spanien!

LINNEA

sv; inte mycket, kommentarer !<3

Ina♥

Hehe jasså? :D tackar!<3

IIRMASSULJIC'

sv; haha ja, men det brukar jag också göra.. Men denna gången var det lite konstigt !(a)

Patricia♡

Så lite så fina du<3

wannipha

allt bra idag?

Ina♥

Hehe aa :D<3

IIRMASSULJIC'

sv; Vad bra! :D

har du blogkeen? :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja :)

IIRMASSULJIC'

sv; okej ;)



Glöm inte att ställa frågor i min frågestund och missa inte min fråga som just nu ställts på bloggen. Skulle vara kul med lite åsikter! :D

Ina♥

Inget planerat :) för dig då?<3

Nathalie Tegelstam

Sv; tack :)

Emilia&Ida!♥

Hej fina du!

Vi har frågestund på bloggen och vill gärna ha in lite frågor, för 5 frågor får du en länk.

Skulle varit kul om du frågade lite,

direklänk: http://emiliaidaa.blogg.se/2012/may/nu-kor-vi.html#comment

kramis

Emelie

Tufft med kärleken igen?

Jag har redan gett upp, Jedward finns här för mig ;)

Cajsa

god morgon sötnos!! :)

IIRMASSULJIC'

sv; haha okej :D

Förlåt för sent svar, tillbaka efter bloggpaus! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: