Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Världens dödligaste CIA-agenter är oskiljaktiga partners och bästa vänner tills de faller för samma kvinna. Efter att tidigare ha lyckats besegra hela fiendenationer, ställs deras ojämförliga kompetens och oändliga utbud av högteknologiska prylar inför det största provet – varandra.

Tryck här för att se trailer.

Jag gillar den här filmen! Men det kan ni ju se på betyget. För det första så är ju alla tre huvudpersoner oroligt snygga. Jag tycker att det är otroligt kul att se att båda killarna tävlar om Lauren och tror att deras vänskap kommer fortsätta vara som den alltid varit. Om det hade varit jag och någon av mina tjej kompisar så hade jag avslutat allt direkt, vänskapen är för viktig. Men det är kul att se hur båda verkligen anstränger sig och kämpar för att få henne. Synd att hon tvingades välja bara. Vem tyckte ni Lauren skulle ha valt?

Bild lånad från google
danten89

Vad gör du?=)

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. haha ja verkligen ;D Men jag ska ha LOV en veckan nu ;)

Anna med A

ÄLSKAR den där filmen!

sv: okej, inget speciellt :)

evelina

Nu är veckans blogg avslutad :) http://poniiriders.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-avslutas.html#comment :) titta om du blev nån av vinnarna !:)



Kram!<3

Josefine

Jättefin blogg, bloglovinbyte?

Haha, har oxå sett filmen, älskade den!;)

Kram♥

danten89

Vart ska ni?=)

Ska se lite tv bara :)

s: hihi :) <3

Anna med A

Ja :D

Filippa Rådström

fin blogg! vad heter det bäste filmen du har sett?:)

sv: hihi ja han är ju så himla grym :)

sv: hihi, jag känner ju annica så alla blev typ helt galen när dom fick höra att jag hejar på amandus. hahaha :)

Anna med A

Nej inte sett honom:)

mw

Fin blogg

Johanna

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om du var en av vinnarna och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/june/3-juni-2012-veckansblogg.html#comment

Josefine

SV: Tack!;)

Följer dig nu, blev nr.260. Säg till när du följer mig och även vilket nr!

Kraam♥

sv: tycker hon har vart väldigt skrikig och jobbig nu på sista tiden, därför tycker inte jag hon är värd dom pengarna :p <3

Celine - www.celinejaarnek.se

Svar: Tack! :)

Dani

Hej! Kollar du på bigbrother? Isf, vem tycker du ska vinna i år? Kommentera gärna det på min blogg! KRAM Dani

Sofie

Vad kul att du gillade filmen! :)



Hoppas att du får en bra vecka<3

Kramkram:)

Anna med A

Lite segt:)

Nathalie Tegelstam

Sv; det är väl inte litet? ;)

SABINA MONTERO

Den filmen är bra!

Sv: Fotbollsmatch. Går du på någon sport? :)

Sophie' ♥

- okej :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Det där känns som en Angelica-film :D MÅSTE se den :D

LINNEA

sv; skriver med folk :D

FlizanLizan

sv: haha okej :P

Anonym

sv; Ja, det var över förväntan faktiskt :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi ska jag absolut göra :D

Anonym

godnatt<3

Anonym

sv; okej :D kollar bb-finalen!! :D



haft en bra dag?

Sophie' ♥

- ja superkul :D

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. haha, Min skolan ska ha lov på en veckan. Jag vet inte varför att vi har så ;P

danten89

Så sent på en söndag?? :(

Sophie' ♥

- det förstår jag :D <3

sofia

hihi :D <3

LINNEA GULLARBERGS

vad ska du göra i veckan? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: men absolut :D hihi

Ina♥

Najs pratar med min kille :)<3

Sophie' ♥

- jajjemen :) <3

FlizanLizan

sv: på torsdag tar jag studenten och innan blir det väll bara förberedelse inför det hehe sj? :P

pooxx

Riktigt fin blogg! :)

Hoppas du haft en bra helg!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ligger i soffan och väntar på att förflytta mig till sängen, haha själv?

Sophie' ♥

- jarå :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hhaha att pojkvännen ska stänga av sin dator också så vi kan gå och lägga oss :P

Anonym

sv; :)

Anonym

får väl se den :D

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. haha jag vet ;D

Rafaela - POOXX

SV: Taack :D

Händer idag?

sofia

tack :) <3

danten89

Jaha, du var inte med?=P

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. är fortfarande i grundskolan. Jag ska slut om 12 dagar kvar sen kommer jag till gymnasium och det ska bli samhälle/media ;) du?

Ina♥

Jaa!:) <3

danten89

Läget annars i sena kvällen? :)

Anonym

sv; Ja, det skall bli super mysigt!

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. okej ;D ska vi följ via bloglovin? =)

amanda - läs om mitt nya liv i USA

svar: följer dig nu! blev följare nummer 260 :)

Cajsa

nu ska jag ta och sova. nattis!

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. lagt dej nu =) Nr. 261 =)

sarah

bara bra:)

haft en bra helg?

Anonym

japp :) <3

sofia

ojj.. <3

danten89

Mår great :)

Vad gör du nu?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti!!! :D

Önskar dig en skitbra start på nya veckan :) KRAAMIS

danten89

Ska sova snart med

skola imorn?=)

s

hihi :D vad haru gjort idarrå? :D <3

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

hihi :)

Anonym

sv; okej! :D taggad för skolan?

Bella Davis - MODELL BLOGG

söt du är :)

Har du haft en bra helg? kram :)

frida nyburg

Igår var jag till örebro över dagen:)



Allt bra med dig idag?



kram

hanna ♡

hihi, :D planer för idag då? :D

Anonym

sv; jag skall med jobba :)

H J J O N S S O N

Älskar filmen!

EMMAS!

den är bra :D

QUI

grym rulle!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: