by amanda

| Människor
Igår så kom vi bara till skolan för att städa ur våra skåp. Sedan åkte jag till stan med Ulrika i några timmar och sedan hem för att fixa mig. Filippa kom och vi gjorde tillsammans ordning oss för balen. Det var en riktigt lyckad kväll, jag är så nöjd! Tack till alla er som gjorde den bäst! Vi åt 3 rätters middag, dansade, sjöng, lyssnade på en massa tal och hade riktigt skoj. Filippa sov sedan hemma hos mig.

Idag är det skolavslutning, vår sista dag i Skarpnäcks skola. Det känns jävligt bra men samtidigt jävligt dåligt. Jag tror nog att alla förstår hur jag känner just nu. Och för er som inte gör det så kommer ni en dag att göra det. Ikväll ska jag ha det bäst. Sover hos Filippa så vi hörs när vi hörs. Puss&Kram!

BILDBOMB!
































Fotograf Sandra

Vad mysigt :)

Fina bilder!



Allt bra ?

Kram

fina bildeR:D

rebecka

fin blogg och jag älskar din klänning på bilderna!

ebba<33

allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Fina bilder :D

Isacs Mamma

Hej!

Har du sett Veckans blogg som är igång?

Var gärna med!

Spystina

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in om det var du som vann annars är det bara att anmäla sig igen.

Liborius

fina ni är:)

jag har lagt upp mina 6 senaste outfits, vilken är din favorit?<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Riktigt fina bilder :D



Din klänning är grymt fin! :D

S a n n a W i d m a n

Fin blogg :D

klickar in och önskar dig en bra dag!

allt bra med dig idag?

Anna med A

vad gör du?:)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

hihi :)

sv; yes, jag vet det av egna erfarenheter. Men tjejer är inte så mycket lättare heller. För alla tjejer tänker inte likadant :/

FREDRIKA PERSSON

fina!

Ina♥

Hehe okej :) det låter awesome och det hade du as fina bilder oxå :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla du. Vad snäll du är som säger så, men visst är det som du skriver, man måste själv trivas också och jag gör verkligen inte det med mig själv. Ändå är jag vuxen och borde ha kommit bort från de här komplexen:/



Vad du är fiin!!

danten89

Jo allt bra, vad gör du? :)

Snygga pics.

linajakobsson

SV: Tack, detsamma :D

sv; tack söt!

Beatrice

vad bra, kommer du vara mkt ute på landet i sommar? kram

FREDRIKA PERSSON

SV, tack :D

Ina♥

Varsågod :)

danten89

Har dock lite äldre bilder :P

Görru?

Ina♥

Ja!

danten89

Gör det? ;(

Beatrice

jag vet inte, lite då och då tror jag! :) kram

FREDRIKA PERSSON

SV; hihi :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhh gumman, egentligen borde det ju vara jag som skriver sådana här kloka saker till dig, men så är det du som kommer med massa bra tips till mig istället. Betyder mycket<3

Emilia

Fina bilder :D

är allt bra?

FREDRIKA PERSSON

SV; yes har du? :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tusen tack vännen<3

Tyvärr har jag valt att radera min FB, men bloggen duger för mig<3

FREDRIKA PERSSON

sv;skönt :D

Beatrice

mysigt, vad jobbar du med ? kram

Emilia

SV; det är bara bra!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den blev hackad så allt var förstört och efter det hade jag inte lust att göra någon ny, och jag har klarat mig bra utan:)

Ina♥

Indeed :) vad har du sökt till? <3

julia

härliga bilder!



sv: så bra:) kan inte göra annat än att hålla med faktiskt!



Ha en fortsatt trevlig dag:)

Kram

s

hah jaa :D



Tack sötis :) <3

Ebba

Sv: det är bra :)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

tack :)

♥ Sojka ♥

Härliga bilder! :)

Nu följer jag dig! :) Blev nr 262, säg till när du med lagt till mig! :)

Beatrice

Juste =)

Vad gör du då? :)

kram

LINNEA

sv; tack!!!



fan va de va underbart med balllllll!

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

hihi :)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

inget spec, sj? :)

LINNEA

kommentera hellre senaste inlägget :D F5!<3

Beatrice

vad mysigt!

nej tänkte hoppa in i duschen :)

kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi då förstår jag. ja, killar kan vara lite jobbiga ibland :P

sv: Jo, men när man är i ett förhållande eller så, så är det inte likadant. Men alltid bra om man kan hitta personer som tänker som en själv! :) lättare att umgås då och ha roligt :)

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

gött ;D

Ina♥

Najs :D vart?



Vård och omsorg :)<3

Emmy

Vad fina alla är! Superhärliga bilder verkligen :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi tack så mycket :D

johanna

måste bara fråga, vad tycker du om mina bilder jag har tagit, ( inlägget heter kvarteret runt i bilder) :D

sv; tack! älskar rubriken tycker den stämmer så mycket!

lust & följa varandra via bloglovin?

julia

sv: tack!



vad gör du?:)

LINNEA

sv; tack amanda !! :D

sandra

tack!

♥ Sojka ♥

Ja den andra är en helt annan blogg! :) En gammal som jag inte använder. :)

Kram!

Cajsa

tack detsamma! :D

Frida

Fin blogg! Allt bra? :)

' d anni

-Vad kul :) är det sommarjobb eller?

sv: okej, nä inte mkt :P

svar; jag följer dig nu och vart nummer 263! säg till när du följer mig och vilket nummer du blev! allt bra med dig?

sv; ja :D



Åh din klänning är sjukt snygg, älskar den :D

Sofia

Sv; Jo, verkligen :)

mw

Ha fest typ med min lillebrors klass ! :)

Sofia

Sv; Tack! :)

Sofia

Sv; :D

Beatrice

jaa :)

kram

LINNEA

hihih :)

sv; så lite så !

FREDRIKA PERSSON

SV; :D

Vilma Bolding

räkmackan ser för jävla god ut

Anna med A

ska gå och träna strax:)

Sofie Emma Aurore

otroligt vacker du var ! (:

hur har starten på ditt sommarlov varit? några speciella planer för sommarlovet?

Cajsa Torres

Gud vilka härliga bilder xx



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: