by amanda

| Övrigt
Igår efter introduktionskursen så kom Matilda till mig. Vi lagade pannkakor och sedan badade vi jacuzzi. Hanna var på någon grej och innan hon hann komma så somnade typ vi. Idag så åkte jag in till stan och mötte Cecilia, Oliver och Nicklas. Vi gick runt och pratade och efter någon timme åkte jag hem. Åt middag och sedan mötte jag Ulrika och vi åkte till fotokursen. Här får ni se några bilder från idag! :)




Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
Olivia♥

Sv: Härligt! Här är allt på topp just nu :)

danten89

Fina =)

Hur spenderas kvällen?

Anonym

gillar den första bilden cool :D

Spystina

coola bilder.

Edith

SV: jodå, jag mår bra om man bortser från mitt träningsverk! ^^

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaa usch :(

vad gör du? :D

Beatrice

jaa så va med vettja :D

Emelie

Jätte fina bilder :D <3

kaffehörnan

Oj oj vilka bilder

kram

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :D kollar serie :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

alcatraz :D

Beatrice

tävlingen jag har är inte om en iphone..

Nu har jag en tävling på bloggen om att vinna valfritt smycke i sammarbete med angelicashop.se så gå in och anmäl er :)

http://www.nattstad.se/themostshiningstar?id=3307228

klicka på länken.

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja :D har du sett den?

Emelie

Sv: The dictator var bra men VÄLDIGT pervers xD Hahah, så se den inte med nån förälder... kan bli awkward...^^

Hmm... Någon finns det ju för alla sägs det, jag tror inte att man ska försöka så mycket... Tror mer på ödet, när kärleken dyker upp så gör den det! Inget man kan leta efter eller tvinga fram :)

Beatrice

De ända du behöver göra är att länka tävlingen, gilla sidan som står, sen skriva ditt för och efternamn.

Självklart välja vilken du vill vinna så dvårt är de inte ;)



Skriva varför just du ska vinna

tex : Jag vill vinna för jag tycker det var ett jätte fint smycke.

danten89

Händer imorn=?

Cess

Otroligt vackra bilder!

Emelie

SV: Allt bra med dig?:)

Emmy

sv;

Det har inte direkt hänt nånting, det är bara massor som pågått länge & som jag inte kan rå för.. :/ <3

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så härliga bilderna blev:)



Sov så gott kram

Anna med A

haha jo rätt säker

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

tack snälla du :)

hanna ♡

planer för resten av veckan då? :)

frida nyburg

Fina bilder:)



Planer idag?



kram

ebba

sv: tack! :)

händer idag? D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, jag älskar när folk fotar vatten :D

Maja

sv; sådär <3

LINNEA

allt bra då?<3

LINDAVIOLA!

sv; Jag med :D

Cajsa

jo då. :)

Fotograf Sandra

Tack!

VAd gör du?

Kram

liborius

gott med pannkakor^^

Bella Davis - MODELL BLOGG

tusen tack sötis :) vad ska du hitta på för kul idag?? kramar<3

LINNÉA FLYSTAM

Allt bra idag? :)

härliga bilder!

sv:eller hur :)

Snygga bilder! Ett tips när du tar vattenbilder är att ha snabb slutartid, dock inte alldeles för snabb. Men jag tycker det där blev väldigt snyggt! :)



Sv: allt är bara bra, själv?

Lisa

sålite så:D

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

MADDISENJ

Ja det var roligt :) fina bilder

mw

Varsågod , allt bra ?

linajakobsson

Vinnarna och ny omgång av dagens blogg finns uppe på min blogg nu, tack för att du var med och delta gärna igen! :D

Fanny ♥

Vad har du för planer i sommar? :))

Ina♥

Ja det är jobbigt :(<3

julia

sv: tack!



önskar dig en trevlig kväll:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D!

AMANDA MALMEHED

jag tig det bara lugnt och såg till att få lite småsaker gjorda :)

Några planer inför helgen?

Molly Bergström - UPPSALA

Jo men det har du rätt i :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: SÅ lite så:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Men jg är inget fotoproffs så enligt mig är de perfekta :) hehe

sv; så lite så :)

LINDAVIOLA!

sv; haha, är rätt stel om man jämför med vad jag har varit xD

Mira

Fina bilder! :)

Nathalie Tegelstam

Snygga bilder :)

Ina♥

inget :) självdå?<3

sv: hmmm... Alltså... du vet att S är slutartid och F är bländartal?



Har du på manuell och det står t.ex. "1/320 F5.6", då är slutartiden 1/320 dels sekund. fattar du? Det är inte ens en sekund. 320 delar av en sekund. Det är ganska snabb slutartid! Jag skulle rekommendera att ha typ... 1/800. Men sen beror det på kamera och läge också. Men inte för snabb slutartid, men ändå en snabb slutartid. Tar dock tid innan man får NÅGON bra bild :)

M*

varsågod!

julia

sv: :)

några planer inför helgen?

sv; eller hur :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vilken köpte du förra året då? :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så fina du :D

Ina♥

Najs :D vilken?

Louisa

Jätte fina bilder!

Emelie

Sv: Om det finns något jag kan göra så säg till! (: Det blir bättre, det blir det alltid <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack:)

Malin

Vill du bli veckans blogg? Ta chansen!

http://stenlunden.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

sv: har du lång slutartid så blir bilderna ännu sämre om du inte har stativ. Det är från en viss gräns då du behöver stativ, för annars blir bilderna sjukt suddiga för minsta lilla rörelse. När du har lång slutartid, så fångar kameran upp ALL ljus som finns i bilden, varenda litet ljus som passerar. Därför tar det oftast lång tid att ta när det är mörkt ute och behöver därför stativ eller något stadigt att stå på. :)

sv: men då måste du ha ett mindre bländartal! Desto mindre bländartal desto större öppning är det och desto mer ljus kommer det in i bilden. Har du lång slutartid, ska du ha hög bländare, annars blir den överexponerad. När du har kort slutartid, så ska du ha låg bländare, annars blir den underexponerad :)

Spystina

Hej ha en fortsatt bra kväll.

Beatrice

Ja de va riktigt trevligt !=)

kram

Ina♥

Jaha med Miley Curus eller något? xD<3

Anna med A

okej:)

Ina♥

Bra :D ska oxå se den!<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej, har du visat upp den i bloggen? :)

danten89

Vilken bio=)?

sv: men alla systemkameror har så :D

Beatrice

Vad har du gjort i dag dÅ? :) kram

Mikaela<3

Jag följer dig nu och jag blev 262 tror jag ;)

Ha en bra dag<3

Kajsa

Sjukt fin bilder! :D

LIENE

Hej! Var ett tag sen.



Jag gillar bilderna!

ITAAA

Tack för att du svarade angående bloggbytet!:)



Coola bilder :D Kramar!

josefine

fina foton :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: