by amanda

| Vardag
Idag var det inte alls många kunder på jobbet så jag fick sluta tidigare, riktigt skönt! Somnade i soffan när jag kom hem och gick sedan över till farfar där jag blev bjuden på middag och efterrätt. Tog sedan en dusch, kollade på söndagens avsnitt av Gossip girl och nu tar jag det bara lugnt.
 
Imorgon efter jag slutat jobba så kommer jag åka hem till Stockholm, är ledig onsdag och torsdag så kommer ut till landet igen på torsdag. Medan jag är hemma så ska jag passa på att träffa så många av mina saknade vänner som möjligt! Här kommer några bilder från dagen då hela årskurs 9 var på äventyrsklättring :)
Daniella Book

Tack så mycket, och detsamma!:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vi var hemma hos oss och grillade och så med några vänner :) själv?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha oj, hur länge skulle du vara borta egentligen då :O hhehe

nicoline

Hej! :) Skulle verkligen behöva din hjälp, skulle vara jätte tacksam ifall du gick in på min blogg och tipsa vilken mobil jag ska köpa:) Kramar http://nicolines.blogg.se/2012/june/samsung-galaxy-s3-eller-iphone-4s.html#comment

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: då förstår jag! :D

Daniella Book

Så lite så! :D

Sandra

sv: haha ja :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Låter riktigt mysigt :D

my wesström

ja.. haha. Säta bilder :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: För att jag jobbar varje dag i femton dagar :( jobbat 30 timmar på tre dagar nu, finns inte så mycket tid för datorn då tyvärr :(

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Okej, är det en sommarstuga ni har på "landet" då?:)

Daniella Book

Jo, men det är vad det kostar om man vill ha några schyssta högtalare! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jo, men så är det att jobba som timmis, man får ta de timmarna man får liksom. Och just nu är det många :P

nicoline

Okej, tack så jätte mycket för hjälpen!!:DD

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Strular blogg.se för dig också?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Att jag är anställd per timme. Alltså jag kan vissa veckor få 50 timmar, nästa 3 timmar, nästa 24.. Alltså . Det varierar väldigt mycket :P

Daniella Book

Jag får väl rekommendera vad jag vill, eller hur? Dessutom är det vad det kostar om man vill ha ett par bra högtalare. Jag köpte några för 800 förut, och gick sönder på typ 1 månad, och var inte bra ljud alls i så...

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ååh, blogg.se strular fett mycket. fick du min kommentar om vad timmis innebär?

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Åh men så härligt:)

Daniella Book

Haha just saying... :)

IIRMASSULJIC'

sv; mysigt!
fina bilder :)

SV: ska du säga vännen! :)

sv: verkligen! har du sett den filmen någon gång? :D

Daniella Book

Haha trevligt :)

sv: aha okej, hihi! den är riktigt bra ju :D

Anonym

sv. :)

J

sv;
görs?

Daniella Book

:)

IIRMASSULJIC'

sv;hehe :)

Johanna

Tillbaka på bloggen nu igen :D <3 Allt bra gumman?

danten89

Nöjd med veckostarten?:)
kram

Maria

fin blogg, haft en bra dag? :)

Maria

sv: samma här ;)

danten89

Jo allt bra =)
Vad gör du? )

jessi

Haft en bra start på veckan :)?

Anonym

verkligen fin blogg ❤

danten89

Fick du kommentaren?=)

Molly Boman

mysigt de såg ut :)
sv; Allt bra?

PING LOWHNGREN

heheh jaa!^^

LINNEA

allt bra amanda?<3

rebecca

sv: tack så jättemycket <3

J

sv:
inte mycket =)

danten89

Händer idag tisdag då?=)

Ska väl sova snart.

Åh vad blogg.se krååååånglar

Linda

ser mys ut:D

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hoppas sommaren hittills varit mysig, vädret till trots!

Har du något Smultronställe i detta avlånga land som du vill dela med dig av? =)

Kram!

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack raring:)

Anonym

sv. verkligen :)

emilia

mysiga bilder :)

Melissa

Vilka härliga bilder!:)
Sv: :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej fina du! jag ska strax åka iväg till ett möte sen ska jag gå modevisning, vad ska du hitta på för roligt idag?? kramar :)

Sannalitens.se

Vad roligt det ser ut! :) Blir det någon utomlandsresa för din del i år? :) Kram

elsa

allt bra med dig?:D<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej, har inte varit vid datorn på hela helgen .P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Supertråkigt när sånt händer :(

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Det är väl bra, bortsett från att det krånglar hela tiden just u :P

hanna ♡

vinnarna av dagens blogg är uppe nu på bloggen, kika in och kolla om det blev du! :)

haft en bra start på veckan annars? :)

ebba

har just nu igång tisdagens blogg på bloggen , var gärna med i den :)

IIRMASSULJIC'

sv; inte alls mycket, dudå? :)

loxz - queen of awesomeness

Fin blogg !

Allt bra ? :)

my wesström

allt bra med dig idag? :)

sv: allt bra med dig? :)

Jossan ★

Va kul att klättra! :D Va det inte läskigt?:o

sv: Åh, tackar så mycket! :D

sv: hehe. allt bra idag? :)

Emma

Ha en bra dag! :)

Lisa

vad häftigt! :D

M I C H A E L A

Ser skoj ut :D

SV: Tack så mycket :P
Kram

Angelina

sv: tack! :)

Emelie Säw

SV: Ja det har jag, fina bilder :)

Sandra

allt bra idag? :)

MOOSA MOOSA

sv; japp :)

Johanna

Svar : Ja :)
Härligt att höra. Det är bara bra här också :D <3

Sofie

Fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: