Inlägg av Söder

| gästblogg
Okej, vad vill jag ut av detta inlägg?, det vet jag inte riktigt själv förutom säga att jag älskar dig syster.
Visst vi kan gräla om vilken buss vi ska ta (bara du som förstår typ) gräla om vilken film vi ska se eller vad vi ska göra.
Vi har känt varandra sen dagiset men vi har börjat umgås mer på sista tiden, förut så kunde vi mest bara snacka lite då och då men nu så gör vi allt tillsammans, jag ser inte dig som min bästa kompis eller nått sånt utan jag ser dig som min syster, om nån frågar vad jag är till dig så säger jag att jag är din brosa.
Vi har alltid kul och du ska veta att jag värdesätter våran tid tillsammans hur mycket som helst, typ som när vi åkte flakmoppe på ditt landställe, man behövde liksom inte klä upp sig eller nått utan det var du o jag i mjukisbyxor glidandes på en flakmoppe och sjöng ''They see me rollin' they hatin''

du har ställt upp för mig när jag har behövt hjälpt och jag har hjälpt dig när du behöver hjälp, jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig syster och att vi ska dega tillsammans på samma gymnasium kommer bli grymt, känner på mig att vi kommer flumma mer än vad vi kommer arbeta.
finns alltid för dig, kärlek till dig syster <3
 
VICKAN

TACK :D

elsa:D

Har nyss ätit!:D
Förlåt för sent svar!
Vad gör du ?:)

Petra

sv mm kanske träna lite få se

Petra

sv mm

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilket sött litet inlägg:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack vännen:)

Gulligt inlägg :)

SV: Ja dom är massa bra, okej jag gissar att den åttonde är lika spännande som dom andra ;)

♫♪ Sandra T

sött!

hahaha sötamanda!
sv: jadå :) <3

sv: tack! :)

sofia

aaråå :D <3

martina

hej söta du!
nu har jag FRÅGESTUND I BLOGGEN!
ställ gärna en eller flera frågor, svarar på exakt allt & självklart får du en länkning i min blogg om du frågar något :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/17610/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d-2/

LIENE

Fint inlägg:)

Anna med A

jag var där för två veckor sen och ska tillbaka om några veckor igen haha :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :P

Petra

tack så mkt för din fråga svara på den i veckan

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Allt väl idag?

Ninas modeblogg, utan mode

Är det killen som är systern?

elsa:D

Skriver lite!:D

Petra

allt bra med dig i dag?

IIRMASSULJIC'

sv, Ja super skönt! :)

sofia

okejj, nå musik, chattar å fb :D

Micaela

fin blogg du har!

Ping Lowhngren

hihi sitter o dricker te med min pappi c: du då? ^^

FANTASTISKA

haha, söt bild! :)

Anna

G�r s� ont! :(

FANTASTISKA

- ja absolut! :D

Ping Lowhngren

oho (Y) najs ;D

Ping Lowhngren

hihi!^^ aja men nu ska jag nog susa lite hade så bra!^^ ses imorn ;)

Andrea

Hej, Otroligt fin blogg du har :o Har du gjort den själv? För den är supersnygg!

Kika gärna in på min blogg, och släng gärna in en kommentar ;) <3

Kram //Andrea

Julie

sv : yes, skitgutt!

Ping Lowhngren

oht ack sj c:

anna

vad göru då?

J

sv:
görs?

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: okej, varit i stan :)

ida :)

SV: hihi aww tack! :)

gullig bild ;)

Nathalie :)

sv: jaha, vad jobbar du med? :) igår tränade jag mest :))

Anna

Jo vi kvinnnor ska ju inte behöva gå runt och vara rädda för att bli slagna och tvingade till sex. Tack du är underbar <3

Josse

vad gör du?

hanna ♡

gör dyu imorgon då?:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, älskar bilden :D

sofia

hah jodå :D

varse :D <3

s

Blir nog att fara mest troligt till Luleå med två kompisar, dusj? :D <3

Ping Lowhngren

thihi nej men ska nog sova snart tror jag :3

alexandra

sv: haha ja ellerhur :D spelar du songpop?

LINN

härligt :D Jo med mig är det fint!

vad har du för planer idag då? =)

madde!

sv; :)
allt bra?:)

~ elin ' wild young and free :}

sv ; hihi ja som fan! :D
allt bra med dig ? :)

BATT

sv aw tack bby! :D

Anonym

sv. :) Vad gör du?

ella

tack :)

Anonym

sv. tack :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vaa, tycker du köpt pizza är godare? :O Varför? ;)

sofia

jadå :D <3

Caroline ♥

sv; vad kul :D jag kollar os!

sv: varsegod!:)

Ellen

sv: Åh, vad mysigt att jobba på café! :)

† ELIN CECILIA

jaa!

Hoppas du får en fin söndag :)

Cajsa Lindahl

hihi tackar sötnos! ^^

sofia

grymt bra är den :D <3

' elin - wild, young, and free.

sv ; härligt! vad gör du nurå? :D

sv: inget just nu, själv? :) <3

Ina ♥

Tackar :D

julia

söt bild!

sv: tack!

hjälp mig förresten gärna att bestämma hårfärg,eller tipsa om någon mörk färg med bra märke osv. sista chansen att påverka!

' elin - wild, young, and free.

sv ; sitter också och lyssnar på musik :)

Monika

sv; Allt bra då? :)

Ina ♥

Man kan inte bli sur på henne, faktiskt. Allvarligt talat :p så söt är hon..<3

Anna

Hehe :) Skulle du vilja fara dit igen?

Cajsa

hoppas du får en bra dag!

Ina ♥

Hehe aa :)<3

' elin - wild, young, and free.

sv ; jajjamen! :D

sofia

aaråå :D <3

julia

sv: åh tack!

Monika

sv; Härligt! Bra här med :)

sv: härligt :)

elsa:D

hih blogga!:D<3

Monika

sv; Samma här! :) Kommer mina kommentarer upp? :O

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

melissa

sv: så lite så:D hur mår du?:)

johanna <3 ♫♪

Haha rolig bild :)

Sarah Persson

Vilken söt bild!
Sv: Jag har varit sjuk och träffat mina vänner! :)
Vad ska du göra i veckan?

LINN

okej, vad kul :D

Felicia&Hanna♔

go bild, allt bra ? d: <3333

LINNEA

Åh va gulligt !

Ping Lowhngren

haha nej va hälig bild asså :DD

Molly Boman

sv; Hej! Har landat hemma på gatan i stan nu och svarar på kommentarer igen.
Allt bra med dig ? :D

Jenny

svaren är publicerade! (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: