by amanda

| Vardag
Här har ni några mobil bilder från olika dagar.
 
Igår kväll så var jag och Filippa med Svante och Jacob. Vi var hemma hos mig, satt på altanen i solen och spelade kubb. Joel kom lite senare också. När alla dragit hem så kom Olivia och Annie hem till mig. De sov hos mig så under natten så sjöng vi singstar och hade skoj. Vi somnade väldigt sent. Idag så solade vi på altanen och sedan mötte jag Filippa och vi åkte till Kungsholmen för att hämta ut linser åt mig. Sedan åkte jag hem och firade farmor med resten av släkten. Runt 8 mötte jag Filippa igen och sedan David, vi köpte glass, tog en promenad, spelade kubb och sedan buzz. Nu har jag ganska nyligen kommit hem, vi hörs imorgon. Puss ♥
Agnes Eriksson

tack. :)

sv; yes! :)

sv: genom bloggen! :)

sv; det va första gången idag :)

sv: yes! hur känner du henne? :D

Emmy

Fina bilder :)

sv: tack :)

Agnes Eriksson

fina bilder. :)

Emmy

sv: varsågod :)

Emmy

sv: tack :)

sv: okeej, haha :)

sv: tack dsm :)

kaffehörnan

Vad gottigt du haft de
kram

kaffehörnan

Vad skönt
Du har inga kontakter i skåne som bloggar och gillar fota

Kaffehörnan

Tack ändå

Linnéa

Superfina bilder<3

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja absolut :) vad ska du hitta på för kul idag då?? kramar

Josefine

SV: Det är väl bra här med!;)

therese

Hej, har startat en veckans blogg tävling och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese

Nina

Hej på dig sötnos ! :]
Händer senare under dagen?
Kram ♥

Anonym

Vad kul nej jag har inte gjort så mycket! :(

sv: tack så mycket! :)

SV: så lite så :) <3

Agnes Eriksson

så lite så. :)

Emmy

sv: :)
Hoppas du får en bra dag idag :)

bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag! :)

Emmy

sv: tack :)

J

sv:_
skulle se the social netwrok men det blev nt :p

sv: aw, tack :') <3

J

sv:
pallade inte :P

sv: hihi <3

Emmy

sv: :D

J

sv:
japp!

Emmy

sv: jag me ;)

Emmy

sv; haha ja verkligen ;D

sv: ska iväg och sola nu på nån strand, själv? :) <3

Emmy

sv: ska mest bara ta de lugnt sj? :)

idag åker jag till pappa =)

Linnéa

Tack, jag gillar också mina armband <3

J

sv;
jorå:Dsj?

Sanna

Sv: bra! allt bra med dig? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack raringen:)

Sandra

sv: ja okej :D

BATT

shoppa haha :d

sv: najs! vad gör du nu? :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: men verkligen :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack söta du! vad gör du för kul? kramar

Cajsa Lindahl

hehehe japp! :D
du, vad hette sidan med lägenheter igen?

Anonym

Händer hos dig idag?

Andréa

Sv: Jaså :)

HÄrliga bilder!

elin

Har du någon kille? Är han isf med på någon bild ovanför? :D

sv: :D

LindaViola - mamma till två!

Härliga bilder :D

Ping Lowhngren

oh tack detsamma får jag ta o säga! ;D

Agnes Eriksson

tack :D

hanna ♡

tacktack! :D

hanna ♡

tacktack! :D

Felicia&Hanna♔

fina bilder :D vi är tillbaka från blogg pausen iallafall :D <3 qllt bra?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack sötnos:)

jodu, men man måste en dag, komma ifrån de och se från positiva sättet =)

Anonym

Åh vad mysigt , berätta mer? :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :))

sv: en aning! :D

bexollila.

okejdå hehe, allt bra ?

Ping Lowhngren

hahhaha jaa! ;DD

Cajsa

ska sova nu så vi höres i morgon igen! :D kramis!!!

Myona

sv: Jo det är bra med mig, sjukt trött bara.. Vad har du gjort under sommarn då? (:

Felicia&Hanna♔

hur e allt idag då? :D

melissa

sv: jo det är hon:D vad gör du?:)

Caroline ♥

sv; härligt jo det är bra här med :)
Ska du göra idag då?

J

sv:
teen wolf :)

BATT

hihi taack!!! :D
Vill du göra ett bloglovin' byte? :)

johanna <3 ♫♪

sv, Okej hehe. Du är inte den första som tror det ;)

ella

- hehe :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

mysiga bilder :d

Sanna

Sv: jo, det är bara bra :)

Andréa

Ser ut som du haft det jäkligt bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: