by amanda

| Vardag
Igår så gick vi upp klockan 8 för att åka hem till Stockholm. Vår båt låg i Skanstull så vi körde den ut därifrån till landet. Så det blev alltså en hel dag ute på sjön. Jag älskar att åka båt så det var helt underbart, första gången i år. Vi låg och solade, stannade för att äta lunch och middag på resturang, lillebror badade och ja en bra dag!
 
Idag så tog jag en riktigt sov morgon och åkte sedan ner till Gåsvik med syster och Sebbe för att hälsa på och fika hos mamma och mormor. Sedan åkte jag ner till Simpnäs och chillade lite med Matilda, åkte hem för att äta middag och nu ska jag åka ner dit igen. Vi ska väl spela kort och mysa hemma hos henne. Ha en bra kväll ♥
LindaViola - mamma till två!

sv; :)

sv: vad kul :) <3

bexollila.

regnregnregn, sj?

Jasmine

sv.
tack!

kollar på en serie:

emelie

fina du!<3
ookej, sitter & snackar med några, bloggar :)

Felicia&Hanna♔

jo allt e bra med oss, fin bild<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vilken fin klänning :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Bor du också i stockholm? då måste vi ses någon dag tycker jag :D

johanna <3 ♫♪

sv, hehe :) oh vad kul :D. nepp jag jobbar inte hade gärna gjort det men är bara 12 år.

ella

- en kille som är väldigt omogen bara, så jag ska bara prata med honom irl, och då kommer han bli rädd för han är feg! så ja :D

melissa

sv: varsegod:D

Cajsa

nej men tack ändå. :)

Myona

Jätte fin blogg! Hur är det?

Caroline ♥

Allt bra med dig ? :D

Elin

Jo det är bra, själv också?

Isabelle :]

fin klänning :) vart har du köpt den?

BATT

hihi ja verkligen! :D

sara

Fin blogg!
Allt bra med dig:)

LINNEA

sv; ja kollade på någon tre delad serie :D<3

elle

Lungt! allt bra? :D

Agnes Eriksson

det är bra. :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej där! jag ska faktiskt åka till flygplatsen nu, vad ska du göra denna onsdag? kramar

martina

VINN ETT PRESENTKORT + ÖVERRASKNINGSPAKET FRÅN STHLMCOMPANY!
http://martinaolsson.myshowroom.se/16908/vinn-ett-presentkort-pa-25-rabatt-hos-sthlmcompany-att-du-far-ett-overraskningspaket-med-i-din-bestallning/

VINN DET NYA LYXSKALET "NARI" TILL iPHONE 4S FRÅN CASESTORE!
http://martinaolsson.myshowroom.se/17184/tavling-vinn-det-nya-lyxskalet-nari-till-iphone-4s-fran-casestore/

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag vill också åka massa båt ju:/

Petra

sv det är bra

Svea

Allt bra? :)

emelie

allt bra idag?:)

Emmy

sv: men du då du är oxå snygg! <3

Fin bild!

sandra

- det kan jag tänka mig :D

bexollila.

haha nej ussh äcklig reklam xd

fråga jätte jätte gärna ngt i min frågestund ! - http://www.nattstad.se/bexollila?id=3527486

bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra onsdag! :)

Lina

Herre vad fin klänning! :)

Petra

kör nu en tävling i min blogg kolla in vet jag.

IIRMASSULJIC'

sv; yes, super kul o vara tillbaka :D

palleh

Älskar dina bilder du tar!
Använder du systemkamera eller något? isf vilken är den bästa enligt dig? :)

Cajsa Lindahl

fin bild! :D

sv. allt bra idag?

jenny

Fin header du har! (:

Agnes Eriksson

Taack :)

Petra

sv vad kul att du ville vara med i min tävling :)

emelie

va bra! jodå jag mår fint!(;

Isabelle :]

sv: okej, den var verkligen jättefin :D

Lisa

Nu var det senast i Januari som vi hördes av och så.. har inte bloggat sen dess så det har inte blivit svar och så. Men nu är jag på G med bloggen igen! Ska fixa om designen och så senare, men du får gärna kolla in bloggen och kommentera såklart :) ha en bra dag! ♥

Emmy

Fin bild! :D

Tove Ljunggren

sv; tack :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kan du inte visa bilder hur de olika landställena ser ut?:)

bella davis

hej på dig! jag är faktiskt hemma i sverige nu :) så jag har umgåts med familjen som jag inte träffat på ett bra tag. hur har din dag varit? kram

Micaela

Följ mig gärna på instagram!:)@micaelahedin
Kram

emelie

allt bra?:)

SVAR: Vart i stockholm bor du? :) ja, vi får ta och hitta någon dag som passar båda:)

Jag tycker också om att åka båt :D

J

sv;
görs?

Agnes Eriksson

Fin klänning. :)

Jenny

sv; Tack fina du (: !
Kram!

SVAR: Ja, det tycker jag med :D

SVAR: okej, men då är det ganska nära :D eller ja, jag bor typ en timme från slussen med buss, ut mot värmdö :)

SVAR: ja, det är en sån frihet på något sätt att åka båt :D

Felicia&Hanna♔

va häeligt :D ha en fin dag<3

Emmy

Fina du <3
sv: ska städa och sen blir de bara lugnt sj? :)

Jenny

sv; haha, joda! (:

Elin

Allt bra?

Ping Lowhngren

söt klänning! :D

IIRMASSULJIC'

sv; ja, super nice! :D

emelie

va bra, jodå jag mår fint!:)gör du?

Molly

"sv": Åker till Götet i övermorgon, ska åka göta kanal, jag kommer svara på kommentarer och vara social igen när jag kommer hem om två veckor. Ha det så bra så höres vi sen :D

Agnes Eriksson

så lite så. :)

SV; hehe. allt bra idag? :) <3

▲Julia Lilje's †

Hej! :)
Vill tipsa dig om att jag har en tävling på min blogg där man kan välja ett valfritt Iphone skal. Skulle vara kul om du var med! C:
Kram.
http://julialiljes.blogg.se/2012/july/tavling-1.html#comment

Petra

:)

Myona

sv: Tack sötnos!
allt väl?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: kan jag förstå :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hihi vilken tur :D

bella davis

va härligt! jag ska ha grillfest för vännerna som jag inte träffat på ett helt år! har du haft en bra dag än så länge?? kramar

filippa

Hej, sjukt fin blogg!
Kolla gärna min :)
Ha det bäst tjejen, kram! <3

johanna<3

Fin klänning ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: