by amanda

| Övrigt
De senaste dagarna har jag jobbat och slitit. I förrgår var jag ute på sjön med familjen och åkte båt, solade och badade. Sedan blev det grill fest i hamnen med alla i området. Igår efter jobbet så gick jag, familjen och några familje kompisar till en kina resturang där vi åt och hade det trevligt. Idag har jag jobbat och just duschat. Vi ska åka ut med båten ikväll, sova i den och sedan skjutsar de tillbaks mig imorgon igen för att hinna till jobbet. Det kommer bli jätte mysigt, grilla på någon ö och bara spendera tid med familjen. Om det fina vädret håller i sig så kanske jag lyckas få några toppen bilder! Och Berlin bilderna kommer, ursäkta att det dröjer. Puss&Kram
bexollila.

aaw tack hehe (a)

bexollila.

zllt bra med dig ikv då :D ?

Julia

Sv: Eller hur! :D

bexollila.

skönt :D
jo de e bra här med !

Ser riktigt härligt ut på båten! :D

johanna <3 ♫♪

Hej förlåt för dålig uppdatering men har blivit så eftersom jag varit på semester. Men nu är jag tillbaka och har uppdaterat del 1 utav min semester.
Kika gärna in på inlägget och läs och se alla bilder.

Direkt länk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/july/min-semester-del-1.html#comment

♫♪ Sandra T

nice!

sofia

ja :D

FlizanLizan

sv: okej, jag har bara chillat idag :P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mysigt med grillat:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

nej va tråkigt med huvudvärk, vrf stressa du så :(? kram

Shuue!

Jag är en av dina följare på bloglovin' och jag tänkte bara säga att jag nu har bytt blogg till http://nattstad.se/babustyle . Jag undrar nu om Du vill följa den bloggen på blogkeen (då jag inte använder bloglovin' där), så följer jag dig självklart tillbaka om du också har blogkeen! OBS! Jag kommer inte ta bort dig som följare på bloglovin' med den gamla bloggen (http://babustyle.blogg.se)!

Tack på förhand! :)

Ellen

sv: På Gotland... ;) Två systrar.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Duktig du är som jobbar så mycket :)

J

sv:
kom precis hem :)

Ping Lowhngren

oh thihi va skoj o åka båt^^ mysigt c:

♫♪ Sandra T

sv: haha ja iallafall på bilden ;)

J

sv:
japp!:D

Julia

sv: Tack så mycket! :)

erika

Såg trevligt ut :)!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ska bli kul att få se bilderna från Berlin sen :D

jaana

Den första bilden är ju helt underbar!!!

Ping Lowhngren

aw ja vill också ha båt :c

sv: Åh, okej. Men det gör inget. Tar inte bort dig ändå :)

sv: Förstår det! :)

Ping Lowhngren

har typ en eka... fast den e mys den med då men det verkar skoj med en större båt c:

Gud vad mysigt att åka båt :D

sv: yes! allt bra med dig? :)

J

sv:
tackar!

ida :)

sv: hihi :)

underbara bilder! kram :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja då förstår jag :)
vilka härliga sommar bilder ! :)
Allt bra med dig annars? kram:)

Caroline ♥

sv; hehe :) är allt bra med dig då?

evelina

Gud vilken fin blogg du har. Har frågestund på bloggen här får du en länk så du lätt kan komma åt frågestunden http://evelinadahlqvist.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment skulle vara jätte snäll om du komentera en fråga ♥ Förlåt om du inte gillar att få sånna här komentarer.

melissa

åh, vilka härliga bilder:D
sv: kanon;)

s

haha :D <3

Emmy

Riktigt fina örhängen du har i headern :)

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Tack!
Haft en bra dag?

sandra

- ja precis haha :D

Nathalie :)

sv: jaha okej vad kul! :)

Ping Lowhngren

oh well vad händer idag då? C:

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad bra, ska bli spännande att se :D

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Ellen

sv: Visst är det! Brukar du också handla te där? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur är det med dig?:)
kram

johanna <3 ♫♪

Hoppas du får en ritkigt bra dag :)

Cajsa Lindahl

allt bra med dig idag sötnos? :)

Anna

Ja det har jag ska på rättegång med han den 9 augusti :/

e v e l i n a

härliga bilder :D

elle

härliga bilder :D

anna

haft en bra dag då :D?

Molly Boman

sv; aha trist. Men i slutändan är det värt jobbet ;)

ella

vad gör du? :)

bexollila.

ja verkligen :D

Liana

Fin blogg! Allt bra? :)♥

Anna

Usch, ja att vittna är jobbigt nog det. :(

bexollila.

fan va fusk.. ville verkligen se henne men hade inga pengar haha :(

Anna med A

haha bra att någon gillar dom :D

bexollila.

ja jag verkligen älskar henne ju...

Cajsa

bara bra med mig med men jag åt lite mycket och lite fort till maten idag så jag har superont i magen..xD

Ping Lowhngren

hahhah anja men det är ju skoj o hitta saker som man glömt C:

bexollila.

ja det är den verkligen hehe !

J

sv;
al tbra?:D

Evelina ♥

Superfin blogg! :)

anna

härliga bilder btw :)

SARABACKMAN ~ enjoying life

nu har jag kört igång med Veckans bloggis på bloggen, skulle vara skitkul om du var med :D!
direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/july/veckans-bloggis-1.html
förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, KRAAAM!

FlizanLizan

sv: okej, jag kollar på OS :P
hehe tack :P

sv: Härligt! bara bra med mig :)

Anna

Fy, rättegångar är ju verkligen för jobbigt!

SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: hihi tack :)

sofia

jodåå :D
Vad skulle du gå för linje till hösten? :D <3

Anna

Har bara min advokat och pappa. Inte fått något övrigt stöd.

Saandfaphoto hobbyfotograf

Ha en bra kväll!

Ping Lowhngren

haha så lite så!^^

Ping Lowhngren

hoppas du har en fin fin kväll^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: