Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Carl Hamilton lyckas infiltrera en internationell liga som stulit avancerade svenska GPS-styrda raketvapen. Men ligan utsätts för en plötslig dödlig attack av en väldrillad grupp legosoldater med okänd uppdragsgivare. Hamilton kommer undan massakern, men raketerna är spårlöst försvunna.

Tryck här för att se trailern.

Personligen så tycker jag att beskrivningen av filmen får filmen att verka riktigt tråkig. Men så var inte fallet, den var faktiskt bra. Dessutom så såg jag Persbrandt på Hötorget för någon vecka sedan. Så otroligt hemskt när Hamilton råkar skära halsen utav Maria pågrund av drömmen/tillbaka blickarna. Otroligt grym var han i allafall på sitt jobb, på det han gör även om han är tränad för att döda. Eller vad det nu var som han sa i filmen.. Att han litade och gjorde allt det där för Benjamin (eller vad han nu hette) var modigt och en otrolig risk. Och så gillar jag verkligen att Mouna ställer upp för Hamilton gång på gång trots att hon förlorar en väldigt nära vän.
Jag ångrar inte att jag såg den. Så se den ni också! :)

Bild lånad från google
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha japp!

clara

Fin blogg! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :)

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv tack :D



haha då e vi två :)

feelfashion

svar: haha, tack så mycket . :)

okej, visst.

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :) jag kollar på 1an

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej :)

N

sv; lagt till dig nu vännen! säg till när du också gjort det! kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

jag kollar på en film? ^^

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ABsolut, har haft en bra helg :) du då?

Molly Bergström, UPPSALA

Äkta människor :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv, är oxå närvös xD

Molly Bergström, UPPSALA

Ja huuur bra som helst :D

Anna med A

samma här :)

frida

åå den där vill jag också se :D

taggad för en ny vecka då?

Cajsa

ja som fan! :D

Molly Bergström, UPPSALA

om människor och robotar typ :) en svensk serie

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv ibland :d ibland inte :oo

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

den är bra iallafall ^^

kajsa

jag gillar verkligen den filmen :D grym!

Molly Bergström, UPPSALA

Den är aaaasbra :D

Cajsa

hehe det är gott med glass! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Ja det tycker jag verkligen :)

Åhhh, tusen tack<3

Cajsa

hehe niiice! ^^

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

Journalistik rosendahl gymnasiet, själv?

Molly Bergström, UPPSALA

Hih :) när ska du sussa?

Cajsa

hehe ja...xD

men nu ska jga ta och svoa! :) nattis!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi, okej :)

Vad har du gjort idag då? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe okej :) jadu, inte än på etttag :P

Felicia Aulén ♥

värd att se alltså :D

Molly Bergström, UPPSALA

Jo jag är sjukt trött xD

Molly Bergström, UPPSALA

Jag kan inte sova så tidigt (A)

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv haha :D många tror det men jag är kort i verkligeheten och ser mindre ut än 15 :$

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv låter bra juu?

Molly Bergström, UPPSALA

Jobbigt :P när ska du gå upp?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

har fotat headerbilden :P sj?

Vannichi

Svar: Nice :)

Malin

Tack för att du var med i dagens blogg, nu är denna omgången avslutad och vinnaren finns uppe, här hittar du vinnaren & en ny omgång - http://nightmarecandyy.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-301.html#comment

Molly Bergström, UPPSALA

Åh fy :O stackare. Jadu, när jag vaknar xD

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi :D ja du ser ut som 17 :s

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi, ser fram emot gymnasiet iallaflal :D

Molly Bergström, UPPSALA

Haha ja verkligen :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, kul :)

Vad ska du göra imorgon då? :)

Molly Bergström, UPPSALA

tomat, sylt, smör och cream cheese :)

viki

Wow, dina foton är amazing! :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okje, kul :)

typ skola m.m ^^

Molly Bergström, UPPSALA

hihi ja :) gjorde scones i morse så ;D

Molly Bergström, UPPSALA

Ja ellerhur :D det var gaalet gott hihi

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv så sant så sant :o

Molly Bergström, UPPSALA

brukar du baka? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: japp :)

planer för veckan? ^^

Anna med A

Ja :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe okejs :P

nej typ aldrig.. xD är sämst på det

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är kanon med mig :)Vad ska du göra imorgon då? Måndagar är ju sååå sega ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aha, okej :P

Planer för veckan? (:

Carro - http://four.blogg.se/

sv: nej, du skrev bara vad du skulle göra imorgon :P hehe

viki

Sv; varsågod och tack :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okje, vad mycket haha :P

typ skola, ridning, kompisar m.m

Molly Bergström, UPPSALA

Haha ja jo :P men det är nog så krångligt ;P

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv, haha jaaa..

Lyckligt vis så går min brorsa där, och i hans klass känner jag några tjejer, haha :o

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv japp då går de i 3an haha :/

men jag vill helst inte sitta ensam på lunchen , fast alla vill nog lära känna sin nya klass, så det är nog okej ändå :o

Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, okej :P

görs?

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv jaa, usch läskigt :o

Caroline ♥

sv; jag har ställt några frågor nu :)

vad bra! jo min lördag var också jättebra!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

kollar fortfarande på filmen (:

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe ja :P chokladbollar är rätt svårt, i den nivån ligger jag :P

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hahah xDD

jag e mest nervös inför nationella :o

frida

sv; jodå :) inte skolan och så men :)

Patricia♔

Jag ska se den filmen idag:)

Hanna

Filmen verkar ändå rätt spännande! :D

Vad gillar du för filmer? Jag gillar mest filmer om kärlek, hehe...

SV: Varsegod, spännand edte blir att se svaren :D

Kramar!

Mlloves

Hejsan!! Vi är tre tjejer som driver en blogg , det är första gången vi har en blogg hehe!

Det skulle vara jätte kul om du kunde läsa den då vi skriver om

Våran vardag, frågestunder och vi kommer lägga bilder

Och det skulle vara gulligt om du kunde kommenter närsomhelst, vi svarar på nästan allting:) puss !

Alexander

Hejsan, vad skön blogg du har!

Missa inte chansen att vinna en värsting plattång på min blogg!

sannas rum

Den vill jag med se!!



Hur mår du idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: