Film betyg

| Filmbetyg


4/5 hjärtan
I en framtid där åldrande inte längre existerar har livslängd blivit en lyx och tid den främsta handelsvaran. De rika kan köpa sig till nästintill evigt liv medan de fattiga kämpar, stjäl och tigger sig till extra dagar, månader och år.

Tryck här för att se trailern.

Det var ju ett tag sedan jag såg den här filmen men skriver om den nu. Den var hur som helst bra. Amanda Seyfried och Justin Timerblake var riktigt snygga ihop. Dock gillade jag inte Silvias (Amandas) frisyr.. Det var ju hemskt hur alla är dömda att bara få leva tills de fyller 25. Och att allt man gör betalas med tid. Sen att man kan sno varandras tid? Det är bra att kan man ge till en annan men inte att man kan sno. Det som Silvia och Will (Justin) gör tillsammans när de har blivit ett team är ju faktiskt bra även om det är "olagligt" Jag älskar scenen då Silvias pappa ska presentera sin mamma, fru och dotter, haha alla ser lika gamla ut! Sevärd film.



Bilder lånade från google
Johanna

Svar : Ja precis, han ringde mig faktiskt nästan direkt efter att jag svarade på din kommentar. Som att allt var som vanligt. Sedan tjatade han om att vi skulle träffas idag..<3

Julia

sv:okej , vad gör du då? :D

Anna med A

Ja (:

Julia

sv: okej , svarar på kommentarer och lyssnar på musik D

Julia

* :D

Johanna

Svar : Nej, kunde inte idag, var tvungen att åka hem.. Vet ändå samtidigt inte om jag vill träffa honom för han beter sig så jävla konstigt hela tiden. Ena sekunden vill han bara vara vänner, andra vill han vara mer än så. Jag orkar inte med det längre..

Det jag menade med som att allt var som vanligt var typ att han ringde och pratade med mig som att ingenting hänt. Vi hade för det första inte pratat på ett tag och sedan kvällen innan hade vi typ bråkat och sen ringde han bara. Men jaja. Antar att det är bra att han allafall hör av sig. Dock ringde han nu och tjatade om att vi skulle träffas och när jag sa nej så blev han typ sur och sa dissare innan han la på. Mogen grabb <3

Cajsa

Jo det är bra. Göres? Varför bara ganska? :O

Julia

sv: one direction :D haha ^^



dudå? :)

Agnes Eriksson

jaha okej :)

Julia

sv: Okey , är den / dom bra då? :D

Agnes Eriksson

den filmen verkar bra .)

Celinas NEW YORK

Hej! Vilken fin blogg du har! Den filmen måste jagse!!



Jag är en fashion student som bor i New York och har en liten shop där jag säljer smycken från Marc by Marc Jacobs.



Försäljningen gick väldigt bra förra året och eftersom det är LIMITED EDITION-produkter tar dom slut fort!



Så skynda in på min blogg och lägg din beställning!



Trevlig torsdag,



Celinas NEW YORK

Julia

sv: okej :D

Julia

sv: vad har du gjort idag då? :D

Molly Bergström, UPPSALA

Ha en najs kväll! ;D

CASSANDRA - TÄVLING

åh den är bra, såg det förra helgen :D

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du nu?

Molly Bergström, UPPSALA

hihi okej ;D inget alls, fryyyyyser :P

Julia

sv: okej , idag har jag varit hos tandläkaren,varit i stan och hämtat mina glasögon :D haha

Molly Bergström, UPPSALA

haha jag har maaassa kläder :P

Molly Bergström, UPPSALA

ja vet inte haha xD

Julia

sv: haha , ja det gick bra .. Dock så tror jag att jag ska få tandställning :) haha

milla

jag vet, så jäkla snyggt :)

JULIAOFSWEDEN ♥

-det är bara bra:)

ska vi lägga till varann på bloglovin? om vi redan inte följer varann där, hihi kramis!:)

t

sv: Tack fina du! :)

Johanna

Svar : Aa precis det blir ju lite så, tror på något sätt inte längre på när han säger att han gillar mig då han har sagt det så många gånger.. I perioder liksom. :)

Hatar också sånt, och det jobbigaste är att han är en sådan person. Han blir alltid skit sur när jag inte kan träffas en dag. Får damp på det. <3

Elsa

sv; Åh, tack så jättemycket Amanda! Din kommentar gjorde mej på jättebra humör och jag ska fortsätta blogga :)

Tack, tack, tack!

Julia

sv: okej ,hur länge har du haft det då ? :)

angelica♥

Sv: ja :(



Estetiska med inriktning musik i hudik, estetiska med inriktning här där jag bor och barn & fritid här :)

Molly Bergström, UPPSALA

Haha aa xD

Molly Bergström, UPPSALA

Tack söti :D

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

Ska snart ta en dusch :)

Ahlam

Hej, snygg blogg! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Gud vad härligt :D

angelica♥

SV: nää men de är dom enda linjerna jag kan tänkas gå ;D

Anna med A

Ja (:

MADDISENJ

den vill jag också se

A common blogg -

va gärna med i dagens blogg :) kram

Emma Eriksson

Hej, jag har bytt blogg och vi följer ju varandra via min gamla blogg (byyemma.blogg.se) och nu undrar jag då i fall du har lust att lägga till min nya blogg via bloglovin. Om inte så kan jag ju ta bort dig eftersom vi gjorde ett bloglovin byte, right? Kram :)

Birta

sv; jodå de är bra :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi ;D vad gör du?

MICHAELA - FOTO

Allt bra idag? :)

S A R A

den filmen är sjukt bra :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

den filmen vill jg se :D

Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

SVAR: Härligt, det är fint tack :)

Vad gör du då? :D

jennifer

älskar den filmen :D justin är så snygg!!! (A)

sv: jaa :D

-kickyou^^

Ställ en eller flera frågor i min frågesund!

Skulle bli sjukt glad :) direkt länk: http://kickyou.devote.se/blogs/16301971/fraagestund.htm#WriteComment

Kram!

Cajsa

VA!? :O jag fattr inget. :S

Agnes Eriksson

ah :)

sofia

okejjj ;D

Sandra

Oh, den där filmen vill jag se :D

Anna med A

Visst är dem!

W I L M A

fin blogg, vad har du för objektiv till din kamera ? :)

Julia

sv: okej :D

Malin

Hej, fin blogg! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack (:

Shuue! Tänkte bara kika in och hoppas på att du får en fortsatt bra kväll! SJälv är jag dödstrött och har ont i huvudet, så ska nu gå och lägga mig. Det är nog vad jag behöver! :)

♫♪ Sandra T

vill se den :)

Stephanie Aminoff

Kolla om just du vann dagens blogg! :)

Om inte, ja då har du ny chans i morgon..

http://aminoff.blogg.se/2012/january/vinnaren.html

Agnes Eriksson

:)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

den är asbra :D

emma härnqvist

å den där vill jag nog se ikväll!

Fatma

Bra film!

grym rulle!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: