by amanda

| Vardag
Nyårsafton detta år var mycket bra! Åt en otroligt god middag med min familj och våra gäster, spelade också lite kort och playstation. Sen mötte jag Filippa och Julia. Vi gick hem till Kenny där Fanny, Alex, Favad och Simon var. Softade lite, lyssnade på musik och sådär. Sen åkte vi till Slussen, fast på tolvslaget satt vi på tunnelbanan, det sög ju. Menmen, när vi kom till Slussen träffade vi Svante, Tage, Wille, Rikard, Erik, Matthew, Joel och Petter. Var med de en stund och sen drog vi och träffade Sigge och några. Åkte därefter till Kärrtorp, stötte på Max, Micke, Philip och Jacob och sen åkte vi hem. Kom hem runt halv 2-2. Jag och Julia sov där, vi åt lite och somnade sedan strax över 4.

Idag har vi inte gjort så mycket. Julia drog hem och jag och Filippa har kollat på filmer och lagat pannkakor. Vet inte när jag ska börja dra mig hemåt, är så sjukt seg. Får se om jag ska göra något ikväll eller bara vara hemma. Men bloggar mer senare. Puss&Kram
Molly Bergström, UPPSALA

Aw samma här xD soooova :D

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Molly Bergström, UPPSALA

:P vad gör du nu?

Anonym

sv; okejokej! kulit!

vartdå?:)

Molly Bergström, UPPSALA

Mums vad gott :D

Anonym

sv; nä men alltså.. stockholm eller göteborg..eller något annat?:D

- bbella aka huuynh ::

Hoppas du har haft en underbar nyår ! :)

FELLABELLAS

härligt!:) de är toppen, lite seg bara hehe, sitter fortfarande i morgonrock....

Anonym

sv; okej! skellefteå - john baur gymnasiet!:)

Anonym

sv; hehe okej:D varfördå?

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

Angelina

gott nytt år!! :)

johanna

fin blogg!

johanna

varsegod, god fortsättning

Anonym

sv; jaha okej.. lät ju inge kul!

Hej, vill du bli dagens blogg?

Klicka då på direktlänken här nedanför och läs inlägget.



Direktlänk: http://johannakarlstroms.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

a m a n d a s f o t o

fin bild :D

Angelina

hade du ett bra nyår? :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Detsamma!

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

Monika

sv; :) Allt bra? :D

alexandra | fotoblogg

verkar som du haft ett riktigt bra nyår :)

Molly Bergström, UPPSALA

Ja verkligen! :D har du ätit än?

emma härnqvist

tack själv, hoppas att du hade ett bra avslut på 2011!

Anonym

sv; ofta? då får jag kolla vad som är felet!

tova

hade du en bra nyår igår? :D

kram<3

a m a n d a s f o t o

sv. varsegod :D

Molly Bergström, UPPSALA

Okej hehe :P händer ikväll?

Isabelle Palmgren

Det har varit lite upp och ner men bra endå:)

Anonym

sv; haha såg de nu!

Molly Bergström, UPPSALA

Skönt det med :) jag ska också bara vila!

Nadine

Hej, fin blogg!

Gott nytt år ;)

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe aa sååååå skönt :D

Anonym

sv; haha ja verkligen!

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe jo :P söndagar är alltid tråkiga :(

Isabelle Palmgren

Kärleksproblem bland annat

Nadine

allt bra med dig? ;)

Anonym

sv; hahahah hittar inge fel heller:O

jennifer & emma

fin blogg! :)

a m a n d a s f o t o

sv: jaa, vad gör du? :D

bexollila.

ja de e ja e du :D ?

Nadja

Godkväll hade du en bra nyårs afton? =)

Molly Bergström, UPPSALA

Sant :P jag gör ändå inget så jag är också ledig haha xD

Matilda - livet som bloggare

fin blogg :) följa varandra på bloglovin?

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

a m a n d a s f o t o

allt bra då? :D

Mathilda

sv: kul oh läsa sånt :D

Nadine

jo det är bra ;)

Molly Bergström, UPPSALA

Yes ;D när börjar du skolan?

Matilda - livet som bloggare

jag följer dig på bloglovin nu. Säg till när du följer mig. annars tar jag bort dig på min bloglovin... kram :)

Molly Bergström, UPPSALA

Samma här hihi :P

Molly Bergström, UPPSALA

Har lite tråkigt xD

Nadine

vad gör du ?

Rebecca

Fin blogg! Allt bra? :)

Kram!

Isabelle Palmgren

jobbigt:/ Man väljer verkligen fel killar ibland

Mathilda

sv: bra det :D

M*

- gott nytt år!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: