by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Bloggade aldrig mer igår för när jag kom hem från Norrtälje var jag alldeles för lat. Jag var i allafall med Whanessa och Josefin. Vi satt och pratade, sen träffade vi Tommy.. tror jag han hette (a) Vi åkte runt lite, lyssnade på musik, hälsade på några och ah. Tog bussen hem halv 9 så kom hem någon gång vid 10. Åt lite och satte sen på första Saw filmen. Gick och la mig vid 3, och när jag vaknade imorse tog jag en dusch och nu fixar jag mig. Ulrika kommer snart till mig, vi ska laga pannkakor och kolla på film. Senare idag ska jag träffa Cecilia, Oliver, Nicklas och Markus. Förmodligen ska vi bowla om det finns banor lediga. Men jag bloggar när jag får tid igen. Puss&Kram
- Swedish Source Of The PLL

sv: tack så mkt :D

MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

sv: Tack ^^



Mums med pannkakor och film :D

Annika - drömmen om 11 barn

sv okej, låter gött. jag ska iväg o städa en sväng på en gård idag, o handla, annars är det lugnt. vad gör du ikväll tro?

Kampen att bli någon annan

Svar:

Jag svarar på kommentarer!

Bloglovin byte?

KrAM

LINDAVIOLA!

sv; :)

Emmababy

Goddagens, allt bra? :D kramis

Madelene

Vinnare utav dagensblogg är uppe, kika in & se efter om det blev du !

Kram

Elsa

sv: Ja, vad gör du för något idag då? :)

nikita

fin header :)

tova

hihi, vad händer en onsdag som denna? ;)

kram<3

Anonym

vad gör du för kul då? :D

Sandriiiee - kungälvs största blogg

Vinnaren av Dagens blogg är nu öppe :) kika in och se om det blev du snygging!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-2.html#comment



Annars anmäler du dig igen va :)?

LINNEA

amnda ??? för sista gången du är fin3

elsa!<3

fin!:D

frida

hejhej,fin blogg! vad har du gjort idag då?:)

Madelene ♥

Sv; Härligt jo bara bra med mig med :)

gör du då ?

Kram

Gabriella

Sv: Aa! =)

LINNEA

du sa ju det haha ;p

nikita

sv: dsm :)

LINNEA

hehs söt du är ! <3

nikita

sv: tycker jag med! :D

Merima♥

okei låter kul!

jag vet inte kanske åka skridskor eller ngt^^

LINNEA

nej iofs :D

malin

Vaa ?:D :O

Anna med A

visst är dem :)

malin

Jag fattar ingenting..haha..

emilia

låter som en rolig kväll

Anna med A

Okej :D

Anna med A

Haha tack :D

eller säger man tack när någon säger så..? hahaha tänkt på de.

malin

haha !:D

Anna med A

vad gör du då? :)

emilia

Jag och min pojkvän tar en lugn kväll bara :)

tova

har mest legat i sängen (misstolkas) ;P

kram<3

Anna med A

Teve :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

tova

aa :D

sv: Ja, visst är den! :D

ping lowhngren

vasse god! ;D

LINNEA

haha precis :D

Hej! :) Hoppas du mår bra :)?



Behöver du löshår? Kolla isf min blogg :) kram

eemeiix

SV: Tack så jätte mycket :D

sofia

bara bra, dusj? :D

Emilia ♥

Hur länge har du bloggat? :)

Elsa

sv: stör mej jättemycket på dom, de är lixom skitsmå till skillnad mot resten av kroppen.. haha :o

Tack!

Emmababy

sv: hih kej,jo bara bra :D

Nu har jag utsedd 5 vinnaren av dagens blogg. Klicka på länken för att se om det blev du! :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-3.html#comment

LINDAVIOLA!

sv; TaCK SÅ MYCKET :)

ronja

sv: tack :)

Saandriiiee - kungälvs största blogg

Vill du ha en länkning i min blogg framför mina 2000 läsare?!

Moa Christensen

allt bra? :)

Caroline

sv; haha typ det enda man gör känns det som :D

kollar film just nu!

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Ah okej! :) Nåt planerat för kommande helg då?

- Swedish Source Of The PLL

sv: vad görs? :P

sara

det var ju skönt! :) vad har du gjort idag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: