by amanda

| Vardag



Det är såhär man gör man inte har något bättre för sig ;)

Godmorgon på er! Imorse gick jag upp redan vid 10, var super trött men bara att gå upp i allafall. Fixade mig, åt lite och nu lyssnar jag bara på musik. Idag ser planerna ut så att jag ska träffa Whanessa. Men hon svarar inte på sms så kanske sover hon fortfarande? Well, hoppas hon hör av sig snart annars hittar jag på något annat.
Ha en bra dag, puss&kram :)
Anna med A

På måndag :)

a m a n d a s f o t o

fina bilder :D

Anna med A

haha iokej :)

a m a n d a s f o t o

vad gör du nu då? :D

a m a n d a s f o t o

sv:okej, vad roligt :D

jag gör inte så mycket :D

Johanna

Svar : Aha okej, så du är inte säker på ifall du ska träffa henne nu eller? :) <3

Ellinore

Fotar du också med en Canon EOS 1000D :D?

carolina

Skulle vara super tacksam om du ville klicka på denna länken! :) http://click.affiliator.com/click/a/20764/b/0/w/30508/p/580/

•·•·SOCKERLOLLO·•·•

Följas via bloglovin? :D

malin

Tack så mkt !:D

Finna bilde på dig där :)

Kramiis

Anna med A

Nej :) men det kostar bara 149

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

•·•·SOCKERLOLLO·•·•

Sv; Ok va kul :) jag har lagt till dig nu blev följare 205, säg till när du har lagt till mig också!

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

Anna med A

Ja :) kolla i nacka forum

elsa!

finis!:)

juliajohanssonlind

Skojigt! Några planer för kvällen ? :D

Anna med A

Varsågod :)

malin

Vad gör du nu da ?:D<3

juliajohanssonlind

svar: nae det har jag inte heller, vad gör du just nu då ? :)

Sophie' ♥

- tack :D

åh ja visst är det gott :D

•·•·SOCKERLOLLO·•·•

Sv: Okej nu känner jag faktiskt igen ena bilden i din header! Mitt bloglovin har strulat jääätemycket på sistine fattar inte va som hände, verkar som att vissa bloggar jag hade lagt till försvann :(( Du med flera då... För jag lägger till alla som jag gör byten med! Men nu har jag lagt till dig IGEN då ;)

Anna med A

Tack! :)

juliajohanssonlind

svar: jag ser på film och svarar på kommentarer :)

a m a n d a s f o t o

vill du följa varann via bloglovin? :D

Sophie' ♥

- verkligen :D

hur är det idag då? :) <3

GOCHICK.SE

Nej det tror jag inte! :)

Det är en webbshop, ingen blogg ^^

elsa!

varse:)

a m a n d a s f o t o

har lagt till dig nu, lägg till mig :D

juliajohanssonlind

Svar: sällskapsresan snowroller :)

Anonym

sv: bra :D

elsa!

du är fin<3

Anna med A

aaah, jag är död :D

Sophie' ♥

- okey, det är bra <3

Emmababy

sv: hih kej, jo de ä bara bra :D kramis

Johanna

Svar : Aha okej :D Hoppas det går bra då! <3

Anonym

okej, lägg tillmg så lägger jag till dig :D

Anna med A

haha trött :)

malin

Fb, på vilken sida ?;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det är klart jag gör :)

tova

sötnos <3

sv; heheh japp :d

kram<3

Solin

Hej, är allt bra? :)

Vill du göra ett bloglovinbyte?

Kram♥

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

elsa!<3

hur gammal är du?:D<3

Mimmi Naveed

Men det är bara för blogg.se är så enkelt! :)

Jennifer

Nu har DU chansen att vinna en GRYMT snygg väska i en tävling på min blogg!

Det ENDA du behöver göra är att skriva "Jag är med" eller något liknande i en kommentar!

direktlänk - http://jenniferspictures.blogg.se/2012/january/vinn-en-het-vaska.html#comment

(glöm inte att ange epost-adress)

Jag kommer dra en vinnare om 4-5 dagar så håll utkik!

(förlåt om du inte gillar reklam!)

Kramkram

alexandra | fotoblogg

varför alltid så fin?

ping lowhngren

söta bilder! ^^

super fin design och bilder :)

allt bra med dej ?

kram ♥

ida ♥

fin blogg !

allt bra? :)

malin

ja, jätte kul :D

Men det var ju rätt länge sen nu, fast det var i

Oktober haha vill tillbaks..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: