by amanda

| Vardag

Igår så var jag på öppet hus på Nacka gymnasium med Filippa, Tage och Jacob. Det var så otroligt mycket folk att jag inte ens orkade göra det vi kom dit för att göra. Drog nästan direkt. Jag åkte hem, åt lite och packade. Sedan bar det av till Norrtälje för att spendera tid med finaste Whanessa. Vi gick hem till henne, softade lite och träffade sedan 3 killar. Minns inte vad de hette, gick hem och åt sen ut igen. Träffade Martin, Pontus kom och sen drog de. Jag och Whanessa träffade då Matte, softade lite på donken och ah. När han dragit hem satte vi på en film och somnade någon gång vid 2-3. Idag har vi inte gjort så mycket, tagit det lugnt och träffat Matte en stund. Jag kom hem till middags tid och nu sitter jag bara framför datorn i mys kläder. Är så otroligt trött, känner mig riktigt nedstämd också, tänker inte säga att jag inte vet varför för det gör jag. Men inget som tas upp här. Bloggar kanske något mer senare. Puss&Kram
S A R A

sv; allt bra med dig idag då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vart med familjen, har jag frågat du med? ;)

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Sv: Samma här! :D

Sophie' ♥

- sjukt jobbigt :/ <3

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej, allt bra ikväll? :D

Kalle Hedin

sv; åhh tack så mycket ;)

sofia

jodå de har ja haft, dusj? :D

Lisa

så gotttttt!!!!

B E X O L L I L A.

hehe kej förlåt ja e glömsk!

' d anni

- Jätte kul att du är med, du var visst bra på att komma med en toppen motivering :D

ronja

sv: tack :)

Anonym

in och checka bloggen, du lär inte ångra dig! :D

uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla er läsare!! följa varandra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

Agnes Eriksson

allt bra? :)

B E X O L L I L A.

de va ju bra de hehe

Carro - http://four.blogg.se/

Haft en bra dag idag? :)

elin ツ

sv ; jarrå, några planer inför veckan då? :D

Hoppas du får en fortsatt bra kväll! :)

Sandra

Har du haft en bra helg?

Kram

Agnes Eriksson

det är bara bra :)

' d anni

- den 5/2 :) så två veckor haha

elin ツ

sv ; träning på tisdag, stan imorrn, plugga, öppet hus grej på skolan på onsadg -.- sen marknad på fredag och lördag :D

XTIO /Andreas Söderberg

Sv. hehe :)

alexandra | fotoblogg

låter som du hade en riktigt myssig och bra dag/kväll :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, ja det har jag (: görs?

Sophie' ♥

haft en bra helg då? <3

' d anni

- Fråga mig inte, hade jag bestämt hur reglerna skulle vara så skulle det inte varat sålänge utan bara en vecka. Men dem som samarbetet är ihop bestämde och skrev hur jag skulle göra :) egentligen var det tvång att folk skulle länka tävlingen i sin blogg, men folk vill inte riktigt det så jag var snäll och tog bort det :)

elin ツ

sv ; jarrå! :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, nice (:

jag gör inge spc, typ läser bloggar m.m ^^

' d anni

- Hehe nej, jag hatar själv sånt att länka i sin blogg. Inte det min blogg ska innehålla direkt haha =)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi, ja det var det (:

' d anni

- Ellerhur, det är riktigt trist.

Det är ju inget som unnar dem själva utan det blir ju bara för att bloggen ska få fler läsare xd

' d anni

- Ju mindre man har i en tävling ju fler går med :D hade egentligen inte ens velat ha en motivering, haha hade förstått om det var värsta iphonen och så men ett skal hallå =)

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, i veckan blir det till att jaga arbets timmar och ta det lugnt. du då? :)

Agnes Eriksson

yepp :)

sabina

jaaa superhelg, sj?

' d anni

- det är jag som gör det som tur är :)

Johanna

Svar : Den är om tobbe. Är så otroligt trött på att alltid ställa upp för honom när han ändå aldrig ställer upp för mig. Jag ger verkligen upp nu. Han hör aldrig av sig, bara när han vill något. Han skrev till mig igår, men pallade inte svara. Att han sedan sitter och skriver till alva och frågar ifall inte hon kan be hennes tjejkompis lägga till honom och grejer stör mig bara ännu mera.. Han beter sig så illa. <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :)

elin'

Hejsan allting bra? :)

XTIO /Andreas Söderberg

sv, hehe okeej vad roligt. vad är det för privat lektioner? :P

' d anni

- Tycker jag med, det är ju roligt att ha en tävling där man själv får välja vinnaren :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack! :)

elin'

Jo det är bra här! gjort idag då?



tack! :D

B Y S I S T E R S

vilket domännamn ska vi ha ? :) rösta ! http://bysisters.blogg.se/2012/january/vilket-domannamn-ska-vi-ha.html#

' d anni

- Ja det är jätte svårt, men får försöka göra mitt bästa :D

Anna med A

Haha ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

B Y S I S T E R S

Bloglovin byte ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

B Y S I S T E R S

Sv: Har lagt till dig nu!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :D

Agnes Eriksson

håller med :)

REBECCA

Fin blogg du har :D maten såg ju lagom gott ut ahehe!

Hanna

Fina bilder! Mm vad gott det ser ut, är det en sallad eller?

:)

SV: Jajemensan, min helg var verkligen bra, var i stan och hemma. Riktigt roligt :)

Hoppas att din hleg med var rolig!

Kram//Hanna

Felicia Aulén ♥

sv; frågorna besvaras imorgon! :D tack att du bidrog med något frågetecken! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: