by amanda

| Vardag
De sista dagarna på lovet och jag har inte suttit så mycket vid datorn, därav den dåliga uppdateringen. Sist jag bloggade var i lördags och då sov jag hemma hos min älskade Hanna som äntligen kommit hem från Indien. Träffade även Olivia, Julia och Annie - bästa att Annie också är hemma nu! På söndagen, igår alltså så åkte jag och fikade med Linnea och Lisa. Super mysigt och sen åkte jag hem till Filippa. Vi gick ut och träffade Svante, Tage, Joel, Filip, Jacob, Max, Hanna och Melker. Jag och Filip åkte till donken och åt lite, träffade sen Filippa och Annie. Pratade lite med de och sen gick jag och Filip hem till honom. Kollade på Saw 2 och så sov jag hos honom.

När vi vaknade imorse gjorde han en god frukost, kollade lite på film och sen gick jag hem. Fixade mig och mötte Meliina. Vi gick på en arbets intervju för Svenska Dagbladet, vet inte om någon av oss fick jobbet men de ska ringa imorgon typ. Sen mötte jag Cecilia och vi tog en fika. Åkte därefter till mamma, hämtade lite saker och nu sitter jag och chattar med folk inne på fb.

Imorgon börjar skolan och jag orkar verkligen inte. Jag måste plugga upp mina betyg så måste verkligen satsa. Börjar typ gråta, har ju typ ingen energi och snart är det gymnasievalen också. Man måste ju ha massa val och jag har bara 1? Får typ leta gymnasium varje dag. Dags att sätta igång med träningen igen också! Men får se om jag bloggar något mer ikväll, ska hämta en kopp te och lyssna på musik. Puss&Kram ♥
Anonym

Godmorgon, sovit gott? ;D

Lisa

så lite så:)

Patricia♔

Vad var det för jobb ni sökte?:)

M*

- hehe!

Det där med gymnasieval. Man måste inte ha fler val, men det är bra att ha ett tredje och andra handsval så att du inte blir utan gymnasie sen ifall du inte skulle komma in på linjen du vill.



Du kan ju söka samma linje men på olika skolor, om linjen nu finns. Eller så tar du bara något, oavsett intresse för det, för det är bara att byta gymnasie sen om det är så att du inte trivs med skolan eller ditt program! :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

Tilde Larsson

Heej!

Men herregu så fin blogg du har!

Gillar den starkt!



Vill du göra ett bloglovin byte?

Kika gärna in på min blogg om du har tid?!<3

t h a i p i n n e n ♥

sv; förstår det !!!:(

HANNA

sv: inga problem ;)

Madelene ♥

Hej ! Ville bara tala om att dagens blogg avslutades 14:30. In & kika efter om du vann ! Vann du inte ? Anmäl dig igen !

Kram :)

bexollila.

vill inte ha snö..



kul att du är med, glöm inte större chans grejerna eller vad man ska säga hahah ! & lycka till :D

Smilinggirls!

Hej! Nu är vinnaren av Dagens Blogg uttagen på smilinggirls. Gå in och kolla om det blev du genom att klicka på länken nedan! :)



http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-4.html#comment

Tara&Julia

sv; vi båda är också där runt, tyyp 163 :)

Älskar bilderna på headern!

SAGA LINNES

Tacktack :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej än så länge bråkar dom faktiskt inte med varandra :) Eller ja - Rasmus (2) kan ju kivas lite med Jonathan (1) ibland men det är aldrig nåt långvarigt utan går över efter 4-5 minuter :) Oftast leker de jättebra med varandra, därför finner jag ingen anledning att ha dagis till dom så länge jag har möjlighet att vara hemma :)

the star

Allt bra :)?

malin

haha vi glömmer alltid vad vi snackar om :O :D

Sandra

sv: hehe ja :P fast det känns som längre

Johanna

Svar : Hihi <3

Hanna

Fin bild, ja dte är jobbigt med skolan. Jag orkar nt heller. Det är tur att man förde mesta lär sig något... :) Roligtast är rasterna!

SV: Lovet var helt underbart, tillbringade den mesta tiden på landet så dte var härligt

Kramis//Hanna

sofia

hehe :D vad haru tänkt att söka för linje? :D

Tilde Larsson

Jag har Lagtill dig nu!=)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

;D

Anna med A

vad gör du då? :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Vi har fem barn i dagsläget, och som bloggnamnet säger så drömmer jag om 11 ;) Men vi kommer vänta nåt år eller två innan vi planerar en till ;) Känns som om tiden vi har behövs för de barn vi har just nu :D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: jaa, händer imorgon då?:D

lina

tack :)

sofia

okejj, samhälls media, samhälls, barn å fritid, handels funderar mellan dem :) <3

BexOllila.

jag dör när de kommer snö hahah vill ha sommar!

Anna med A

Teve :)

BexOllila.

jag med jag verkligen avgudar sommaren typ hahah :D

ping lowhngren

aa favo smak på ben & jerrys ? ;D

BexOllila.

idag har det bara vart skolan typ ^^ sj=?

Anna med A

Vänner men det börjar en bra film på 3an klockan 8 :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Hehe ja det är ju olika vad man känner.Jag har två syskon o jag hade inte kunnat tänka mig mindre, däremot ville jag ha fler :P Våra stora killar vill ha 37 respektive 39 syskon, det har de till o med sagt rakt ut i radion haha . Men jag vill ha 11 och det är inte ens säkert vi når dit :P

' d anni

- Ja men ellerhur är de :)

Molly Bergström, UPPSALA

Jaa :D

Vad gör du?

ping lowhngren

FISHFOOD E MIN ABSOLUTA FAVO!!!<3333 ;D

BexOllila.

aha vad gjoirde ni för kul då :D ?

Anonym

hoppas du haft en fin dag :)

SAGA LINNES

Har också sån där lukthaj :)

BexOllila.

nej.. löste ni det då?

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :D kollar tv hehe

ping lowhngren

det är typ choklad ''fiskar'' o marsmellow i chokladglass jätte gott! :DD rekomenderar starkt! ;D

' d anni

- ja :) haft en bra tisdag?

Anonym

tack :D

BexOllila.

okej smsa inte den andra hon kommer tbx :D

Lovisa

läänka varandra på bloggen?:)

batts.blogg.se

sööt!

Hej sweetheart!

nu är det så att ag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt iphone skal för 500 kr :) Så det skulle vara super om du skulle vilja delta i den. Här har du en länk om du är intresserad --> http://svenssonjullan.blogg.se/2012/january/tavla-om-ett-iphone-skal.html#comment



kramar <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: