Allt du gör i ditt liv får konsekvenser - bra & dåliga

| Djupt

Jag är tom på ord. Jag vet inte vad jag ska säga, vad jag borde säga eller vad jag förväntas att säga. Det gjorde ont, det gjorde det verkligen. Men allting sker av en anledning och kanske var det här det bästa? Jag vet inte. Men det sägs att även den djupaste smärtan har en mening. Allt man gör, alla val man tar får konsekvenser. Och för oss slutade det såhär. I framtiden - vad händer då? Jag har lärt mig mycket av dig och fått så många fina minnen. Men nu har vi nått slutet. Trots allt, den smärta och rädsla du har orsakt oss så hoppas jag att du får en ljus framtid.
Att det går bra för dig, att du får vad du förtjänar.
Melissa Lavali - Foto¤Vikt

tassar förbi på natten och lämnar lite avstryck när jag ändå läser runt lite på bloggen din. Hoppas du får en riktigt bra onsdag!



...::Fotobloggen om min kamp om vikten::...

Helen

Jo tack de är toppen :)



Vad har din tisdag bjudit på för trevligt? :)

Agnes Eriksson

Det är en låttext, men den passar in :)

Jennie

Hej!



Jag har precis startat något som jag kallar för hyllningar på min blogg. Känner du någon som du anser är värd att hyllas för något den sagt/gjort osv?



Kika in här och underrätta mig om du känner någon som förtjänar lite uppmärksamhet: http://jenniemariajohansson.se/2012/january/vem-vill-du-hylla-och-varfor.html



Kram,

Jennie

bexollila.

tack så mkt

:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja, sjukt mysigt :D

This Is Olessia

:(( <3

VAANILLAA - Göteborgs bästa blogg!

Sv: Det är bara bra! Händer idag då ? :D

Btw, fin bild :)

Anna med A

Vad gör du? :)

Agnes Eriksson

Halies song av eminem :)

CASSANDRA - TÄVLING

fin text där!

sv: tack :)

Nikaia

ja det var de också :)

EMMAS!- alltid tävlingar

vad görs?:D

Angie Obell

ne du inte mycket alls :)

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Fin bild♥

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: vad bra :D:D

görs?:)

Hanna

Fintext i inlägget! Gillar verkligen inlägget!

Hur mår du idag? :D

SV: Den var bra igår, idag mer... Båda dagarna har varit rätt roliga :)

Kramar//Hanna

Jennie

Grym blogg tjejen :D :D

Elsa

Åh, gud vad fint skrivet! :)

sofia

japp :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra idag? :D

Emma ' What is love

VIll du prata? :(

' d anni

- Tack sötnos:)

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så mycket! :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Läget? :)

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

batts.blogg.se

sann rubrik!

Gabriella

Sv: Tack, dsm sötis! ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag med :D

isabelle

fin bild! hoppas allt blir bättre ♥♥



sv: ja visst är dem! :)

sofia

jodå, dusj? :D <3

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Dagens blogg är utsedd, vart det inte du? var med IGEN! :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/bli-dagens-blogg-svara-pa-fragan.html#comment

BEXOLLILA.

allt bra ?

This Is Olessia

:D hihi! söööto <3

malin

haha ja :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV: du kan vara snyyyygg!!

BEXOLLILA.

nja inte så bra eftersom aj e sjuk.. gött att det är bra med dig iaf!

Caroline

sv, skönt att höra! Jo det är bra här med :)

sofia

okejj :D

EMMAS!- alltid tävlingar

okej svarar på kommentarer :) kram

BEXOLLILA.

feber, ont i hals och huvudvärk..

Sanna

hej !

allt bra med dig ?



är du sugen på att vinna en onepiece ifrån suit of sweden så kolla in här :

http://moonzanna.se/2012/january/vinn-en-onepiece-fran-suit-of-sweden.html#comment

8 Stycken lottas ut så passa på du oxå ! =)



kram

BEXOLLILA.

tack så mkt verkligen

God Kväll! Jag hoppas du haft en bra dag. :)

BEXOLLILA.

ngra tips för att må bra förutom att sova hehe ?

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: hihi :D har du haft en bra dag då?:D

Caroline

sv; ja :D

har du gjort något kul ikväll då?<3

BEXOLLILA.

jag gillar inte te..

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej :D jorå bra ;)

Nikaia

visst är det!

alexandra | fotoblogg

så fin bild!

vad har hänt? :s

Anonym

fin bild=)

Therese Ahlström

Vilket fint foto <3

Linda

fin bild:D

Hanna

jättefin bild! och fin text men vad är det som har hänt? :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: