Vemdalen dag 2

| Resor
Idag måste jag tyvärr säga att det har varit en hemsk dag.. Okej jag ska inte överdriva. Den var ganska soft förutom att jag åkte i en backe som var den värsta jag åkt i i hela mitt liv. Det tog seriöst typ en timme för mig att komma ner. Jag hade så ont i benen och dessutom slagit i knät. När vi kom hem till stugan igen duschade jag och om någon timme ska vi väl äta middag. Hörs kanske senare. Puss&Kram







Hanna Håkansson [ Foto ]

gött :D

Ina♥

Hehe tackar :D

Cajsa

allt bra idag?

tova [ en blogg utan pappa ♥]

fina bilder :D

sv- OM de är :D<3

Enya♥

Sv; Tack! :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :;D

Sara

Åh va härliga bilder!! och riktigt härlig blogg! :)

Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll :)

cajsa och beda

Kul med skidor;) ?

Nathalie Nyrén

Okej trevligt :)!

Anonym

sv: jag gör de också ja! :D

allt bra?

Lisa

så härliga bilder.D

ha en bra kväll :)

sandra

mysiga bilder du :D

Erika

Vad händer ikväll då? :)

Kajsa

Sv. NU följer vi dig, säg till när du följer oss;)

Nummer: 229 btw!

tova [ en blogg utan pappa ♥]

så lite så :D

danten89

Joo allt bra :D

Underbara bilder .)

Soft dag?

Nathalie Nyrén

vad bra :D

Beda o Cajsa

Var gärna med i veckans blogg! :D http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html

Sofia

Lite ont i huvudet o börjar få feber men annars bra!

Vad gör du? :)

Anonym

sv. ah :)

saga

Hej på dig!



Hoppas att du har fått en bra start på veckan! :)

Nathalie Nyrén

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Legat i sängen halva dagen och bara skypeat på vänner. Skidåkning för din del antar jag ^^

besma

Hej :)

fin blogg :)

allt bra ?

cajsa och beda

Rösta! Vem bär den bäst på bloggen nu!!

saga

Sv; Tack :) Vad gör du?

moa

SV: Jo samma här :) Händer ikv?

Nathalie Nyrén

Haha :D Jag åker inte till Sälen förrän på torsdag :/

sofia

japp, tar och gör ett länkbyte nu, men det kmr upp imorron kl 9.30 :D <3

amanda

okey nädu ingenting förutom plugg tror jag? :O

Alexandra Pallin♥

sv: haha okej :)

Felicia

kulllll



pusss

Alexandra Pallin♥

sv: tack!! :D

sofia

okejj, att jag bara skriver ditt bloggnamn? :D <3

CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; tack :D allt bra söt?:)

(svara inte i tävlingsinlägget)

sofia

okejj, de är bara dig :D <3

moa

SV: Är med kompisar :D händer imrn?

tova [ en blogg utan pappa ♥]

tihih japp :D<3

Nathalie

SV; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

kram

Zabina

Ingen orsak :) Är du bra på skidor`?

amanda

ja verkligen supertråkigt! :(

Alexandra Pallin♥

sv: :) Händer imorrn då? :P

moa

SV: Kul! :D Vet faktiskt inte :(

alva

gullig blogg du har! missa inte min tävling!! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D:D

CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; bra utom halsont :/

Hanna Håkansson [ Foto ]

Tack :D

Alexandra Pallin♥

sv: haha fatta man ju :P

Zabina

Nejj, verkligen inte! ;)

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha bra :D

Emma

Hej, vad duktig du är på att fotografera, jätte fina bilder tar du! hur mår du idag? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Får se, sj? :)

CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; ja tack :D

Emma

Sv: jo jag mår jätte bra! :D <3

Zabina

Aah =) verkligen!

Johanna

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg!

Hör av mig när vinnarna är uppe :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

skoj :D

CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; hihi tack :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

vr f:O

tova [ en blogg utan pappa ♥]

nej inte precis, har du? :D<3

Rut

Sv; kul! ;) Jag har varit i skolan.. :P

Johanna

Svar: Kände också att det blev väldigt likt haha, men valde att inte titta innan jag skrev då skulle det bara bli ännu mer likt ;)

Hanna Håkansson [ Foto ]

minns inte haha :)

Sofia

kollar karatefylla :)

tova [ en blogg utan pappa ♥]

hehe okeyy :)

hihi lite kul har du vell där endå? :D<3

Sandra

Hej, vilken fin blogg du har!



Jag behöver din hjälp (!!!) Min son deltar i en tävling och är nu en av de 20 finalisterna, så därför behöver jag din hjälp genom att du röstar på min son!

Gå in på denna länken och klicka rösta under bilden

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Omslagstavling-finalister/Photo-competition-candidate-template-6507



Gå sedan in på min blogg och kommentera att du röstat på bilden så länkar jag dig i min blogg!

TUSEN tack för din hjälp & förlåt för jätte lång kommentar men jag är "desperat" efter röster! (A)<3



http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/hjalp-oss-med-din-rost-blir-lankad.html

Hanna Håkansson [ Foto ]

yes ;D

Nathalie Nyrén

Ja jag ser fram emot det jätte mycket!! Dock lite surt att vi inte kommer vara där hela veckan som vi annars brukar.. Mamma fick inte ledigt hela veckan för att hon nyligen bytt jobb :/

tova [ en blogg utan pappa ♥]

hhaha awee :( men du har ingen hemlängtan? :*



aww tack sötnos, detsamma! <3

Nathalie Nyrén

I guess so, bättre än inget alls ^^

SAGA LINNES

Kändes skönt :D

filippa - fotoblogg

Hej, jättefin blogg! Kolla gärna min, http://fffilippaslife.bloggplatsen.se :) ha det bra! Kram



Följ gärna via bloglovin :)

Wendy & Jennifer ♥

Sv: Visst det låter jättebra ♥ imorgon :)

Mathilde

Jätte fina bilder, idag igen...

angelica♥

- ja jätte jobbigt.

jennifer

mysiga bilder! blir riktigt sugen på att åka skidor nu :D

E L I N F E L I C I A S

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: