The one that got away

| Djupt

I should have
told you what you meant to me. Now I have to pay the price.
fanny ahlm

Nu är 2 st veckansblogg uppe. Kika in och kolla om det var just du som vann. Om det inte var du? Glöm inte och hålla utsikt till nästa tävling! Puss!

batts.blogg.se

finisss

Monika

Hoppas du har en bra lördag! :D

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

julia

riktigt jävla snygg är du! profilbild nästa?

- Swedish Source Of The PLL

sv: japp :D

jennifer

sv: tack :)

Matilda

vad fin! gå med i BLOGG-älskare på fb!



http://www.facebook.com/groups/136939223092021/

För du är väl en person som älskar att blogga?

MICHAELA - FOTO

Allt bra med dig? :)

Hoppas du får en bra söndag!

Cajsa

nu ska jag dra och repa

cassandra

Hej där!



Jag har en tävling i bloggen, och jag skulle bli jätteglad om du vill vara med i den!



http://canicos.blogg.se/2012/february/tavling.html



Du har chansen att vinna ett presentkort värde 150 :- från Erikasgarderob.se eller Runns.se!



Om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag hemskt mycket om ursäkt!



Ha en fin dag!

Kram Cassandra

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå .)

görs?

sv; så lite så :)

frida

sv; ja det är så fint där!

allt bra med dig?:)

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv nä då (: det gick galant! hoppas bara det lönar sig ett bra betyg :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: vad roligt :D

Louise - Fotoblogg

sv: okej !

Vad kul !:)

Jag ska ut och fota snart :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



Glöm inte bort att jag kommer att ha en ny tävling varje vecka. Så det finns mycket att vinna!

Denna vecka kan du vinna: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-valfri-sketch-1.html

KRAM

Anna med A

Vad gör du? :)

Agnes Eriksson

ja, rättså.. :)

Bamode

Nice blogg!!!!! Hur mår du dååå? :D

Kraaam <3

Cajsa

göres?

Agnes - naxo, en blogg med tips!

ok :D

Vilka sidor brukar du va inne på när du sitter vid datan?

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt bra söndag :)

LINDAVIOLA!

Snygg tröja!

ronja

söt!

Rut

Sv; okej ja det va smarrigt! Bloglovinbyte? ;)

Nicole <3

hahha aa det ska jag göra! :D <3

Rut

Sv; nu har jag lagt till dig!

Nicole <3

hahha aa! :D

sa det förut, baka cupcakes :)

vet du om big brother börjar 22 ? <3

Anonym

sv; ja, verkligen!

CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; ja det är sjukt nice! :D

CASSANDRA - Shopping från New York!

sV; ja låter bra! ;)

cajsa och beda

fin blogg! Bloglovinbyte?

Yuma Magazine

Vilken outfit är din favorit? :) http://yuma.blogg.se/2012/february/nastygal-outfits.html

cajsa och beda

jaoo! HAr lagt till dig nu! Säg till när du lagt till oss:)

Anonym

sv; Nope, är ledig så skall bara ta det lugnt :). Själv?

CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; hhi tack söt :D

LINDAVIOLA!

sv; vad skall du träna :)?

LINDAVIOLA!

sv; Åh, vad kul!! Själv är jag svin dålig påd et. ahaaha

Nicole <3

hahhaha det är lugnt!

aha okej :)

danten89

Vad gör du?=)

LINDAVIOLA!

sv; ja, verkligen!!

Gabbi

Sv: Jag går på både zumba och showdance :) Kraam!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: