Jag sa att jag kunde gå vidare

| Djupt


Jag vill bara skriva av mig, lätta mitt hjärta och få ut det som jag vill få ut. Men jag vet inte hur jag ska formulera mina känslor till ord. Det är så svårt och det är ingen som förstår. Hur mycket kan jag skriva ut här på bloggen? Vilka är det som läser och vilka har rätten att få veta hur jag egentligen mår och känner? Jag vet faktiskt inte det själv. Jag vill förklara men jag kan inte. Varje dag känner jag att det ligger som tyngder på mina axlar. Jag är rädd över att behöva göra saker som jag egentligen inte vill. Jag känner mig pressad till att behöva göra val som jag helst bara vill fly ifrån. Jag vill inte göra folk sårade och ledsna, folk som jag faktiskt bryr mig om. Men ibland finns det inga andra alternativ. Jag kan inte låtsas längre. Jag var tvugen att göra så som jag gjorde. Är det nu som jag ska känna mig lättad? För det gör jag inte. Jag känner mig elak och känslokall. En riktig bitch. Men det är väl en sådan jag är? Jag känner mig osäker. Men vad är det som jag är osäker på? Mina tankar och känslor snurrar ihop sig och blir till en enda röra. Var någonstans ska jag börja? Hur ska jag få upp alla knutar? I'm out.
Linda

samma , har tråkigt;D

Nathalie Nyrén

Oke, hoppas att du höjer dig då! :)



Medianen för mitt första val ligger på 240p, och det är det jag har nu. Sen kommer jag höja mig i något/några ämnen så jag lär väl antagligen komma in :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

Olivia (Foto)

sv; följer dig nu sötnos! :)

Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

sv; hihi eller hur :)

Sandra

- ja okej, jag kollar på tv och tar det lugnt :)

Gabbi ♥

Sv: =D

Moa Larsson

Amanda du är en otroligt fin människa och det kan ingen någonsin ta ifrån dig. Du är otroligt bra vän och jag är lyckligt lottad som får känna dig. Vad det än är så finns jag för dig, tveka aldrig hjärtat.

Lisa

vad: kul att du tycker det:D

Hanna

Heej!

Fin bild <3

Hoppas de blir bättre med allt, de verkar som en hel röra, men hoppas det löser sig :)

SV: Härligt. Med mig är det också bra!!

Kraam <3

Sofia

okejj härligt :D <3

kkrazyjulia

-följer dig nu, blev nummer 220:)

säg till när du följer mig! kramis.

Olessia

skriv ut aaaaaallt men inga namn =)

batts.blogg.se

svar: tackaaar!

Johanna

Finns om du vill prata om någonting gumman! <3

Birta

jag har lottat ut veckans blogg kolla om de blev du och anmäl dig gärna igen :D

http://birta.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v67.html#comment

kram !

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Haha, ja ett äpple kan väl alltid slinka ner! ;D Vilken färg var det? haha :D

FOTOGALEN

hihi okej :)Händer i veckan?

fanny jönsson

sv; hihi :)



Åh vilken depp text, finns även fast jag inte känner dig !

fin bild !

kram :)

HANNA

sv: hihi! :D

JULIA - Fashion blogg

sv: jo med mej e det bra bra. Tack, hänt idag!?

S A R A

sv; haha, ja jag är också 96a ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; pluggar :)

Lil bex'

Kommer du ge förslag om jag börjar hehe ?

tova

sötis bild :D<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack så jättemycket :D

Sofia

jo det är helt okej :D vad gör du? ^^

sofia

jodåå, grymt skönt :D

sv; jaa det var super bra :)

Lil bex'

ja de e ju de och det är de som får mig att tveka hehe

fanny jönsson

sv, Så lite så ! <3

S A R A

sv; jag valde vård och omsorg som första, sen samhälls andra och grans naturbruksgymnasium som tredje ^^

HANNA

sv: varför gör du inte det då? :)

F E L I C I A

hoppas allt löser sig!!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :)

danten89

Aj då..

LINDAVIOLA!

sv: hihi, tack :D

fanny jönsson

sv; tack du med ! :)

S A R A

sv; bor i piteå så då vet du nog inte vart dom är! ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Lil bex'

ja det tror jag med hehe!

Anonym

sv: har lagt till dig, har du lagt till mig? :)

Lil bex'

jag har inte startat de än

danten89

Oki :)

Lil bex'

aha ne alla säger ba att de kommer ge förslag när ja startar de hehe

DIANA ÖSTERBERG

sv; mm... ;)

Sami

Har du några härliga planer för veckan? :)

Lil bex'

hehehe okej!

danten89

Han har en grym röst^^

Lil bex'

track så mkt och dsm!

Lil bex'

så lite så och tack!

fanny jönsson

sv; :)

Ha en fin kväll!

Lil bex'

ja vene tror ja ska t skolan imon iaf hehe sj?

Lil bex'

aha coolt är du bowlare hehe :D ?

DIANA ÖSTERBERG

sv; Tack detsamma :D

Lil bex'

najs de hehe!

HANNA

sv: haha jo den är rätt dyr ;)

-MHANNAS.BLOGG.SE-

Snygg blogg!

Nathalie

Sv; Okej! :)

Vad gjorde du idag?

kram

DIANA ÖSTERBERG

sv; lugnt dä ;)

Tove

sv - idag har jag hjälpt till på ett läger :)



hoppas att du mår bättre snart, livet är jobbigt ibland! :(

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Exakt! Grönt, eller rött? haha :D

issa

Nu finns det en ny fråga i bloggen. Gissa rätt och få en länknig ;)



Ha en grym tisdag. :)

P E R F E K T I O N I S T . S E

Nu har jag dragit 4 vinnare i "dagens blogg"! Gå in och kika om du är en av dem. :) Om inte får du en ny chans inom kort då jag lägger upp nästa "dagens blogg". Kramar! :D

Anonym

sv: perfekt! :D

händer idag då? :)

> Bezzie <

Hej hoppas du får en fin dag :)



btw! Var med & ha chansen att bli veckansblogg för 500 - 700 unika besökare.

DIREKTLÄNK: http://bezzieochdellz.blogg.se/2012/february/vinnarna-ifran-lanktavlingen.html#comment



XOXO Bezzie

S A R A

sv; haha ja precis ;) vad var det du sökte till? ^^

Deqa

Sv:Ahh okej :) Jag ska väl bara slappa :D Hur kort ska du klippa ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

LINDAVIOLA!

Jag tycker också det är svårt att veta hur mycket jag skall skriva ut :/

moa & casandra

fin bild ;)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Grymt :D

Nathalie

Jaa :D

sara

Hej, kolla om du blev veckans blogg!

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-ar-nu-dragen.html#comment

Kram Sara :D<3

MADDISENJ

Tittar in och önskar dig en fin tisdag!

sofia

faan vad härligt :D

Anonym

Ni får fråga vad som helst, väljer ut dom bästa frågorna och svarar i ett inlägg imorgon!

Ni har fram till midnatt på er att lära känna mig, lets do this! ~



http://tjugoandrejanuari.blogg.se/2012/february/questions-for-me.html#comment

Emelie

Oj vad har hänt? :o <3

maddson

Snyggt linne !=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: