by amanda

| Övrigt






Här är lite bilder från Gotland ♥

Det blev lika dålig uppdatering som jag trodde att det skulle bli, ber om ursäkt för det. I fredags när vi kom fram till Gotland så tog vi en fika innan vi åkte till ett gymnasium, träffade några lärare som visade oss runt och pratade på om en linje på skolan. När vi var klara där åkte vi hem till Ulrikas familj, kollade lite på Gossip girl, tog det lugnt och åt en otroligt god middag. På lördagen blev det en promenad inne i Visby, bowling, lunch på Kina resturang, bada bastu och melodifestivalen. På söndag gjorde vi inte så mycket. Tog det mest lugnt och packade lite. Färjan gick vid 5 någon gång så vi kom inte hem fören vid 9 kanske.

Idag är det måndag, vilket innebär en ny vecka. Ganska bra start. Skulle ha gått på privat lektion i bowling idag. Men när jag kom dit var min tränare sjuk så istället blev det några serier med Nathalie. Pappa hämtade mig efteråt, vi handlade mat och åt middag. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt och lyssnat på musik. Ska fortsätta med det nu.

Imorgon är det Nationella i svenska, det allra första nationella provet och jag måste erkänna att jag är lite nervös. Men det ska nog gå bra. Det känns som om vi förberett oss och övat i flera veckor. Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med tidigare, vi hörs imorgon igen. Puss&Kram
SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv åh låter ju mysigt :D

allt bra?

Ida

Vilka härliga bilder och söt katt :D

Linnéa Fredriksson

Fina biler! :)



Sv: Vet inte om jag vill ta det här, rättare sagt jag orkar inte. Men en vacker dag kommer det nog ut en inlägg på bloggen om det. <3

A common blogg -

Jo, jag mår bra :)

Cajsa

nää har försökt men det går aldrig speciellt bra. :P

Anna med A

Visst är den :)

Cajsa

okej....men det kan jag hjälpa dig med.. ^^



vad ska det handla om?

vad har du för instrument?



Lämnar mitt nummer till dig i eposten om du tycker att det är lättare att ta på telefonen.. ^^

B E X O L L I L A .

bli medlem här - http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=bexollila

är du gullig !

batts.blogg.se

fina bilder!!!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad lyssnar du på?

Jag kollar på tv :)

ida | foto ♥

fina bilder! :)

Cajsa

alltså går den i G... hm....

sätt dig och skriv ner lite ord som du vill ska vara med i låten och sedan sätter du orden i olika texter. Därefter sätter du melodi på det. :) Så gör vi på utbildningen i alla fall om vi ska skriva en låt, texxt först, melodi sen. :P

sara

Jag ska till boda borg :)

*Tycker du att jag ska börja med veckans blogg

svara gärna i det hära inlägget :) http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

Kram!:)

Cajsa

men det är inte så svårt. Skriv ner några ord som du känner ska vara med i texten.

Cajsa

vad hade du tänkt dig att den ska handla om?

ttova - en blogg om livet

Så otroligt fina bilder. Vill också bli så bra på att fota. Men ska försöka lära mig. Hur är läget? (:

Cajsa

hahaha tråkig du ska vara då! xD

hm... åh, det är ett ganska svårt ämne..

sv: Men va bra då!

vad har du gjort idag då?

ida | foto ♥

sv: det var så lite! godnatt, hoppas att du får sova gott inatt :) kram

B E X O L L I L A .

tack så jätte mkt hehe"

Cajsa

okej då gör vi så här istället... släpp tanken på tema nu för tillfället och svara på dessa frågor (stolpa upp dem så att det är lättast att se).



om du hade eller har en katt vad skulle den då heta/vad heter den?

hur många är ni i eran familj?

hårt eller mjukt?

favoritlåt?

favoritblomma?

ida | foto ♥

sv: hehe så lite så! :) kram

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv åh den e bra!

nationella imorn?

Cajsa

Då får du namnet på min katt och jag väljer en blomma åt dig:



Ackapella

4

mjukt

someone like you

Lilja



Där har du några ord gör du meningar av dem. (du kan självklart blanda in andra ord). eftersom att du har "someone like you" föreslår jag att du översätter allt till engelska eller allt till svenska.

ida | foto ♥

Sv: Tack snälla :)! kram

B E X O L L I L A .

tack så jätte mkt hehe!

sv: Okey, kul! :) jag har varit i skolan sen har jag städat.

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv ja det har jag :D

hoppas det går bra för dig <3

B E X O L L I L A .

vad gör du då?

Cajsa

det där låter bra! :D



hahaha...vi gjorde en låt på orden 2, njuka kuddar, ackapella, ziri, alvin, big bang theory, flickan med svalestickorna, glad och 88". blev faktiskt en bra låt.. ;-) Kan lägga upp den på bloggen så får du höra hur den blev! :D

alexandra | fotoblogg

så myysigt!

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv tack sötnos<3

B E X O L L I L A .

ligger i söängen, kan du sjunga ?

Cajsa

ska dock sova nu men tycker det du har är bra! :D Försök sätta melodi på det och kolla om du behöver göra om något för att få det att passa i harmonin

B E X O L L I L A .

aha okej!

catrin

min näsa är för bra för kameran ;) nej men jag vet inte brukar göra så en vana lixom ;)

B E X O L L I L A .

skola sen vet jag inte,,

Anonym

sv hihi :D görs?

Cajsa

hahaha så lite så söt.. ^^ dock vet jag inte hur mycket till hjälp jag var. :P

Sara

Det är sjukt så bra bidler du tar! ! :D

B E X O L L I L A .

jag går ettan på gymnasiet hehe sj?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)



fina bilder ^^

Cajsa

hehehe ok..xD videon kommer snart i alla fall...håller på och laddar upp det

B E X O L L I L A .

aha najs jag går handel, vad ska du gå?

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv ska upp och sova snart :D

B E X O L L I L A .

aha gör det då hehe ?

Cajsa

nu har den laddat klart så snart är den uppe! :D

B E X O L L I L A .

Hur mkt poäng har du ?

Cajsa

hahaha dock har jag fastnat på kommentarer just nu...xD

Amanda

sv: du är söt :D

B E X O L L I L A .

jag gick ut med 180 hehe

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv, kul att du är med och tävlar sötis ;D

jag kommer att meddela när vinnarna har lottats & glöm inte att man får anmäla sig tre gånger :*



hoppas du haft en bra dag?

sv: Jag är 95a :D du då?

Cajsa

så nu är det uppe! :D

B E X O L L I L A .

japp hehe :D

B E X O L L I L A .

ingen hehe !

B E X O L L I L A .

nu ska jag sova så sov så gott puss

Cajsa

hahah där ser du! ^^ man får inte låsa sig för mycket. ;-)

Anonym

tack :)

Anonym

sv dagens blogg antar jag? :o

Cajsa

hahaha men det är ju inte det...vi gjorde den där på 15 minuter och då med stämmor, bas-slinga, två olika gitarrkomp och massa sånt till. ^^

catrin

oj haha :P

Amanda

sv: jag är född 97, själv då? :)

Cajsa

hahaha jo men det roliga var att de tre tjejer som tycker att det är svårast att skriva låtar var i den gruppen...vi började med att sätta oss i 5 minuter och bara säger "det kommer aldrig gå vi suger"...bla bla bla du hajjar...sedan sa vi bara att okej...vi skriver bara ner meningar vi kommer på och så gjorde vi det och sedan satte vi ihop det...samtidigt satt vi bara och plinka på våra instrument och hörde sedan att vi var synkade och så prövade vi sjunga till och det bara lät bra så vi körde på det. tänkte aldrig att det inte blev bra eller nåt sånt

Amanda

sv: okej :D

Fotograf Sandra

Härliga bilder!

Tack!



Vad gör du?

Kram

Amanda

sv: jadå det har jag haft, själv då? :)

hanna

allt härligt med dig idag? :)

Patricia♔

Jätte mysiga bilder:)

This Is Olessia

mysiga bilder

♫♪ Sandra T

härliga bilder :)

LINDAVIOLA!

Vilka mysiga bilder!

Lina S

Mysiga bilder :)

ronja

fina foton!

Patricia♔

sv: Sant, vädret betyder inte allt.

diana

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: