by amanda

| Vardag
Igår så var jag hemma från skolan. Mådde inte så bra men tvingade ändå mig själv till frisören, Filippa gjorde mig sällskap. Så nu har jag klippt håret, det är dock bara lite kortare än vad det var innan. Mamma hämtade mig och vi åkte till Kungens kurva. Letade skidbyxor till mig, shoppade loss inne på Ikea och sedan när jag kom hem var det nästan läggdags. Idag efter skolan åkte jag till bowling hallen. Hade privat lektion och det var super kul, fick jätte mycket beröm! Mötte därefter Filippa i Gullmars, vi åkte till gymmet. Köttade galet och sedan blev det Top Model Sverige. Eftersom det är semeldagen idag har jag självklart ätit semla också ;) ♥
Sami

Sv: Aha va roligt! :) ne ska bara plugga en massa. Haft en bra dag?

Emelie

Sv: Oh herregud... Men du är stark och klarar det här okay! Jag vet att du kan det (: Så om du behöver snacka av dig finns jag där :D <3

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

CASSANDRA - TÄVLING

hoppas du haft en bra dag :D

P E R F E K T I O N I S T . S E

Ååh vad gott!!

danten89

Nöjd med fettisdagen? =9

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

hihi aa :D

Johanna

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, säger till när vinnarna är uppe! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Tack :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

Tack så mycket, glad jag blir :D

angelica♥

Sv: de funkar .. tror jag

issa

Hej

Nu har jag länkat alla som hade rätt på frågan jag ställde i min blogg.

Kolla om du var en av dom som svarade rätt ;)

Var du inte med?

Synd, passa på på nästa fråga ;)

kaffehörnan

skön dag du haft

Gottigt

enya

Sv; tack :D



härligt, samma här :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: runt 70kr tror jag ;)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, verklien!!

LINNEA

tack amanda!

Lisa

kul att du gör det.D

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: tack :D

sara

Kommentera gärna vilken header du tycker att jag ska ha :) kram <3

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/vilken-ska-jag-ha.html#comment

moa

Hej! Haft en bra start på denna onsdag? :)

Anna med A

ja :)

Hanna

Hej, bakade du semla själv eller? :)

Hoppas iallafall att din semla var jättegod <3

SV: Skönt ;)

Vi fick semlor i skolan igår, superoda, sen hade vi bakat hemma också!!

Kraam <3

Cajsa

god dagens sötnos! :D

Lil bex'

hahaha man tackar !

bamode

Tjeeenaa! Nåra planer för idaa?



Nu har jag satt igång en tävling igen! Denna gången kan man vinna EN VALFRI VICTORIA SECRET BIKINI!!



http://bamode.blogg.se/2012/february/tavling-ni-inte-vill-missa.html#comment



Kram <3

sofia

jaa mee :D

wearoundtheworld

oj va gott! Glömde bort att de va semeldagen :(

kkrazyjulia :s

-Jag mår bara bra:)

Vad gör durå? kramis!:D

Deqa

Hur har din tisdag vart ? :)

Deqa

*Hur har din onsdag vart menar jag,haha.

Olessia

aww. hoppas du mår bättre nu gumman. mmm mums med semla :D

LINNEA

va händer då? kram :)

kaffehörnan

Ja håller med

danten89

Jag med =D

moa

SV Jotack :D

Sandra

sv: hehe aa :D



åh jag älskar semlor!

Olessia

hihi jaaaa

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; tack :D gör du då?

danten89

Niicie:D

Anonym

musik!

♫♪ Sandra T

gott!

danten89

Pluggat ;)

dudå?

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; tack :D

samma hihi ;D

DIANA ÖSTERBERG

sv; allt bra? :D

♫♪ Sandra T

åh tack fina du <3

Sandra

sv: jaa verkligen :)

danten89

Jag pluggar medicinsk grundkurs, har prov efter lovet ;D

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

aduu, de är skit jobbigt :(

DIANA ÖSTERBERG

sv; De är bra med mig med :)

Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

Sandra

sv: ja, den är sjukt jävla bra :)

Anna med A

visst är dem :)

LINNEA

sv; den som är i inlägget hihi !

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Tack! :)

Vad gör du? :)

Sandra

sv: allt bra idag? :)

MADDISENJ

Mums!

sv; härligt, vad gör dudå? :)

Anonym

sv: tack så mycket! :D

HANNA

sv: hihi! :D gott med semla :)

Sandra

sv: härligt :)

ont i magen men annars är det bra med mig!

HANNA

sv: jag har inte ätit nån, det är så himla mycket haha :d

HANNA

sv: förstår det ;) vad gör du?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Dagens blogg är nu utsedd, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen.



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-19.html

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

kikar tv :D

sv; okej , ska plugga nu :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



Glöm inte bort att jag kommer att ha en ny tävling varje vecka. Så det finns mycket att vinna!

Denna vecka kan du vinna: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-tva-harborttagningshandskar.html

KRAM

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

tunnelbanan :D

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

sett det? :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Inte?

Mizel Eriksson

Sv; Tack detsamma! :D

Anonym

aa :( <3

Mizel Eriksson

Ska vi följa varann via bloglovin? :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

varför inte? :P

Mizel Eriksson

Sv; :)



allt bra? :)

Mizel Eriksson

Sv; visst, säg gärna vilket nummer du fick när du lagt till mig :)

CASSANDRA - TÄVLING

sv; kul, hehe nja, måste ju tjäna lite på det så jag kan fortsätta ;D

sätter in pengarna på mitt konto :D

om du köper ett och bloggar om det länkar jag från min blogg också ;)

Anonym

eller hur, har fan världens dåligaste lov!

:( <3

HANNA

sv: håller verkligen med :D

Gabbe

mums ;)



+ kolla gärna in bloppisen ^^

http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/02/bloppis-nu-saljer-jag-massor-av-saker.html#comment-form

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

gott!

jennifer

ser gott ut! :D

glömde köpa semla i tisdags :(

Junitjej

Så gott!

emma.

oooh Gott!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: