Film betyg

| Filmbetyg
(inlägget skulle ha publicerats i november)

5/5 hjärtan

The Twilight Saga: Breaking Dawn del 2 är den femte och sista Twilight-filmen. Efter födelsen av Renesmee, samlar familjen Cullen ihop andra vampyr klaner för att få de att komma och betvittna och skydda barnet från en falsk anklagelse som sätter familjen framför Volturi. 

Tryck här för att se trailern.

Jag älskar den här filmen. Som vi har längtat och trånat efter den! Det har varit en härlig resa men jag hatar att den tar slut här. Att det inte kommer några fler filmer eller böcker.. vad jag vet i allafall? Jag älskade hur alla vampyrer ställde upp för att skydda Cullens trots att Volturi är så farliga. Bellas och Renesmee's begåvningar är hur coola som helst men jag tycker nog att Bellas är bäst. Jag älskar också att Bella blivit vampyr, har velat att hon ska bli det hela tiden! Scenen när hon får reda på att Jacob har präglats på Renesmee är hur rolig som helst! Haha, och när hon vinner mot Emmett i armbrytning. Vi får inte heller glömma när Jacob ska visa vad han är för Bellas pappa! Bästa filmen, bästa skådespelarna, bästa Stephanie Meyer, bästa producent! Jag måste köpa filmen när den kommer på dvd, då ska jag kolla på den om och om igen.

Är det någon utav er som vet när den kommer? 

Bilder lånade från twilightsweden.se 
danten89

Läget annars?=)

Alice

jag fotar också, haft några fotojobb osv :P
vad fotar du mest då?

elin stridh

haha såg de :D

I D A

Åh den är så himla bra!!!

Sv: Tusen tack! :')

cassandra gigel

älskar den! :D

- Caroline

åh älskar den!

sv; vad bra, jo min med :D <3

komig


Hej, tack för att du svarade på min fråga..
Jag har ni skrivit ett inlägg om vad jag tror om Gud och Jesus

Ping Lowhngren

ihi e denna film din favo av alla? ;D

Beatrice

ja du jag vet inte ska med en kompis till stallet men annars vet jag inte hihi kram

Marta

Guuud va jag äslskar bockerna jag läste alla 4 på 2 veckor typ! helt otroligt! filmerna ja ettan gillade jag mest hittils ( har inte sett 4an än) 2an tyckte jag var skit dåligt kändes som brasiliansk tv serie och de vissade de bästa scenerna i trailern. ska försöka hinna med bio imrn :)

va med och tävla hos mig där du kan vinna ögonskugga palett med ca 100 färg som du sj väljer, perfekt till dig sj eller till julklapp! länkar till tävlingen

http://miklewska.blogg.se/2012/december/tavling-pa-miklewska.html

ps. inte många alls som är med då har du stor chans att vinna :)

Agnes Eriksson

Haha näe... Inte än.. :D

Agnes Eriksson

ligger i sängen och lyssnar på musik.. själv? :D

LINNEAA

sv; hehe alltså alla i min släkt är ju finska :) dock ska vi inte till någon speciell släkting utan vi ska till våran stuga i finalnd<3

Art By Tina - Konst & Fashion

Gillade inte dom tre första filmerna, men dom två sista var riktigt bra.

hanna

dom där böckerna är så otroligt grymt bra och filmerna också :D

Johannaday

grym ; Kika gärna in hos mig och lämna ett spår också eller så kanske du har lust att följas via bloglovin? Säg isåfall vilket nummer du blev så gör jag givetvis detsamma :) Kram!

Enya♥

Sv; Härligt! jadå :)

amanda

Jag älskar twilight, såååå bra!

sara

fin blogg!:)

den är så sjukt bra!!

sv: najs :D <3

FlizanLizan

sv: ja verkligen :P

Diana

Hej! Var gärna med i Veckans blogg. :)

emilia

jasså så den borde man se alltså :)

Julia ♥

oj.. förlåt för sent svar!
Idag ska jag baka.. själv?

Lillablå♥

Hatar oxå att den är slut :o <3

Aa det gör vi :D<3

NICOLE

Jag är egentligen inget stort fan av Twilight-serien, men denna filmen var sjuuukt bra :D

SV det var det kan ja lova :D

Julia

Hej! :)
Fin blogg du har !

Var gärna med på dagens blogg:http://celistyojulias.blogg.se/2012/december/dagens-blogg.html#comment

Sandra

Mysig blogg och fina bilder ♥

Allt bra med dig?
Kram

Simona ågren-

sv: jag svarar på kommentarer och pluggar ;) sj?

sofia

tack :) <3

Twilight är så braa, synd att de är slut nu..! :D

M A T I L D A ♥

tyckte också den var super braa, längtar tills den kommer ut ! :D
KRAM

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men har du testat att göra vit ischoklad med smak på då?:)

hanna

fast jag tycker om vampire diaries också ;D

Johannaday

sådär =) blev nr 287 =) va blev du?

- Caroline

sv, Åh taack :D <3

Inga-Linn

Sv: Jag får inte in alternativen:( Det står bara "Omröstningen Vilken tyckte du vad bäst? finns på fnul.se.
Gör din egen läsarundersökning för att få svar på dina frågor! (Gratis och ingen registrering krävs)"

danten89

Härligt =)
gör du?

- Caroline

sv, hihi :) Hur har din dag varit då? <3

CASSANDRA

sv; hah tack så mycket :) tror jag inte på ;)

Carolina

Haha visst!<3

danten89

Borstar tänderna, ska slå in någon julklapp och sen sova :)

Carolina

Ja och nu har dem ju baaarn!!! :D <3

Cajsa

oj vilka muskler! :O

Carolina

Ja? Du har ju sätt filmen?? ^^<3

danten89

Har så många julklappar köpta som vanligt, men bara två inslagna.. sån tid det tar.. så några i taget är lagom :P

hanna

hehe ja faktiskt , det är lite mer inlevelse :D

Cajsa

tack sötnos... <3

hanna

det var bra, fram tills för en stund sen när jag upptäckt att julklappen jag hade köpt var helt fel och att jag blev på lurad fel sak så jag måste ner och byta -.-

Cajsa

dock pallar jag inte att prata om det just nu..vill prata med någon men det är ingen som jag känner att jag orkar berätta allt för och jag måste berätta allt för att det ska kännas bra...inge bra idé att lämna saker halvsagda liksom. :/

Cajsa

tack sötnos! det betyder massor!!! <3

Cajsa

nu ska jag sova dock..nattis söt!

danten89

Inslagna och klara? ;)

hanna

ja jag skulle köpa en fakta bok men den som sålde den till mig sa att det var en och sen när man kommer hem så ser man att det inte var det ;C

Alice

fotade precis allting för ett tag sen, men nu är det bara människor som gäller, finns inget bättre än att fånga en människas ansiktsutryck på bild ;)

danten89

sov så gott:)

WhoIsThis

den filmen var helt ok. trodde den skulle vara ännu bättre :/ lite besviken vart jag när jag såg den

I D A

Sv: Tack så jättemycket! :D

danten89

=)

Alice

för i början när man hittar intresset så fotar man runt på allting, efter några månader/något år börjar man inse vad det är som intresserar en inom det ämnet, har fotat sen jag var 10, är 19 nu :P

klart jag fotar annat också, men då lägger jag ingen energi på kvalitén som jag gör på ett porträtt.

danten89

Lucia i skolan och lite så=)
för egen del?

Alice

macro är jättekul :) haru macroobjektiv också?

Beatrice

ja de va riktigt trevligt :)

Matilda Johansson

Svar: :D
Den var så underbar! Älskar den eller hela serien!!! Har faktiskt ingen aning :p

Emma och Mikaela

Den är så bra!

Julia

mysigt.. vad handla du?

Agnes Eriksson

Så lite så :D

~Johanna ♥~

Kan förstå att breaking dawn får 5 av 5 :D

Sv: Ja det verkar som fina ställen.

FlizanLizan

sv: idag har jag vart i skolan och sen så har jag tränat och firat min mamma som fyller år idag sj då? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: