by amanda

| Vardag
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Förlåt för ingen uppdatering igår. Men i fredags kväll så åkte jag och Lisa till stan för att träffa Nicklas. Vi satt och pratade på Espresso house tills det var dags för att åka hem. Igår så jobbade jag fram till klockan 18, och när jag kom hem så jul pyntade vi och bakade knäck. Sen gick jag ut på en promenad med Hanna. Idag har jag också jobbat men fick sluta klockan 16. Är hemma hos pappa nu och har precis ätit middag och slagit in paket. Alldeles strax ska vi även börja med att julpynta här och klä granen. Imorgon är det julafton!  ♥
reb

Sv: Jo det tycker jag med då det blir lite mer roligt då! :D

♫♪ sandra T

söta!

jonna

haha jasså :) men hennes hår va snyggt ändå!
hoppas du har en trevlig kväll!

Alice - bilderbyalice

sv: här med :)
mysiga bilder!

Beatrice

tack så mkt! :)
har du några tips på några bra appar? kram

cassandra gigel

mysiga bilder :D
sv; tack :D

danten89

Blir det uppesittarkvällen då?=)

Madeleine - I always do it my way!♥

Tittar in & hoppas du får en riktigt härlig jul imorgon! :D
God jul & kram!♥

Cajsa

tack finaste! :D och detsamma.. ;-)

Jenny

Vad söt blogg du har :) !
God jul annars!

Rebecka

Sv: Tack så mycket! :)

WhoIsThis

mys :D söta

Josefin

Hej! Vilken fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg också om du vill :)

sv; hahaha ja :) <3

Matilda Johansson

Svar: Ja :D
God jul! :)

Carolina

Vad jobbar du med? :)<3

angelica & malin - en inspirerande blogg

Kika gärna in på vår blogg, vi är två tjejer som skriver om självförtroende, att våga drömma, våga vara sig själv och så mycket mer. Tankar, åsikter och ärlighet är vad vi kommer fylla bloggen med!

Carolina

Jaha, hur mycket får du i pengar för det? :)<3

Beatrice

Både spel och photo appar och ja sociala appar :) kram

Frida G

SV: Jag svarar på kommentarer och slår in lite paket :)
allt bra? :D
kram

Carolina

Ja, men det är ju bra jobb :D hur många timmar?<3

Beatrice

Tack för tipsen :)
allt bra med dig? kram

I D A

Fina bilder!

sv: Åh tack så mycket, men du är fin! :D

Alice

sv. det är bra :)
taggad inför jul? ;)

Alice

sv. hehe jadå :)
känns lite overkligt att det är i morgon dock, dagarna har gått så fort!

Jessica

Åh va söta bilder :D

hanna

haha så gulliga :D

Kajsa Johansson

Vilka fina bilder! Så söta så :)

~Johanna ♥~

Aw söta :)

Beatrice

Det är rätt bra, trött bara :)

Alice

nyfiken på alla julklappar också ? :)

sofia

varse! :D <3

Carolina

700 kr på en dag. Inte dåligt :D <3

Alice

hehe själv vet jag redan vad jag får typ:)

Alice

hehe jo det blir ju inte samma pirr och längtan efter att öppna, men det är kul ändå :) Jag vet ju inte alla, men ett var jag med och köpte och det var de jag önskade mig mest så känns ändå skönt och veta att jag får det^^

Emelie Bohlin♥

Sv: ja dom bilderna är grymma :D

Cajsa

göres i kväll sötnos?

danten89

God jul.
Hoppas du låter knapparna på datorn vara och låter julen tillägnas familj och vänner =)

sv; haha jaa :') <3

Jessica

Jag sitter & lyssnar på musik :) dudå?

Mini

Söta bilder! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.

Gud vad snyggt! Har du gjort de själv?

emma ~ sjufoto! ★

sv: jag är team damon :D hah, god jul på dig! kram

J o j z y ♛

Hoppas du får en underbar jul!
GOD JUL♥

sofia

tack :) <3

Alice

house of marley hörlurar, som den nörd jag är ;)

Cajsa

samma. ;-) ska snart sova dock. :P

Nathalie

- Jodå, de är chill :D hehe. Vad hoppas du att få i julklapp imorgon? ;)

hanna

hehe så lite så, tack :3

- Caroline

sv, vad gör du då? :) <3

Carolina

Verkligen :D <3

Alice

sv, 799 :)

Carolina

Vad ska du göra/vara imorn då? :)<3

jonna

tack :) God jul!

fanny

GOD JUL! <3

Rhoda Rodis-Livet som superwoman!

Jättefin bild, GOD JUL på dig! :D

danten89

En riktigt God Jul till dig =)
Njut och ta hand om dig och de andra, nära som kära =)
Vi hörs när vi hörs.
Kram

sv; just nu gör jag inte så mycket, dudå? :)

ida'

haha vilka söta gubbar och grisar på andra fotot :)

God jul på dig :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

God Jul raring<3!
Ha en riktigt fin julafton.
Kram

Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.

sv; Ja, eller de på första bilden! :)

Elin

god jul!

Amanda & Natta

Åh vad fina bilder du tar!
Sjukt fint
Taggad inför idag? :D

Svar: jag önskar mig en ipad :D

kram

Marika Saarenpää

Sv: Det är bra :)

isabella

God jul, hoppas du får en toppenbra dag, kram! :D

Amanda

Vill bara önska en riktigt GOD JUL❤❤

Anonym

Hejsan är du ett fan av Paul Wesley? isåfall kanske du skulle gilla min ny startade blogg om honom:) Du kan kolla in den här: http://wesley.blogg.se/

Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: