Funderingar

| Åsikter
Jag har tänkt på en sak. Och jag vet att det kanske låter illa men alla säger ju att man inte ska gå efter en annan människas utseende. Att utseende och sånt inte spelar någon roll. Men man kan inte vara tillsammans med en person som man inte attraheras av, som man helt enkelt tycker är ful. Hur ska man kunna ligga och mysa med en kille/tjej och sedan komma och tänka på hur ful personen verkligen är? Det funkar liksom inte. Citatet "det är utsidan som ger insidan en chans men insidan som ger utsidan sin glans" är ju så sant. Har jag fel eller vad tycker ni?
 

bild lånad från we<3it
MADDISENJ

Tack så mycket :) Vad hittar du på idag?

photosbyannah.blogg.se

Stuvade makaroner och köttbullar :)

Så sant inlägg!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alltså i första hand faller man för utseendet. Det går inte att komma ifrån. Men ibland lär man känna personer som man kanske inte tycker är snygga och ju mer man lär känna personen ju finare kanske den blir.

♫♪ Sandra T

fin tatuering!

polkapolka.blogg.se

Utsidan spelar faktiskt roll men det hade kanske varit bättre om den inte gjort det :)

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det där. Jag går efter insidan. Jag menar, gillar man en killes/tjejs insida, så gillar man automatiskt utsidan. Så jag skiter i om killen är "ful" (alla är fina på sitt sätt), bara han har en fin insida. Däremot om jag börjar snacka med en person på en sajt, så är det oftast bilden man tittar på. Tycker man inte han/hon är fin, så skriver man inte. Men om man börjar snacka utan bild, och sen har lärt känna varandra och sedan ser bild, så bryr jag mig inte om utseendet.

Ellen

sv: Vad mysigt, vilken säsong tittar du på? :)

ella

allt bra?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jo, en snygg person som inte har någon personlighet kan man inte umgås med i längden.

Cajsa

vad gör du?

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos?

anna

härligt :D

ne jobbar inte just nu har praktik :)

Cajsa

bra fråga...jag vet inte riktigt varför. :/

julia

ha en fortsatt trevlig dag!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

vad ska du göra ikväll?

sandra

jo men det är bra med mig med :)

sofia

chillar, dusj? :D <3

Zinja

Håller med Babustyle :)

Anonym

Det stämmer inte alltid faktiskt, men jag förstår hur du menar. Om en snygg människa är en idiot så blir den automatiskt ful i mina ögon. När jag började prata med min nuvarande pojkvän över internet så tyckte jag att han var ful, men han var snäll och rolig. Ju mer tid som gick så blev han finare och finare i mina ögon. Nu är han min och det finaste jag vet. :)

Ebba

Hej fin blogg du har! :)

Emelie

Det roliga var att jag gick och sa ungefär samma sak till min kompis... Det där om att man inte kan mysa med nån man äcklas av :')

Emelie

Förra kommentaren skickades av mej -.-'

Sarah Persson

Det stämmer ju!
Ja, jag är fortfarande sjuk! Nu måste det ta och ge sig! Har onsdagen varit bra? :)

Caroline ♥

sv; tack så mycket :D

fotoquie.blogg.se

Hmm, vilka funderingar, men det ligger kanske nått i det? ;)

SV: Haha, så bra ;)

amanda

Dh? Desperate housewives? :)

FlizanLizan

sv: idsag har jag åkt go-kart sj? :P

Michelle W - Y O L O

Jarå allt är bra ! Sj ?

monika

sv; Tack! :)

madde!

sv; okej härligt! jo det är bra här också:)

sv: ja, precis! :)

EMMAS!

Hoppas du får en bra kväll:D

eemmy'

Fin blogg !
vad har du för dig :)?

altin

fin blogg! hur har din dag varit?

johanna <3 ♫♪

sv, låter kul ;) inte så mycket.

Nathalie :)

sv: härligt! det är super bra! :D

sv: tror jag med! <3

Anonym

tänk inte så, du är inte ful:P

' elin - wild, young, and free.

sv; ohja, som fan, jag älskar dom! :D

Jennifer

Svar/ det har du helt rätt i!:)

ella

- okej. musik!

Ina♥

Tack ska du ha! :D<3

Ebba

Hej fin blogg du har och haft en bra dag? :)

† ELIN CECILIA

haha ja jag har märkt det love it :D

Ebba

Allt är bra med mig! :)

† ELIN CECILIA

tack (:

Ina♥

Din är oxå fin! ;) <3

tereseflinth - fotoblogg

Hey! Hur är det ?

Anonym

sv. Precis vad jag menade. Så någon behöver inte vara fin på utsidan för att den ska vara eller bli vacker. För det är insidan som räknas. Enligt mig.

Clara - TopElite

Ha en super bra dag och kika gärna in på min blogg när du har tid över! :-)
Kram

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha det är vi nog inte esnamma om ;D

Monika

sv; :)

ella

Hoppas du får en bra fredag!

BLOPPIS

Hejsan!
Jag har precis startat en bloppis och det skulle vara jättekul om du kikade in!
Och hör gärna av dig om du hittar något som du är intresserad av! :)

Kram!

Angelina

sv: jaaa!! :)

eemmy'

jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik , vad ska du göra idag då :)?

Mathilda/mathildasblogg.webblogg.se

Vad söt du är! :) Hur länge har du bloggat? <3 Kram /Mathilda (mathildasblogg.webblogg.se)

Angelica

Jag måste bara peta in att utseendet för mig är väldigt viktigt hos min partner. Vi har ju varit ett par i 4 år, och ett förhållande håller inte speciellt länge om man inte är attraherad. Jag & sambon älskar fortfarande varandra och tycker fortfarande att respektive är de finaste som finns.

Sen är det ju så att vi cokså kan ha dåliga hår dagar, bli fula på bild med mera, men oftast ruffsar vi bara till håret på den andra ännu mer och flinar "snygg du är!" haha. Båda vet ju hur snygga vi kan vara ;)

Så även om man ibland kan tycka att partnern eller än själv är ful, så har man ju minst lika många snygga dagar.

& Citatet är "Smaken är som baken... DELAD!"

sv; tack gumman! <3

Cajsa

nope....mår verkligen inte bra just nu så jag tar en liten bloggpaus tills det känns bättre. det kan ta allt från några dagar till månader. men förhoppningsvis är det bättre snart igen.

LINN

:DD

Anna

Det gick bra <3

EMMAS!

sv: okej :D jo de är bra =)

anna

de ä praktik genom AF och det är på ett dagis/fritids :D

julia

sv: så lite så:)

sv: tack! :)

madde!

sv; japp! gjort idag än så länge då?:)

madde!

sv; ja! vad har du gjort idag än så länge då?:)

Ellen

sv: Haha, minns inte heller - men jag har pratat om någon serie måste det varit OTH eller PLL. ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: tack raring:)
Vad gör du ikväll?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Det stämmer faktiskt riktigt bra.

Alltså jag började gilla min pojkvän för att jag tyckte han var söt, sen när vi lärde känna varandra mer så blev jag kär, i insidan. Så jag tror helt klart på det citatet.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ja, den var riktigt bra :D

s

okejj :D <3

LINNEA

SÅ sant ! håller med helt faktiskt<3

FlizanLizan

sv: hehe aa :D

FlizanLizan

sv: haha aa :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: